Ik riep haar maar ze stootte haar hoofd tegen het bureau waar ze onder zit. Ze is nu boos.quote:
Oh heb je er wel vast gemaakt met handboeien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik riep haar maar ze stootte haar hoofd tegen het bureau waar ze onder zit. Ze is nu boos.
Maar nu leg je het terug in de kastquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:50 schreef SpatieIoos het volgende:
Ik had bijna mijn onderbroek met kwakje weer in de wasmand gedaan
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar nu leg je het terug in de kast![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh heb je er wel vast gemaakt met handboeien?
Onder zijn kussen, als hij wakker word ligt er een euro onder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
wil jij het overnemen?quote:
nee debielquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jongens met ringen zijn homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
DE RING DIE JIJ DRAAGT AAN JOUW HAND HEB IK OOIT GEDRAGEN
HITZZZ
ook als het een trouwring is van een chimeidsquote:
Jongens die hier dagelijks een update geven over hun masturbeer-leven niet gelukkig.quote:
vind het gewoon lelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ook als het een trouwring is van een chimeids?
Ah, een soort van muzzyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onder zijn kussen, als hij wakker word ligt er een euro onder.
Dat magquote:
Hoezo zou je dan meteen homo zijn?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongens die hier dagelijks een update geven over hun masturbeer-leven niet gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |