niet zo zielig doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaaawh zo lief.Doe maar lief, need some love en zo je weet wel.
ga gewoon vreten danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaaawh zo lief.Doe maar lief, need some love en zo je weet wel.
Je bent toch niet 1000% srs met je neef verloofd, of doen jullie anno 2013 gewoon nog steeds aan incest?quote:
fuck offquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Steeds die standaardopmerkingen. Ik ga eten. Doei.
Ik weet niet hoor, maar het is best ziek om met je neef te trouwenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Steeds die standaardopmerkingen. Ik ga eten. Doei.
Is normaal idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het is best ziek om met je neef te trouwen. Of is dat normaal in Turkije?
Ze lult ook gewoon jongequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het is best ziek om met je neef te trouwen. Of is dat normaal in Turkije?
Ik. Srs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Geachte Ingrid de Vries,
Op de website van uw organisatie ben ik de vacature "x" tegengekomen.
Wat mij zo aanspreekt aan La Place is dat het zo?n gezellige sfeer uitstraalt (ook op de website).Het klinkt als het ideale bijbaantje en het zou mij leuk lijken om deel uit te mogen maken van een enthousiast team.
Omdat ik student ben spreken mij de flexibele werktijden zeer aan, verder ben ik een vrij rustige jongen maar wel een harde werker.
Graag zou ik bij uw organisatie aan de slag gaan als x. Het ervaring opdoen van het bereiden van gerechten en broodjes is een leuke bijkomstigheid omdat ik sinds kort bewuster ben gaan eten.
In een persoonlijk gesprek zou ik mijn motivatie graag verder willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan
wie zou aannemen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop omdat je 48 uur doet over een fucking sollicatiebrief. Incompetente teringlijer.
Slechte troll idd. Ambipur was vrijgevochten vrouw en had net daarom ruzie met haar familie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ik lul niet, Veer. Je hebt de foto's gezien
Maar tis over tussen ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |