quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed jij ook, alleen jij noemde het je vriendin
omdat die hier niet meer komtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef badschaap het volgende:
hoe kan american psycho geen oscar hebben gewonnen
Niet iedereen heeft dezelfde interesses als jou hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij laat je vol in je ster naaien door een tranny toch?
omdat de verhaallijn 0 isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef badschaap het volgende:
hoe kan american psycho geen oscar hebben gewonnen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed jij ook, alleen jij noemde het je vriendin
Why? Gaat hij hete neuqseks beleven met Klazienaveense schoone?quote:
en eentje uit Oss en Nijmegenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why? Gaat hij hete neuqseks beleven met Klazienaveense schoone?
was wel mooie filter tochquote:
Waarom lever jij zoveel aan hem en niet aan mijquote:
die reageert niet, er was nog een ander die mij ineens berichtte.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Why? Gaat hij hete neuqseks beleven met Klazienaveense schoone?
ja waarom doe je dan zoveel erin als er besprenkelen staatquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vieze tiramisu in de prullenbak
Jij wilde niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom lever jij zoveel aan hem en niet aan mij
Blijkbaar werkt het als ik dat doe ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die reageert niet, er was nog een ander die mij ineens berichtte.
Serieus, je zegt. Hey, dit is een jongen zijn nummer, en dan gaan ze meteen whappen?
? neequote:
Maar toch Vietnam wil ik wel graag een keer zienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 weken Cambodja kan wel, 2 weken Vietnam is veel te weing, tevens duur visum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |