Nee. Ik denk dat het iemand is die een baby heeft in ieder gevalquote:Op woensdag 6 november 2013 09:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat leuk!Word je van de tips ook wat wijzer?
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Olf het volgende:
Jongens ik heb wat baanbrekends ontdekt. Ik was de OP aan het doorlezen om te kijken wie ik van mijn lijst kan strepen en ik zie nu pas dat Sams santa eennegennegendrie heet maar dan Duits. Ik vond het al zo'n rare naam maar ik las gewoon eineneneinbladiebla.
Ook voor jou is een plaats in de maatschappijquote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Olf het volgende:
Jongens ik heb wat baanbrekends ontdekt. Ik was de OP aan het doorlezen om te kijken wie ik van mijn lijst kan strepen en ik zie nu pas dat Sams santa eennegennegendrie heet maar dan Duits. Ik vond het al zo'n rare naam maar ik las gewoon eineneneinbladiebla.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Olf het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ook voor jou is een plaats in de maatschappij
Goed punt! Zie het nu pasquote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Olf het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ook voor jou is een plaats in de maatschappij
Of goed misleidquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Olf het volgende:
[..]ik heb verlichting gebracht aan velen, zo te zien!
Ik heb het gelezen. Maar wie weet, zou ik Kerstpiek kunnen wezen?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Piekie81 het volgende:
Mijn santa hult zich al tijden in stilte,
Een koude rilling, wat een kilte ()
Zou mijn santa hier niet meer komen?
Of moet ik mijn nieuwsgierigheid intomen
En geduldig wachten op de post,
Waarmee alle raadselen worden opgelost?
Kerstpiek, als je dit leest,
Laat je dan even weten dat je hier bent geweest?
Wees niet bang,quote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef Piekie81 het volgende:
Mijn santa hult zich al tijden in stilte,
Een koude rilling, wat een kilte ()
Zou mijn santa hier niet meer komen?
Of moet ik mijn nieuwsgierigheid intomen
En geduldig wachten op de post,
Waarmee alle raadselen worden opgelost?
Kerstpiek, als je dit leest,
Laat je dan even weten dat je hier bent geweest?
Ja hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik het zelf was
Dat weet ik niet, ben jij mij?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen. Maar wie weet, zou ik Kerstpiek kunnen wezen?
Ik ontken alles, zelfs dat ik mezelf benquote:
Ik heb jou! Denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef Kerstpiek het volgende:
Of nog beter? Heb jij mij?
Ik ben ook nog op zoek!
Of niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |