Boh, die laatste 2 filmpjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:32 schreef cynicus het volgende:
Paar relevante videotjes op youtube:
Niet voor mensen met hoogtevrees
Dan ga je dit filmpje ook waarderen (vooral dat je dit niet voor je werk hoeft te doen):quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boh, die laatste 2 filmpjes(ja ik heb hoogtevrees).
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat, als je geen hoogtevrees hebt, het wel mooi is om zo hoog te zitten. Prachtig uitzicht, rust, gewoon fysiek bezig zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig om te klimmen. Vorige maand nog een lampenrondje gedaan in de mast.
Zoooquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef cynicus het volgende:
[..]
Dan ga je dit filmpje ook waarderen (vooral dat je dit niet voor je werk hoeft te doen):![]()
Is ook niks voor mij trouwens
Vind je dat wel goed vermaak ja? Jouw karma ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef LogiteX het volgende:
Gaan de 2 overlevenden nog hun verhaal doen? Wel benieuwd wat zij te vertellen hebben.
Verschrikkelijke keuze trouwens, 80 naar beneden springen of het vuur in moeten springen.
Niet veel later viel/sprong één van de twee naar beneden en verbrande de andere levendquote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn dit de overlevenden of de slachtoffers?
Enorm!quote:
Die 2 andere monteurs waren in een andere windturbine aan het werk.quote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Zijn dit de overlevenden of de slachtoffers?
Jee, wat een zure reactie. Maar nu je daar zelf over begint; bij de nog in aanbouw zijnde reactor te Flamanville in Frankrijk zijn twee doden gevallen. Is nauwelijks in het nieuws geweest, laat staan dat er daarom protesten zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Enorm!
Als er 2 doden zouden vallen in een kerncentrale zouden de protesten om alle centrales te sluiten nu in volle gang zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |