quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Irriteer me nog minder aan Ajax dan aan hem .

Je ergert je of iets irriteert je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Irriteer me nog minder aan Ajax dan aan hem .

Nee hoor, valt wel mee. Ze spelen beter dan ASWH, dus verdiende voorsprong.quote:

Ik irriteer mij aan jou verdommequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ergert je of iets irriteert je.

Dat moet toch niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee. Ze spelen beter dan ASWH, dus verdiende voorsprong.

Kom in het stadion dan zo bijdehand doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ergert je of iets irriteert je.

ADO al op 2-1, en na zaterdag lijkt het me nog geen crisis. Immers lost alle problemen wel op in het uitvak.quote:

Ja, en ASWH kan tevreden terugkijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow, 4-1, die amateurs zijn even op hun plek gezet.

Jagen op joden doe je niet daar op de tribunes, vandaar dat hij er niet is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
ADO al op 2-1, en na zaterdag lijkt het me nog geen crisis. Immers lost alle problemen wel op in het uitvak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |