abonnement Unibet Coolblue
pi_132698806
Seizoen twee van deze geweldige Deens-Zweedse krimi is alweer een tijdje bezig; en ik kan niks anders zeggen dan dat deze serie ontzettend blijft boeien. Waar The Killing op een gegeven moment wel een beetje begon te vervelen (dat politieke geneuzel en soms makkelijke/irritante plotwendingen) wordt The Bridge eigenlijk alleen maar beter:
- de hoofdkarakters (Martin en Saga; en ook een beetje de killer uit seizoen 1) ontwikkelen zich duidelijk;
- het is gedeeltelijk een echte opvolger van seizoen 2 (Martin worstelt met een trauma, de killer uit seizoen 2 speelt weer een rol etc.)
- wederom een sterk thema (eco-terrorisme/'links'-fascisme) met angstaanjagende gerelateerde gebeurtenissen (juist de angst die de daders aanrichten is een sterk onderdeel van Bron/Broen; dit komt minstens zo goed uit de verf als bij The Killing).

Ben benieuwd naar jullie gedachten/meningen over Bron/Broen/The Bridge seizoen 2.
-
pi_132801919
Tails tell tales
pi_132948796
quote:
Waarom geen apart topic? :) Te kleine markt? ;)
-
pi_132971818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef M-Bozz het volgende:

[..]

Waarom geen apart topic? :) Te kleine markt? ;)
Huh, waarom wel? Het gaat gewoon om dezelfde serie, toch? :)
Tails tell tales
pi_132980692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Huh, waarom wel? Het gaat gewoon om dezelfde serie, toch? :)
True. Maar het is niet uniek dat er een tweede topic wordt geopend indien een nieuw seizoen aan is gevangen ;) Maar mij best.
-
pi_133004101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:39 schreef M-Bozz het volgende:

[..]

True. Maar het is niet uniek dat er een tweede topic wordt geopend indien een nieuw seizoen aan is gevangen ;) Maar mij best.
Je bent daar in ieder geval ook welkom hoor ;)
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')