Ik had het een keer voor de wedstrijd. Ik zag zo het team van de tegenstander en de verbinding viel weg. Wat denk je: loss, DNFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Heb laatste paar dagen ook vaak dat bij het einde als de wedstrijd al af is de verbinding wegvalt en ik alsnog verlies, geen coins en NV factor gaat omlaag. Meer mensen last van?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien kan je nu een keertje naar school gaan?
Heb ik ook een keertje gehad. Maar dat was 1 keer in 100 potjes dus niet heel erg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had het een keer voor de wedstrijd. Ik zag zo het team van de tegenstander en de verbinding viel weg. Wat denk je: loss, DNF
Moet ik je even door je scherm heen beuken ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien kan je nu een keertje naar school gaan?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet ik je even door je scherm heen beuken ?
Ja, was bij mij beetje op een lullig moment: laatste wedstrijd voor de titel en het was niet zo'n denderen team, dus had best wel kunnen winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik ook een keertje gehad. Maar dat was 1 keer in 100 potjes dus niet heel erg.
heb liever niet 2 dezelfde type spitsen.quote:
En wie is dan de dribbelaar ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb liever niet 2 dezelfde type spitsen.
- 1 sterke koppende
- 1 snel dribbelaartje
eigenlijk het liefst combi benteke ba zeg maar
klinkt opwindendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet ik je even door je scherm heen beuken ?
ba natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En wie is dan de dribbelaar ?
Benteke of Ba ?
Vind ik nou niet echt een goeie dribbelaar.quote:
denk je dat ik fucking rijk ben ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt een goeie dribbelaar.
Ik denk dan eerder aan Suarez, Jovetic, Eto'o en Sturridge
ja leg het misschien een beetje krom uit.quote:
Je legt het inderdaad krom uitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja leg het misschien een beetje krom uit.
maar spelers als klose en milito kan je niet mee de diepte in. die proberen niet de buitenspel val te omzeilen. eigenlijk het soort speler wat Mirallas was vorig jaar.
dribbelen kan ik toch nietgewoon RENNUHHH JONGUHHHH
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk je dat ik fucking rijk ben ofzo
Is dat jou team?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was gister toch ?
[ afbeelding ]
Duitsers![]()
jammer van die LB en ene spits positie
ik snap der geen kut vanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja leg het misschien een beetje krom uit.
maar spelers als klose en milito kan je niet mee de diepte in. die proberen niet de buitenspel val te omzeilen. eigenlijk het soort speler wat Mirallas was vorig jaar.
dribbelen kan ik toch nietgewoon RENNUHHH JONGUHHHH
En de snelle en vaardige spitsen zijn het leukst om naar te kijkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je legt het inderdaad krom uit
In het echte voetbal onderscheid ik altijd maar 3 types:
- Snelle en vaardige spitsen (Messi, Aguero)
- Sterke en kopsterke spitsen (Gomez, Bony)
- Echte afmakers, die vaak op de goede plek staan (Inzaghi, Huntelaar, Milito)
lijken me geen upgrades...Pisz en Gundo zijn eindbazen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ben nu blut maar als ik weer wat centen heb wil ik wat spelers aanschaffen. Heb nu gundogan CDM en wil deze miss vervangen met schweinsteiger en Piszeck met Lahm. Mensen ervaringen met beide spelers op die positie toevallig?
eigenlijk komt het er dus op neer dat ik messi naast gomez wil.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je legt het inderdaad krom uit
In het echte voetbal onderscheid ik altijd maar 3 types:
- Snelle en vaardige spitsen (Messi, Aguero)
- Sterke en kopsterke spitsen (Gomez, Bony)
- Echte afmakers, die vaak op de goede plek staan (Inzaghi, Huntelaar, Milito)
Ja twijfel ook wel, maar gundo als cdm is erg fijn omdat hij behendig is maar verdedigend is hij niet heel sterk aan de bal. Waar ik bij fellaini erg blij mee was want die gast leek net een snelle extra cv. Lahm voor pisz is een twijfel maar haal lahm dan denk ik voor de wissel. Heb nu geen goede ra of la wissel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lijken me geen upgrades...Pisz en Gundo zijn eindbazen.
dat zit toch allemaal in mijn IFs kutquote:
dan zou ik in plaats van dure spelers te gaan vervangen een 2e fitness squad maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja twijfel ook wel, maar gundo als cdm is erg fijn omdat hij behendig is maar verdedigend is hij niet heel sterk aan de bal. Waar ik bij fellaini erg blij mee was want die gast leek net een snelle extra cv. Lahm voor pisz is een twijfel maar haal lahm dan denk ik voor de wissel. Heb nu geen goede ra of la wissel.
Je hebt wel een sexy teamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zit toch allemaal in mijn IFs kutkan ik niks van kopen
3 teamsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hebt wel een sexy team.
Hebben de meeste mensen hier meerdere teams, 1 team en veel cash of alles in 1 team gepropt?
Support mij met 1 havik en 2 ankers?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 teams
1 miljoen aan if's
600 chemstyles
4 Teamsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:57 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hebt wel een sexy team.
Hebben de meeste mensen hier meerdere teams, 1 team en veel cash of alles in 1 team gepropt?
dat ja. Wissels heb je niks aan. Post je team eens MeneerLogica?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zit toch allemaal in mijn IFs kutkan ik niks van kopen
[..]
dan zou ik in plaats van dure spelers te gaan vervangen een 2e fitness squad maken.
als het ene team speelt het andere op de bank. om de paar wedstrijden wisselen. altijd goed fitness![]()
xbox?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Support mij met 1 havik en 2 ankers?
Gister havik voor lewan gekocht en schutter voor aub. Gebruik ik beide op aub -.-
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat ja. Wissels heb je niks aan. Post je team eens MeneerLogica?
goed team, zou de rest van je centen een 2e team gaan maken, eerst een aantal discard spelers en dan langzaam naar iets beters toe werken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En leuke wissels met huntelaar, muller etc.
ziet er prima uit. Zou niks veranderen eigenlijk..hooguit 1 snellere CB erbij. Coins zou ik gebruiken voor een fitness team.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En leuke wissels met huntelaar, muller etc.
PS3?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:07 schreef DuTank het volgende:
Volgens mij heb ik een Alaba voor 2.6k
Ik had hem in me volglijst staan op ps3 stond er eentje op 1,9k , alleen lette niet op..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |