quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Gelukkig maar zennequote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
in deze TT betekent het iets heel anders
http://www.antwerps.be/woord/1297
wat drink je van Belgisch bier? ik lust echt geen bierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Nu al zin trouwens om binnenkort weer naar België te gaan, kerstbierfestival in Essen in december, gaan we al jarenlang naar toe. De eerste paar jaar met een paar man met de trein, echter gingen er ieder jaar meer mensen mee, dus werden het een paar taxibusjes, en nu al weer meerdere jaren achter elkaar met een touringcar.
Belgische biertjes
Je kan beter vragen wat nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat drink je van Belgisch bier? ik lust echt geen bier![]()
Waar ik vandaan kom hebben we ook een eigen drank, soort jenever. Zie je nog wel vaker in dorpjes trouwens, alhoewel het denk ik in België nog wat meer is dan hier in Nederland.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef sararaats het volgende:
wij hebben tegenwoordig in Wuustwezel een eigen streekbier: Sterke Peer.
Qwea!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben we ook een eigen drank, soort jenever. Zie je nog wel vaker in dorpjes trouwens, alhoewel het denk ik in België nog wat meer is dan hier in Nederland.
Op het kerstbierfestival zie je ook heel veel kleine brouwerijtjes, vaak ook gewoon hobbybrouwers, die toch kwalitatief uitstekend bier brouwen. Doen niks onder voor de grotere, die natuurlijk ook aanwezig zijn.
Ze hebben ook glühbier! Smaakt eigenlijk hetzelfde als glühwijn, misschien iets meer kriekerig.quote:
Waar is dat kerstbierfestival??? Und wanneer???quote:
December? Kutzooi, ik zit er in novquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Nu al zin trouwens om binnenkort weer naar België te gaan, kerstbierfestival in Essen in december, gaan we al jarenlang naar toe. De eerste paar jaar met een paar man met de trein, echter gingen er ieder jaar meer mensen mee, dus werden het een paar taxibusjes, en nu al weer meerdere jaren achter elkaar met een touringcar.
Belgische biertjes
14 december, in Essen, da's bij Roosendaal net over de grens. Oh, zondag de 15e is het ook, maar dan heb je wel kans dat wij de dag ervoor al het een en ander opgedronken hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar is dat kerstbierfestival??? Und wanneer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |