ohquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had naar mijn advies geluisterd, je had dit kunnen voorkomen.
The Wirequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef ems. het volgende:
Omar/Chalky is als model gebruikt in BF4![]()
[ afbeelding ]
Echte negers weten wie.
Je moet ook je vpn uitzetten en dan spelen..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:07 schreef VulpX het volgende:
Ik heb het net even gespeeld, maar toch te erge lag via VPN. Ik wacht wel tot vrijdag. Zorg er trouwens voor dat je drivers up to date zijn, ik had texture problemen maar na de laatste drivers waren die allemaal verholpen.
Ik vond de beta trouwens wel tof. Dit wordt gewoon weer gruwelijk vet knallen samen met een groep gasten op TeamSpeak...
Ik moest wel een beetje emogiffenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:28 schreef VulpX het volgende:
Is dat zo, even proberen dan...
-edit- je hebt gelijk! Ok, ik ben er weer vandoor
Gek ik zie die europese servers wel met mensenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:28 schreef VulpX het volgende:
Is dat zo, even proberen dan...
-edit- je hebt gelijk! Ok, ik ben er weer vandoor
-2de edit- helaas, krijg een Origin error, dus het werkt helaas niet zonder vpn
Ja ik destijds ook. Weet alleen niet meer met welke vpn ik dat toen gefixt had...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje emogiffen
Bij bf3 release speelde ik op de 24e al
Die zijn er ook, maar dan zijn ze via een vpn erop neem ik aan. Daar zat ik zelf namelijk ook op, maar de lag was te erg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gek ik zie die europese servers wel met mensen
Hmm, jammer dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar dan zijn ze via een vpn erop neem ik aan. Daar zat ik zelf namelijk ook op, maar de lag was te erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar dan zijn ze via een vpn erop neem ik aan. Daar zat ik zelf namelijk ook op, maar de lag was te erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |