Wat zeggen dat ik geen relatie wil? dat lijkt me beter om eerst de date af te wachten en zien hoe we beiden daar op reagerenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me wel heel verstandig om dat érg duidelijk te maken tegenover haar. Meisjes denken er al snel anders over namelijk.
[..]
Dat je het überhaupt volhield?
quote:
nog maar 1 maandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
Ik wil dat het december is. November is maar een zinloze maand
Mijn eerste relatie, ik was nog gewend hoe het is je vriendin elke dag te zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt het me wel heel verstandig om dat érg duidelijk te maken tegenover haar. Meisjes denken er al snel anders over namelijk.
[..]
Dat je het überhaupt volhield?
Ik in eerste instantie ook. En als ze dan zegt: ''Oh dan moeten we nog een keer gaan, dan moet ik betalen'' Denk je dat je goed zitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zou het ook standaard weigeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel, maar ik wil alles behalve een vrek zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Ook lekker.
[..]
Kan je inderdaad beter niet doen als jongen. Er zitten ook meisjes bij die er flink van willen profiteren.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat zeggen dat ik geen relatie wil? dat lijkt me beter om eerst de date af te wachten en zien hoe we beiden daar op reageren
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook. En als ze dan zegt: ''Oh dan moeten we nog een keer gaan, dan moet ik betalen'' Denk je dat je goed zitZou je denken, maar dat is niet altijd het gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zelfs niet als ze het de dag later wappt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
En wel salaris krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef Omdatappel het volgende:
Als we dan de huur van november ook meteen over kunnen slaan. En alle andere kosten.
dat zeg ik dus na de date als het niets is en ze het wel graag wil ofzo...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.Dat eerst.
Maar als je merkt dat ze je toch wel leukleuk vindt, lijkt het me wel handig. Niets zo kut als hoop blijven houden terwijl dat geen zin heeft.
Hoiii gian!quote:
Ahja, nare overgang dan. Kan je het beter andersom hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn eerste relatie, ik was nog gewend hoe het is je vriendin elke dag te zien.
Schattig.quote:[..]
Zal wel, maar ik wil alles behalve een vrek zijn
Ierlandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
3x raden waar ik over 1 maand zit
Ja, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
OMG ik zit even niet op te letten en heb gelijk een naamtopic
vrouwenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou je denken, maar dat is niet altijd het geval![]()
zelfs niet als ze het de dag later wappt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |