Ja, behalve mango lust ik het meeste welquote:
Ja, doei.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, te veel werk voor op het werk
doe maar linkjes in dm
Deze vrouw weetquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, anders krijg ik weer billenkoekIk dacht dat je geen zin meer had in deze reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dan moet je er mee stoppenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Welneequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij post dan ook heel veel als je er wel bent
Dit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijgen we wel het resultaat te horen? Indien seks, niet te veel details.
Ja hoor, ik ga trouwens zo ff tiramisu maken, als voorproefje voor volgende weekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijgen we wel het resultaat te horen? Indien seks, niet te veel details.
Welnee, hartstikke leuk hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen zin meer had in deze reeks
Ik vind het ook alleen maar gezellig hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeValt best mee
Ik krijg geen klachten
Mangoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, behalve mango lust ik het meeste wel
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, hartstikke leuk hier.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen maar gezellig hoor
kan ik nietquote:
Hmm, mango lust ik op zich wel. Moet het wel goed rijp zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, behalve mango lust ik het meeste wel
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat dus. in Zuid Afrika zijn ze echt lekker.
Dan moet je niet zeurenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan ik niet
Mijn sociaal contact moet ergens vandaan komen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat dus. in Zuid Afrika zijn ze echt lekker.
Ik vind het vies slijmerig fruitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, mango lust ik op zich wel. Moet het wel goed rijp zijn.
Ik las 'vieze mango'quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verse mango op een strand uit het vuistje eten
beetje maar.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Secret club. Ess, Appel en nijn.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
geconcentreerde sexynessquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent echt wat van plan, volgens mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga trouwens zo ff tiramisu maken, als voorproefje voor volgende week
want het dessert wordt uiteraard in huize Aldo gegeten
niet lief, appeltjequote:
Met nijn als ons geheime wapen natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geconcentreerde sexyness
whut?quote:
RockNijntjequote:
k ga eigenlijk uit van RockNijntjequote:
Onze dropjesmakerquote:
Ananas vind ik ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?![]()
wat wel vies is: een hele ananas in je eentje wegvretendan brandt je tong als de neten
Meloenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Peer en meloen zijn ook vrij slijmerig, toch?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?![]()
wat wel vies is: een hele ananas in je eentje wegvretendan brandt je tong als de neten
Bedoelde meer mijn nijn. De dropjesbezorger.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al heb ik nijn al een tijd niet meer gesproken![]()
Dat is ook de enige die ik kan bedenken maar die post hier nooitquote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je bent echt wat van plan, volgens mij.
Same!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I
[..]
k ga eigenlijk uit van RockNijntje
Vooral nijn. En Ess uiteraard.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
geconcentreerde sexyness
I knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedoelde meer mijn nijn. De dropjesbezorger.
oh die nijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bedoelde meer mijn nijn. De dropjesbezorger.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vooral nijn. En Ess uiteraard.
vroegah wel ooitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik kan bedenken maar die post hier nooit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Nooit meegekregen. Ik ken haar alleen uit KSCquote:
Ik ga er niet eens meer op inquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vooral nijn. En Ess uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
Straks komt ze al sherlockend hier terecht zo van 'Wut??'
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Lang niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
Blegh, dit topic ging vrij snel maar niet snel genoeg voor een record. Niet eens in de buurt
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]* Stuart zwaait naar NijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
in dat geval:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ja, je kunt het nu vrij makkelijk halen jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lang niet neeMaar alsnog wel gezellig
![]()
En zo schiet het tenminste op met het aantal posts
quote:
Ik ken haar niet echt. Hele tijd geleden nog wel gesproken in R49 dacht ikquote:
niet van je gewendquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je kunt het nu vrij makkelijk halen ja
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vooral watermeloen en dan lekker koud.
OMG wat liefquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
Als ik de lapo onverhoopt heb mag Ess openen
N'awh, je doet er echt moeite voor. Schattig!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
valt wel mee hoor![]()
gewoon eerst gezellig een hapje eten, en dan het dessert bij mij thuisdus ik heb een flesje dessertwijn plus zelfgemaakte tiramisu klaar dan
![]()
als dat geen perfecte date is
Ik bereik nog eens wat in mijn levenquote:
Daar maak ik me geen zorgen omquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bereik nog eens wat in mijn leven
quote:
En dan gaat het over een poepjesdraaiende bunny.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef essnhills het volgende:
![]()
Ik was een van de weinige die je wel begreep denk ikquote:
LBquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |