Nee ik wil dan een mooiere vachtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Van wat ik begrepen heb uit jouw topics heb je er in ieder geval de vacht voor.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Van wat ik begrepen heb uit jouw topics heb je er in ieder geval al de vacht voor.
Inkoppertje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Van wat ik begrepen heb uit jouw topics heb je er in ieder geval al de vacht voor.
Jezusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef MissSpain het volgende:
Nee, hij weet niet dat ik buikhaar heb : '). ( Ik heb dat haar bij mijn borst al verwijderd)
''BADUM TSS''quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zijn er dingen waar jij niet op geilt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
pic van je vachtje in dm? serieus.
en 's nachts lekker achter de poesjes aanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:49 schreef MissSpain het volgende:
Gratis eten, gratis spullen, zo lang slapen als je wil, altijd geaaid wordenEigen mand hebben
![]()
Klacht: geen kat zijn
Auwhhquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:59 schreef mvdejong het volgende:
En gezellig met je vriendjes op een bed slapen.
[ afbeelding ]
Nee een Wolf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:03 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Jij wil liever een woestijnvos zijn?
Eten wat de pot schaft, en de keuze ervan, en van je spullen, overlaten aan je baas... bedoel je...quote:
Én de dakduif, kutbeesten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef dustbrain het volgende:
Volgens mij hebben katten echt het beste leven van alle fcking dieren. Wij zijn geëvolueerd ja, maar katten zijn geëvolueerd om optimaal te profiteren van onze evolutie. Tyfus beesten.
Ken je die mop?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:52 schreef HotSummerNight het volgende:
Dat heet werkeloos TS: gratis geld van de overheid
Dat hoort er juist bij als je een kat hebt. Ik zou graag 2 katjes hebben maar mijn ouders willen dat niet omdat ze zeggen dat ze er geen tijd voor hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:17 schreef Id_do_her het volgende:
Als ik een kat zou hebben zou hij/zij totaal niet zo leven.
Wrede ouders wel. Van katten houden en zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat hoort er juist bij als je een kat hebt. Ik zou graag 2 katjes hebben maar mijn ouders willen dat niet omdat ze zeggen dat ze er geen tijd voor hebben.Maar ze houden wel van katjes, daar niet van.
Najah het is ook niet dat ze gigantische kattenfans zijn maar als er eentje in onze tuin loopt zouden ze er wel even mee spelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wrede ouders wel. Van katten houden en zo.
Dat heb ik ook eens gehad, springt zo'n dier ineens mijn auto in.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Najah het is ook niet dat ze gigantische kattenfans zijn maar als er eentje in onze tuin loopt zouden ze er wel even mee spelen.
Zo, dit topic is ook weer klaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |