nee heb 1 jaar wat anders gedaan toen is mijn moeder overleden waardoor ik er tussen uit ging. vervolgens ben ik begonnen aan deze opleiding en die duurt 3 jaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Zit je nu in de 4e van niveau 4 dan? Dan ben je begonnen in jaar 3... in twee jaar zoveel schuld? Meisje toch.
nee en volgens mij ook niet hoger!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb geen MBO niveau 2.
Mimimimimimi.
Ook niet niveau 3, ook niet niveau 4.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef bella40 het volgende:
[..]
nee en volgens mij ook niet hoger!!
en waar geef je al dat geld dan aan uit, aangezien je nog thuis woont.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef bella40 het volgende:
[..]
nee heb 1 jaar wat anders gedaan toen is mijn moeder overleden waardoor ik er tussen uit ging. vervolgens ben ik begonnen aan deze opleiding en die duurt 3 jaar.
en ik zit nu in het 3e jaar dus opgeteld dit is mijn 4e jaar waar die studiefinacering een prestatie beurs is
natuurlijk hebben niet alle fouten te maken met dyslextie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar een woord als 'hebben' kun je toch wel normaal spelen?
Dat heeft niks met dyslexie te maken volgens mij
oke alsnog is dat niet erg wand elk mens heeft zijn kwaliteiten ook al denk jij daar anders over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook niet niveau 3, ook niet niveau 4.
Zelfs niet niveau 5.
Inderdaad niet. De eisen om in aanmerking te komen voor bijstand, laat staan wajong, zijn tegenwoordig behoorlijk streng. En terecht, m.i.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef Fukushima het volgende:
het doet mij goed om dit te lezen, blijkbaar krijg je tegenwoordig niet meer zo makkelijk een zak geld!
dat spaar ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
en waar geef je al dat geld dan aan uit, aangezien je nog thuis woont.
edit: Je hebt ook recht op volledige zorgtoeslag denk ik?
Ieder mens heeft zo zijn kwaliteiten. Daarom hoort ieder mens te werkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef bella40 het volgende:
[..]
oke alsnog is dat niet erg wand elk mens heeft zijn kwaliteiten ook al denk jij daar anders over.
Lolwhutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
dat spaar ikvoor als ik alleen ga wonen:D
dankuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef Maharbal het volgende:
Topic opgeschoond. TS een (soms ongenuanceerde) spiegel voorhouden is prima. Schelden, caps of TS willen prostitueren mag achterwegen blijven.
say whutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
dat spaar ikvoor als ik alleen ga wonen:D
word de waarheid je teveel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zonder te schelden kom je door dit soort, bijna onleesbare, teksten gewoon zo ontzettend dom over dat het moeilijk is om serieus op je te antwoorden.
Vraag een WWB-uitkering aan
Heeft TS al WaJong aangevraagd dan? Is er een keuring geweest?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Inderdaad niet. De eisen om in aanmerking te komen voor bijstand, laat staan wajong, zijn tegenwoordig behoorlijk streng. En terecht, m.i.
Probleem is dat er nog een hele hoop mensen zijn, zowel aan de vragende als aan de veroordelende kant van het hele uitkeringsverhaal, die denken dat het nog steedds een kwestie is van eventjes een loketje bellen. Het is echter echt geen 1985 meer.
Dit verhaal lijkt mij duidelijk, TS komt niet in aanmerking voor wajong - kennelijk zijn de 'klachten' niet ernstig genoeg, komt (waarschijnlijk) niet in aanmerking voor bijstand, omdat ze gezien haar leeftijd geacht wordt om eerst een beroep te doen op een studielening. Einde verhaal.
Naar school dus, of een baan zoeken.
dankje wel ik ga dit zekker even besprekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Misschien moet je dan ook even met DUO bellen. Ik lees op de site:
De prestatiebeurs kan met een jaar worden verlengd, als de student als gevolg van een lichamelijke, zintuiglijke of andere functiestoornis niet in staat is het afsluitend diploma te behalen binnen het hem toegekend aantal jaren prestatiebeurs (meestal 4 jaar). Voorbeelden van functiestoornissen waarvoor een verlenging wordt toegekend zijn dyslexie, anorexia, Pfeiffer, depressie.
Twee van die omstandigheden zijn al op jou van toepassing, misschien kan je nog meer aanvoeren waarvoor je verlenging kan krijgen. Morgen een afspraak maken met je SLB'er dus, afspraken maken over een verlengde afstudeerperiode, dan samen de DUO contacten, je dyslexieverklaring opsturen, je schouders eronder zetten en niet alleen maar gaan zitten wachten tot je gered wordt. Kom op!
ja zoiets krijg ik inderdaad 400 ongeveer wat minder maar daarnaast is er ook nog een ov schuld die er bij word geteld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:40 schreef Fukushima het volgende:
[..]
say whut
edit: 15k schuld in 3 jaar, dat is ongeveer 400 per maand wat je dus krijgt?
edit2: kan wel kloppen ook, basis van 77 en aanvullend van 318, maar dan moet je dus wel je diploma halen. Dat doe je helemaal niet verkeerd dan
hhahaha nee was dat maar waar.:Pquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:42 schreef GSbrder het volgende:
Maar je hebt dus 20.000 euro gespaard?
Dat is echt fantastisch.
Ze heeft in één van haar posts aangegeven dat ze "onder behandeling" is geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft TS al WaJong aangevraagd dan? Is er een keuring geweest?
Of de klachten al dan niet ernstig genoeg zijn kan, mag en zal echt niet beoordeeld worden door de informatielijn van het UWV.
De helft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |