Knal mezelf liever 20 keer door mn schedel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Dát is jouw probleem. Jij bent er één van de principes, laat die principes nou eens los en neem wel een mobieltje en koop eens kleding die iedereen draagt ipv uit principe rotzooi "omdat je niet wil meelopen" (dat is een vermoeden) en ga wel versieren,
Gezien dit soort uitspraken: doe een vrouw jou niet aan. Heb meelij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Knal mezelf liever 20 keer door mn schedel.
Klopt helemaal, dit. Je zoekt iemand zoals jijzelf, daar zijn er al niet veel van en bovendien zijn ze dus slecht in sociaal contact leggen. Je kunt moeilijk de ander verwijten dat zij het zelfde doet als jij, namelijk niks.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:28 schreef OreaPaTende het volgende:
Eigenlijk ben je dus op zoek naar een vrouw van rond de 30, zonder kinderen en kinderwens. Iemand liefst zonder mobiel (want als je die hebt kijk je er blijkbaar per definitie de hele dag naar), die niet graag gaat stappen af en toe, zonder hond, niet houden van smalltalk en met een beetje dezelfde hobbies zoals wandelen en film kijken. Oh ja en ze mag niet dik zijn (wat is dik overigens, hebben we het dan over alles boven maat 36 of hebben we het over maagbandkandidaten).
Het probleem is een beetje dat er niet veel vrouwen zijn al die hokjes kunnen aftikken en de paar vrouwen die dat wel kunnen, zullen naar mijn mening echt niet de extraverte types zijn die op jou of welke man afkomen. Je zult ergens water bij de wijn moeten doen, zoals vrijwel iedereen die een relatie heeft en wil houden.
Maar ondertussen iets geleerd van de reacties? Dingen waarvan je zegt.. ja hier kan ik wel wat mee..?quote:
Al ingeschreven bij PAS? Volgens mij is dat je beste optie.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ondertussen iets geleerd van de reacties? Dingen waarvan je zegt.. ja hier kan ik wel wat mee..?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |