*binnenschuifelt
Kreeg een berichtje dat ik al tijdje niet meer was gesignaleerd.. Sorry dames..
Heb niet teruggelezen

.
Gaat hier wel redelijk. Het zijn intensieve weken. Laten we het daar maar op houden...
Met Noor gaat het goed geloof ik

. Gister was ze 5 maand en sinds zaterdag kan ze rollen

, van rug via rechterzij naar de buik. Via links gaat nog niet, wel pogingen, maar zonder succes. En yay, terug heeft ze volgens mij nog überhaupt niet bedácht dat dat ook kan

, dus leuke bezigheidstherapie voor mamma, want ja, op je buik liggen is ook maar eventjes leuk natuurlijk. Oh en nu heeft ze zich met de kruidvatringen op haar hoofd onder de babygym vastgemanouvreerd. Moment..
Geef nog steeds bv, maar ik ben wel terug naar 4x kolven. Als ik te weinig kolf, vullen we aan uit de vriezer. Ik ga niet meer terug naar 5xdaags. Sterker nog, ik ga langzaamaan verder afbouwen. Lijfsbehoud. De aanhoudende hormonen in m'n lijf doen me fysiek weinig goed icm de EDS. Zere voeten, handen, gewrichten, en vijf maand fulltime kolven hakt er ook best in

. Over een weekje gaan we eens wat proberen met groente/fruit

.
Een ritme is er totaal niet. We voeden om 06/10/14/18/22. Gemiddeld drinkt ze 180 per fles. Ze slaapt eigenlijk altijd door

. Soms ff wakker, even speen terug, aai over de bol. Na de voeding van 06 is het vaak nog driftig oogjes wrijven en slaapt ze weer van ca. 7u tot 9:30. En vanaf dan begint de volstrekte willekeur. Lange slaapjes, hazenslaapjes, geen slaapjes, meestal van alles wat. Zou best wat meer regelmaat willen, maar zou niet weten hoeveel ze nog zou moeten slapen. Ze blijft gemiddeld hangen op 1,5 / 2 uur wakker rond een voeding. Gister ineens wakker van voeding tot voeding (4 uur dus), maar daar is dus geen peil op te trekken, zo wisselend is het per dag.
Wat wel een lastige is, is dat ze na de voeding van 18u niet alleen boven wil slapen. Dan is het krijsen, jammeren, etc. Ze wil beneden zijn. Dat zorgt er dus alleen wel voor dat ze niet voor 22:30 in haar bed ligt. We hebben het een aantal keer geprobeerd, maar elke keer is het standje luchtalarm.. Tips zijn welkom...
Heb hier ff niet rondgehangen omdat ik op het moment niet zo heel gezellig ben geloof ik. Iets teveel op m'n bordje. Zal proberen wat vaker ff m'n neus te laten zien, maar ik heb nu even niet de puf voor van die hele sociale megaposts

.
Hoop dat het goed gaat met iedereen en de mini's

.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!