Dat dacht ik een keer bij een bakje zwavel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vind mezelf nog steeds baas dat ik toen ik een keer een tomaat aan het eten was ik bedacht dat de smaak qua zuurtegraad aardig overeenkwam met een pussy. Na Googlen bleken ze dan ook dezelfde pH-waarde te hebben.
Dit soort 'feitjes' opdreunen om aan te tonen dat je seks hebtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vind mezelf nog steeds baas dat ik toen ik een keer een tomaat aan het eten was ik bedacht dat de smaak qua zuurtegraad aardig overeenkwam met een pussy. Na Googlen bleken ze dan ook dezelfde pH-waarde te hebben.
Heb 's een chick gevingerd met een kut en die stónk jongenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik een keer bij een bakje zwavel.Bleek dat ik toch een raar type aan het daten was.
Leuk en aardig, maar jij zou jezelf ook vet vinden na zo'n toevallige ontdekkingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort 'feitjes' opdreunen om aan te tonen dat je seks hebt
What the fuck manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb 's een chick gevingerd met een kut en die stónk jongen. In d'r kamer begon het al raar te ruiken, maar ik wist niet zeker of zij het was en vond het ook awkward om te melden. Maar het werd intenser, en toen ik het zeker wist ben ik subtiel gekapt, heb m'n handen 2x gewassen met zeep, sigaret gerookt en toen ik eenmaal wakker werd de volgende ochtend (thuis) kon ik het nog aan m'n vingers ruiken
![]()
.
Ik vind mij sowieso vetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb 's een chick gevingerd met een kut en die stónk jongen. In d'r kamer begon het al raar te ruiken, maar ik wist niet zeker of zij het was en vond het ook awkward om te melden. Maar het werd intenser, en toen ik het zeker wist ben ik subtiel gekapt, heb m'n handen 2x gewassen met zeep, sigaret gerookt en toen ik eenmaal wakker werd de volgende ochtend (thuis) kon ik het nog aan m'n vingers ruiken
![]()
. Echt een ranzige, intense stinkgeur.
[..]
Leuk en aardig, maar jij zou jezelf ook vet vinden na zo'n toevallige ontdekking.
Echt geen ideequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the fuck manHoe kan iemand zo hard stinken daar dan
Heb je dat toevallig ook bemerkt bij het drinken van cola?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ranzige zweet/pis/poep/muffe/lijkengeurquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso, dat geldt voor alle geurtjes. Die mensen ruiken het zelf blijkbaar niet...
Nee, lijkt me ook niet dat er een pussy is waarvan het glazuur van je tanden springtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je dat toevallig ook bemerkt bij het drinken van cola?
Ik begrijp dat ook echt niet, neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat ze het zelf niet rook en/of d'r schijt aan had vond ik het nog het meest kwalijke van alles. Werkelijk waar, die geur doordrong de hele kamer op gegeven moment. En ik was nog te jong (18?) om zoiets aan de kaak te stellen
.
Dat snap ik niet, ik ruik mezelf echt wel als ik naar zweet stink bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso, dat geldt voor alle geurtjes. Die mensen ruiken het zelf blijkbaar niet...
Tja, ik heb ook wel eens dat ik mijzelf ruik als ik gesport heb en pas later douche... maar dat ruik ik idd wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen met een ranzige zweet/pis/poep/muffe/lijkengeur. Dan heb je toch een verknipte geest gewoon.
[..]
Nee, lijkt me ook niet dat er een pussy is waarvan het glazuur van je tanden springt.
Zo'n bak groene curryquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
En dat laatste doet mij denken aan nikki minaj pussy
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
. Echt een ranzige, intense stinkgeur.
Daar zal ik niet al te best op komen denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is de lijst met lichaamsgeuren van KLB SC-users.
Maak eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die hangt aan de waslijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
? :squote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
Als ik posts lees van mensen van wie ik niet weet hoe ze eruit zien, dan denk ik altijd dat ze blank zijn.
Hoe is dat bij de pieten en aziaten onder ons? Hoe zien jullie anonieme posters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |