Mijn excuses, ik dacht dat ook van je gelezen te hebben maar dat zal dan wel een ander geweest zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Op verjaardag was ik helemaal niet op de achtergrond en mn mond, ik praatte juist het meest.
Een meisje wat er toen was wilde maar niet meedoen met gamen, kan ik ook niet helpen.
Bij deze opsomming behoor je een '';'' te gebruiken, leest wat fijner wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht dat ook van je gelezen te hebben maar dat zal dan wel een ander geweest zijn.
Ik kan dat in het lijstje inruilen voor:
-Ik ben vegetariėr en daar ben ik nogal zwart/wit in
-Ik haat honden
-Ik doe nogal raar in het verkeer
De rest klopt wel?
Ik denk dat het wel in je ziektebeeld past. Je weet dat je een afwijking hebt maar de rest van de wereld is gek en moet zich maar aan jou aanpassen.
Maakt toch geen fuck uit als het niet meer dan 1 regel in beslag neemt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Bij deze opsomming behoor je een '';'' te gebruiken, leest wat fijner weg
Jawel. Bij een opsomming onder elkaar hoort een ;.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maakt toch geen fuck uit als het niet meer dan 1 regel in beslag neemt?
En een gebrek daaraan is voor jou niet fijn?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Jawel. Bij een opsomming onder elkaar hoort een ;.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En een gebrek daaraan is voor jou niet fijn?
dan...?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef Ouder1 het volgende:
Zeg TS.. Als je nu eens ieder meisje dat je leuk vindt deze link meegeeft (even opschrijven op papier..)
Mwah.. Ik kan wel met je meegaan hoor in deze.. Alleen bood ik TS aan een onderdeel uit de opsomming te schrappen en te vervangen met ... dus de ":" stond er alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:40 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Jawel. Bij een opsomming onder elkaar hoort een ;.
Dan kan ze tips krijgen van ervaringsdeskundigen hoe ze met een 'man' met PDS-nos, ADD en een vermeend Asperger om zou kunnen gaan. Hoe ze hem moet benaderen zonder afgewimpeld te worden, hoe ze met hem om moet gaan en hoe ze zijn wens tot het hebben van een vriendin zou kunnen invullen.. Als zij zich tenminste voldoende kan aanpassen. En niet te dik is tenminste.quote:
Kan een mod deze troll verwijderen, met zn ge 'ziektebeeld' en gestook. alvast bedankt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik dacht dat ook van je gelezen te hebben maar dat zal dan wel een ander geweest zijn.
Ik kan dat in het lijstje inruilen voor:
-Ik ben vegetariėr en daar ben ik nogal zwart/wit in
-Ik haat honden
-Ik doe nogal raar in het verkeer
De rest klopt wel?
Ik denk dat het wel in je ziektebeeld past. Je weet dat je een afwijking hebt maar de rest van de wereld is gek en moet zich maar aan jou aanpassen.
Even heel serieus.. Hoezo 'gestook'? Het zijn toch vooral je eigen woorden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kan een mod deze troll verwijderen, met zn ge 'ziektebeeld' en gestook. alvast bedankt.
Jij bent toch veel te hoog voor hem gegrepen, gekkie.quote:
En jij? Jij hebt zwarte harenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te hoog voor hem gegrepen, gekkie.
Je hoef het ook niet te snappen. Doe mensen die anders zijn dan jou gewoon eens na voor de verandering. Zo leert een kind ook. Eenvoudig kopieren. De rest (o.a. het snappen) is voor later.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
snap hier werkelijk helemaal geen woord van..
Daar gaat het al fout. Jij wil mensen ontmoeten, maar ze moeten jou aanspreken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als ik iemand tegenkom die open staat voor me ipv naar beneden in een mobiel te kijken en mij aanspreekt wil ik daar best mee wandelen. Kom ze niet tegen tho.
Versieren is het meest natuurlijke wat de mens in zich heeft, zelfs in de steentijd deden we dit al. Zuurpruim.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'versieren'. Ik ben gewoon natuurlijk.
Dit en niets anders. Net als Cue_ niet vaak met je eens maar hier sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ouder1 het volgende:
Je verhaal is duidelijk. Hier een samenvatting:
"Ik wil meer vrienden en een vriendin"
-Ik wil geen mobiele telefoon - ze bellen me maar op de vaste lijn
-Ik wil spelletjes spelen tijdens Paiq en dan moeten ze maar op me wachten
-Ik wil niet dat zij hun telefoons bekijken als zij met mij zijn; dan wil ik de volle aandacht
-Ik wil niet dat mensen in mijn buurt hun mobiel gebruiken want dan ga ik dood
-Ik ga niet naar de kroeg
-Ik ga niet naar feestjes
-Ik doe niet aan small talk
-Ik spreek niemand aan; dat moeten zij maar doen
-Als zij naar mij glimlachen dan vind ik het stom om ze aan te spreken
-Als zij mij aanspreken dan wimpel ik ze af
-Ik heb PDS-nos en ADD en ik denk dat ik Asperger heb want ik ben heel slim
-Ik doe niet aan FB want dan moet ik van mezelf elke seconde FB controleren en wat anderen posten is toch alleen maar onzin
-Als oude bekenden mij benaderen op FB dan word ik boos
-Als ik op een feestje ben dan zit ik op de achtergrond en trek mijn mond niet open
-Ik houd alleen van solistische activiteiten als gamen en katten aaien, dan heb ik geen last van anderen
-Ik heb geen geld voor wat dan ook en vrouwen willen altijd dure dingen
"Ik snap niet waarom vrouwen mij niet willen en ik geen vriendschappen in stand kan houden"
Ik snap het wel...
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kan een mod deze troll verwijderen, met zn ge 'ziektebeeld' en gestook. alvast bedankt.
Alsof je een robot aan het programmeren bentquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef Ouder1 het volgende:
Je verhaal is duidelijk. Hier een samenvatting:
"Ik wil meer vrienden en een vriendin"
-Ik wil geen mobiele telefoon - ze bellen me maar op de vaste lijn
-Ik wil spelletjes spelen tijdens Paiq en dan moeten ze maar op me wachten
-Ik wil niet dat zij hun telefoons bekijken als zij met mij zijn; dan wil ik de volle aandacht
-Ik wil niet dat mensen in mijn buurt hun mobiel gebruiken want dan ga ik dood
-Ik ga niet naar de kroeg
-Ik ga niet naar feestjes
-Ik doe niet aan small talk
-Ik spreek niemand aan; dat moeten zij maar doen
-Als zij naar mij glimlachen dan vind ik het stom om ze aan te spreken
-Als zij mij aanspreken dan wimpel ik ze af
-Ik heb PDS-nos en ADD en ik denk dat ik Asperger heb want ik ben heel slim
-Ik doe niet aan FB want dan moet ik van mezelf elke seconde FB controleren en wat anderen posten is toch alleen maar onzin
-Als oude bekenden mij benaderen op FB dan word ik boos
-Als ik op een feestje ben dan zit ik op de achtergrond en trek mijn mond niet open
-Ik houd alleen van solistische activiteiten als gamen en katten aaien, dan heb ik geen last van anderen
-Ik heb geen geld voor wat dan ook en vrouwen willen altijd dure dingen
"Ik snap niet waarom vrouwen mij niet willen en ik geen vriendschappen in stand kan houden"
Ik snap het wel...
Grootste probleem is denk ik het "Ik wil" gevolgd door "zij moeten" en dan wel op de manier zoals TS dat wil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:25 schreef Koral het volgende:
[..]
Alsof je een robot aan het programmeren bent
Waarom? Het is geen getroll, het zijn serieuze reacties.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik verzoek ouder en zijn maten vriendelijk om dit topic vanaf nu te verlaten, anders zal ik de admins contacteren.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik verzoek ouder en zijn maten vriendelijk om dit topic vanaf nu te verlaten, anders zal ik de admins contacteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |