Kwestie van 2 minuutjes toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef cherrycoke het volgende:
heb ik dat weer outdated drivers (steam zij dat ze up to date waren)
Wartapes wellicht? Of zitten die er niet in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben vooral niet kapot van het geluid om heel eerlijk te zijn...
Ja, maar ik vind het knerpend en blikkerig klinken in vergelijking met BF3 en ik blijf van mening dat het geluidsmodel van BC2 het best was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wartapes wellicht? Of zitten die er niet in.
Het geluid van die m95 daar. Alsof een engeltje in je oor piestquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het knerpend en blikkerig klinken in vergelijking met BF3 en ik blijf van mening dat het geluidsmodel van BC2 het best was.
snap er niks vanquote:
in de eerst komende patch zullen er al wapens veranderd gaan wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Yarp. Hier ook.
Weet nog niet of ik het allemaal geweldig vind, vind de wapens weer eens compleet op de schop gegaan en meer richting COD daarmee
Hardcore is niet ranked volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:25 schreef Skull-splitter het volgende:
En GVD nog geen HC server te vinden.
Lolwhut?!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hardcore is niet ranked volgens mij.
Whehehequote:Op donderdag 31 oktober 2013 07:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
heb ik de versie zonder China Rising besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |