quote:
mwoah, wel aardigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alles is wel kids eigenlijk, lekker thuis op de foks nu. Straks nog even weg denk ik maar voor de rest heb ik een prima dagje. En jij?
Teveel ge-sogt hequote:
Wat heurde ik nou, ga jij in het buitenland wonen?quote:
Dat nietquote:
Jaja, in Ierland volgend jaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heurde ik nou, ga jij in het buitenland wonen?
Ik zie ook de zon, jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zie jij ook de zon?![]()
oude haven
Echt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jaja, in Ierland volgend jaar
Dat is wel zuur ja, nou ja misschien heb je net aan een voldoende. Boeit toch niet wat het cijfer is, als je maar slaagt en je studiepunten paktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat nietIk heb te moeilijk nagedacht over makkelijke sommetjes en zo m'n tijd verloren.
Nicequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jaja, in Ierland volgend jaar
quote:
masterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja, nou ja misschien heb je net aan een voldoende. Boeit toch niet wat het cijfer is, als je maar slaagt en je studiepunten pakt
[..]
Nicega je stage lopen daar?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
( Ik negeer Rodawa nu om aan te geven hoe onafhankelijk en zelfstandig ik ben van nature )
Ik hoop het wel anders her.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja, nou ja misschien heb je net aan een voldoende. Boeit toch niet wat het cijfer is, als je maar slaagt en je studiepunten pakt
Toff, in Dublin?quote:
OMGquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben al toegelaten bij de universiteit daar, dus ik hoef alleen maar hier mijn bachelor af te ronden
Hoeveel heb je nodig voor je P?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel anders her.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |