die bedoelde ik dus jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Bamba, gefeliciteerd mop
Ik ben wel toe aan een lui dagje, maar er moet nog een persbericht uit, er moeten nog wat andere mails uit en ik wil ook nog een kast uitmesten...
1 november is Allerheiligen, doel je daar op? Da's hier geen feestdag...
Nee, wij moeten hier gewoon keihard ARBEITENquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
1 november is geen feestdag bij jullie?
Wij hebben helaas niet zoveel feestdagen als julliequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
Castelquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben helaas niet zoveel feestdagen als jullieIk werkte voorheen in een winkel in Putte, ken je die plaats? Ik vroeg altijd vrij op mijn verjaardag, het is dan altijd megadruk met alle belgen
Haha jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Castel
Als dat die Putte is tenminste
Ik schrok, tot ik de smiley zagquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Ohja, hij is ondertussen terug van de dierenarts. Heeft zijn laatste spuitje gekregen en zijn nageltjes werden ook geknipt
haha ik merk nu ook op hoe vreemd mijn zin klinktquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schrok, tot ik de smiley zag
Ja inderdaad. En het vreemde is dat het hem nooit lijkt te vervelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef Rewimo het volgende:
FlynnKatten die voetbal kijken
't Is soms alleen lastig om de wedstrijd te volgen
Op zich helpt het ook wel als je niet zomaar midden in een zin gaat lezen hoor, dus het ligt ook een beetje aan mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
haha ik merk nu ook op hoe vreemd mijn zin klinkt
het is Bamba dag alleen krijg ik er geen vrij voorquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:50 schreef sararaats het volgende:
O wat balen is datquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
We gaan maar een solliciteren. Per direct ontslag gehad. Eigen domme schuld. Uit frustratie wat op Fok geknald n.a.v. een mail die was verstuurd. Naja, het zij zo.
Ja, helaas wel. Maarja, eigen schuld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat balen is dat, heeft iemand van je bedrijf dat gezien dan ?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:06 schreef Kper_Norci het volgende:
We gaan maar een solliciteren. Per direct ontslag gehad. Eigen domme schuld. Uit frustratie wat op Fok geknald n.a.v. een mail die was verstuurd. Naja, het zij zo.
Maar wist iemand daar je Foknaam dan ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Maarja, eigen schuld.
Bij een IT bedrijf kunnen ze dat zo achterhalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar wist iemand daar je Foknaam dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |