Dat had ik je nog verteldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even kik installeren
[..]
Ja dat ben ikSPELFOUT GODVER
Ik denk dat het geen spelfout is eigenlijk, als je ouders je Robert-Jan kunnen noemen waarom dan geen Robert-Jam?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even kik installeren
[..]
dat is wel lang geledenquote:
quote:
quote:
quote:
Lolol nice.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even kik installeren
[..]
Die waren wel echt fucking grappig trouwens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jullie zijn net zo grappig als mijn klasgenoten in groep 3
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
LB wat vond jij van het piemeltje van RIcholioliolio?
Ik heb geen Kik, is dat gewoon een soort WA ofzo? Wat zijn de voordelen ten opzichte van WA?quote:
Wat breng je mijn naam in diskrediet ;squote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Ach Robert-Jam, troost je. Ik had vroeger op de Xbox een spel dat Gauntlet Dark Legacy heet. Dan moest je je naam invullen, maximaal 6 tekens, dus mijn naam zou er precies inpassen. Helaas moet je met dezelfde trigger omhoog en omlaag om de letter te selecteren, en naar links en rechts om naar de volgende letter te gaan. Uiteindelijk was ik bij de N, maar door een fout drukte ik bij de Q al opzij, waardoor mijn naam werd opgeslagen als "Stefaq"Heb later het hele spel uitgespeeld onder die naam, het was ook niet meer te veranderen, fucking chanant voor iedereen die dat heeft gezien.
STEFAQquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef Rodawa het volgende:
Ach Robert-Jam, troost je. Ik had vroeger op de Xbox een spel dat Gauntlet Dark Legacy heet. Dan moest je je naam invullen, maximaal 6 tekens, dus mijn naam zou er precies inpassen. Helaas moet je met dezelfde trigger omhoog en omlaag om de letter te selecteren, en naar links en rechts om naar de volgende letter te gaan. Uiteindelijk was ik bij de N, maar door een fout drukte ik bij de Q al opzij, waardoor mijn naam werd opgeslagen als "Stefaq"Heb later het hele spel uitgespeeld onder die naam, het was ook niet meer te veranderen, fucking chanant voor iedereen die dat heeft gezien.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
die heeft ie gepost.
Heb het gescreenshot, trouwens, voor als je het wil zien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |