Uhuh uhuh, precies.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zeg ik dus na de date als het niets is en ze het wel graag wil ofzo...voor hetzelfde geld flopt de date en dan hoef ik niet te zeggen dat ik geen relatie wil
![]()
of het wordt super leuk en ik wil het wel
USquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is 1,
nog verder naar het westen
JA-LOERSquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoiii gian!
Alles oké daar?
[..]
Ahja, nare overgang dan. Kan je het beter andersom hebben.
Ik zie mijn vriend nu helaas ook niet iedere dag, maar dat gaat hopelijk gauw veranderen.
[..]
Schattig.
Vakantie, wat is dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mij mag het zomervakantie zijn.
Groetjes.
ik snap die uitdrukking niet, ik heb nog nooit een peer gebakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uhuh uhuh, precies.
Maar wat als het de laatste mogelijkheid wordt? Dan zitten jullie allebei met de gebakken peren.
Deels. Zit alweer hier te posten, terwijl het getyp zich eigenlijk moet richten op school.quote:
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Uhuh uhuh, precies.
Maar wat als het de laatste mogelijkheid wordt? Dan zitten jullie allebei met de gebakken peren.
2quote:
ik zoek het wel op voor jequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap die uitdrukking niet, ik heb nog nooit een peer gebakken
foeiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Deels. Zit alweer hier te posten, terwijl het getyp zich eigenlijk moet richten op school.
Once again.
quote:
Ik wilde het net postenquote:
Mexico?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenland
[..]
2
Bijna!1 land naar het zuiden
wel een keer gestoofd? want dan zit je met de gestoofde peren, maar die kun je bij mij deponerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komt nog wellll.quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mexicoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan zeg ik niets en dan probeer ik een aantal leuke maanden te maken en dan ga ik alsnog naar het buitenland
[..]
2
Bijna!1 land naar het zuiden
dat wel, maar die vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel een keer gestoofd? want dan zit je met de gestoofde peren, maar die kun je bij mij deponeren
I knowquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt nog wellll.
[..]
Goed punt.
quote:
Wie zal er eerdere en plekje stijgen ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten
Gianni hoeft er nog maar 69 om naar de 4e plaats te klimmen
Dan staat Ess eindelijk in de top 10 aller tijden van deze reeksquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan er dan dingen ontploffen enzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |