Helft van het tentamen was ja/nee of meerkeuze. Als je daar al 90% goed hebt ben ik er wel vrij zeker van dat ik in de open vragen genoeg gescoord heb voor een voldoende.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:48 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoezo hoef jij geen 3 weken te wachten op de uitslag
45 euro voor meer dan 200 uur plezier vind ik niet veel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef Eenskijken het volgende:
Elk jaar hetzelfde product kopen voor de volle pond
Het verschil niet merkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef Eenskijken het volgende:
Niet 200 uur aan je sjarel laten snokken voor gratisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
45 euro voor meer dan 200 uur plezier vind ik niet veel.
wat "studeer" je; mbo vrijetijdskunde ofzo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Helft van het tentamen was ja/nee of meerkeuze. Als je daar al 90% goed hebt ben ik er wel vrij zeker van dat ik in de open vragen genoeg gescoord heb voor een voldoende.
Nopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:57 schreef DuTank het volgende:
Toch niet de UB bij het Koningsplein in Amsterdam he?
Gelukkig, wat een tyfus mongolen gaan daar altijd heen zegquote:
Ik ben het type op mijn kamer echt niets doet en alleen maar onzinnige dingen doet ipv leren. Zonder telefoon naar de ub vind ik altijd wel chill. Leer daar het best. Al zitten er wel veel mensen die in de ub te lopen Facebooken/Candy crushen. Dan kan je net zo goed niet gaan leren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelukkig, wat een tyfus mongolen gaan daar altijd heen zeg
Het is het enige spel wat je een heel jaar lang kan spelen zonder je te vervelen. Onterecht argument dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef Eenskijken het volgende:
Ik erger me altijd kapot in de specifiek genoemde UB. Daarom ga ik ook altijd ergens anders zitten, gewoon op de UvA en daar is het ook altijd wel rustig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik ben het type op mijn kamer echt niets doet en alleen maar onzinnige dingen doet ipv leren. Zonder telefoon naar de ub vind ik altijd wel chill. Leer daar het best. Al zitten er wel veel mensen die in de ub te lopen Facebooken/Candy crushen. Dan kan je net zo goed niet gaan leren.
Dat verschilt, ik vind FIFA na een potje al weer saai. Bovendien, als het niet verveelt, kun je net zo goed FIFA 13 gaan spelen (die praktisch hetzelfde is).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is het enige spel wat je een heel jaar lang kan spelen zonder je te vervelen. Onterecht argument dus
Ik heb daar zo'n teringhekel aan heyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:43 schreef Confetti het volgende:
Meerkeuze tentamens![]()
Ja/nee tentamens![]()
Je kan ook net zo goed Call of Duty 4 gaan spelen aangezien die ook praktisch hetzelfde is. Alleen andere wapens en levelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat verschilt, ik vind FIFA na een potje al weer saai. Bovendien, als het niet verveelt, kun je net zo goed FIFA 13 gaan spelen (die praktisch hetzelfde is).
Dat doe ik dan ook nog steeds.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ook net zo goed Call of Duty 4 gaan spelen aangezien die ook praktisch hetzelfde is. Alleen andere wapens en levels
Klopt, bij een open tentamen kun je tenminste nog wat invullen als je iets van de vraag af weet. Bij meerkeuze weet je soms het antwoord, maar staat het zo raar gesteld, dat je alsnog de mist ingaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n teringhekel aan heyBrengt mij altijd in twijfel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |