Wat houdt de inspraak in?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:11 schreef hiddit het volgende:
zijn er nog mensen die willen mee betalen aan de server??
opties die ik nu heb zijn:
¤10 p/m VIP
¤20 p/m VIP + inspraak op de server
Gewoon over stemmen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:11 schreef hiddit het volgende:
[..]
game mode en bepaalde maps wel of niet
als die spelers er zijn ben ik bereid die over stap daar heen te makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon over stemmen.
Maar 64spelers op i3D doet pakweg 65 euro, 6 spelers dragen die server dan al...
kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef Mikezor het volgende:
Licht het aan mij of kan iedereen vanavond om 12uur spelen?
Ik wel teminste dat staad bij me origin?
Bedoel je een nvidia Geforce GT 740M?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:06 schreef Mikezor het volgende:
is mijn Nvidia GeForce 740GM Voldoende om BF4 op Ultra/Medium te spelen?
Ik heb 8GB RAM en een i7 Processor
Danku
Jep die jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bedoel je een nvidia Geforce GT 740M?
Ik denk dat je blij mag zijn met medium op een niet al te hoge resolutie. Ultra is sowieso uitgeslotenquote:
Aah ok maar ik heb ook een onboard kaartje zon Intel ding..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn met medium op een niet al te hoge resolutie. Ultra is sowieso uitgesloten
Whahahahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:21 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Aah ok maar ik heb ook een onboard kaartje zon Intel ding..
Maar ik kan BF4 wel fatsoenlijk spelen?
Met die onboard sowieso niet, maar ik zou het persoonlijk niet doen. Ik heb nog wel een Battlefield 3-key voor je, kun je die proberen. Als die heel goed loopt, zal BF4 ook wel redelijk lopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:21 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Aah ok maar ik heb ook een onboard kaartje zon Intel ding..
Maar ik kan BF4 wel fatsoenlijk spelen?
Hmm ja ik ben er super benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met die onboard sowieso niet, maar ik zou het persoonlijk niet doen. Ik heb nog wel een Battlefield 3-key voor je, kun je die proberen. Als die heel goed loopt, zal BF4 ook wel redelijk lopen.
EDIT: Ik zie dat je 'm al gekocht hebt, nou ja hopen dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |