Moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik maak altijd een gat in de gehaktbal, die vul ik met bier (Grolsch) en vervolgens stop ik er een wortel in.
Anders wordt de gehaktbal toch niet natquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moest lachen
Wel zonde van het bier trouwens, kun je dat beter zelf opdrinken
Om een vulva na te bootsen ja. Ik stop er dan altijd nog een asperge inquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gebruik je ook twee plakjes ham in de magnetron LMI ?
say whutttquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gebruik je ook twee plakjes ham in de magnetron LMI ?
JWZquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver, de meest 2 besproken onderwerpen van JNG in één gesprek
Cumshots was een veel besproken onderwerp in jong?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver, de meest 2 besproken onderwerpen van JNG in één gesprek
Nee.quote:
Hai lbquote:
Seks & Eten. Dagelijkse korst.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cumshots was een veel besproken onderwerp in jong?
Nee, voedsel en seksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cumshots was een veel besproken onderwerp in jong?
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hai lb
Heb je wel zin om op de schrijven hoe de concurrentiepositie van kruidvat verbeterd kan worden?
Dit heb ik serieus ook moeten beantwoordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hai lb
Heb je wel zin om op de schrijven hoe de concurrentiepositie van kruidvat verbeterd kan worden?
Heb je dat nog steeds op je PC staanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit heb ik serieus ook moeten beantwoorden
Nou, eigenlijk was het iemand anders die het moest beantwoordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je dat nog steeds op je PC staan![]()
Dat zijn dan ook leuke onderwerpenquote:
Heeft die ander dat nog of heb jij nog een compleet verslag dat ik het ff kan kopierenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het iemand anders die het moest beantwoorden![]()
Maar die vraag heb ik voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |