#kkcondoekoegrappenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:08 schreef Salatrel het volgende:
Als je aan hem vraagt wie stan lee is vraagt ie stanley wie?

Capcom is Super nintendo mostly, Streetfighter etc.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies? Komt meteen 'Capcom' in me op, maar wat zijn dat voor termen/namen eigenlijk.

Regenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutweer? Wat dan? Hier is het prima.
Marvel Comics is een Amerikaanse uitgever van comics - een Amerikaanse vorm van stripverhalenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet weten wat Marvel is
Niet weten wat DC-Comics is
kk

Ye, vond animaties zelf ook leuker, lezen is zo moeilijk, zit vast op miep en kees.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Echte bazen keken die shit en speelden Gameboy, nerds en social outcasts lazen stripboeken ervan.

Niet weten wat Marvel isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Regen. Had je gister wel storm dan, of wat?
[..]
Marvel Comics is een Amerikaanse uitgever van comics - een Amerikaanse vorm van stripverhalen
DC Comics is een van de grootste Amerikaanse uitgevers van comics - een Amerikaanse vorm van stripverhalenEchte bazen keken die shit en speelden Gameboy, nerds en social outcasts lazen stripboeken ervan.

Aha, kijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Capcom is Super nintendo mostly, Streetfighter etc.
Marvel = Spiderman/Xman etc
DC = Batman/Superman etc

Haha.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Regen. Had je gister wel storm dan, of wat?

Maar jij bent zo'n babyreus die Batman-shit nog leuk vindt enzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet weten wat Marvel is
Niet weten wat DC Comics is

Japans, ik dacht Toey maar niet zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aha, kijk.
Ik keek ook voor m'n leven Pokémon, maar vraag me niet wie de bedenker/producer oid is.

Zou je pussy Hurricane Katrina'en thoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Nee, waaide en regende beetje.

Is duidelijk een andere meid, zet je bril op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kreeg ik als ik d'r naam Googlede.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb d'r even voor je geshopt.
Fun Factory op Sky.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef Chloroform het volgende:
Keken jullie Villa Achterwerk of Telekids?

NIET WETEN WAT MARVEL ISquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar jij bent zo'n babyreus die Batman-shit nog leuk vindt enzo.

En van je UI herken ik ook alleen Nas en Mos Defquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NIET WETEN WAT MARVEL IS
NIET WETEN WAT DC COMICS IS
OH GOD HAHAHHA OH GOD MY SIDES

NIET WETEN WAT MARVEL ISquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En van je UI herken ik ook alleen Nas en Mos Def. U mad?

dat zijn toch van die stripboeken die onzekere puisterige nerds lezen die nog bij hun ouders wonen¿quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NIET WETEN WAT MARVEL IS
NIET WETEN WAT DC COMICS IS
OH GOD HAHAHHA OH GOD MY SIDES

Tyler/Pharcyde/Jurassic Five/Pharoah Monch/Jeugd en wutang.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]

FF kennen wij toch niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Fun Factory op Sky.En daarna Telekids. En sushi.

Kid Cudi/Army of the pharaohs/Immortal techniquequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tyler/Pharcyde/Jurassic Five/Pharoah Monch/Jeugd
hier lekker bipsje voor jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn toch van die stripboeken die onzekere puisterige nerds lezen die nog bij hun ouders wonen¿

Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef wise het volgende:
[..]
dat zijn toch van die stripboeken die onzekere puisterige nerds lezen die nog bij hun ouders wonen¿
Wat een herriequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tyler/Pharcyde/Jurassic Five/Pharoah Monch/Jeugd en wutang.

Ken je Mos van z'n films of wat? Zijn muziek is toch wel een heel stuk boven jouw niveau dunkt me.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]

Nujabes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kid Cudi/Army of the pharaohs/Immortal technique

Ken Mos Def van de Lyricist Lounch show ofzo, en van de cameo in die clip van Alicia Keysquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Mos van z'n films of wat? Zijn muziek is toch wel een heel stuk boven jouw niveau dunkt me.

Lounchquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ken Mos Def van de Lyricist Lounch show ofzo, en van de cameo in die clip van Alicia Keys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |