quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:44 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Slechte troll idd. Ambipur was vrijgevochten vrouw en had net daarom ruzie met haar familie.
ff srsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Sws, al die mensen die denken dat ik Ambi bentig DM's met heyyyyy Ambiiiiii. Foooook offfffff.
Genoeg gefokt.
Leuk toch? Die aandacht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Sws, al die mensen die denken dat ik Ambi bentig DM's met heyyyyy Ambiiiiii. Foooook offfffff.
Genoeg gefokt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Genoeg gefokt.
voor la place ook nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop omdat je 48 uur doet over een fucking sollicatiebrief. Incompetente teringlijer.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Geachte Ingrid de Vries,
Op de website van uw organisatie ben ik de vacature "x" tegengekomen.
Wat mij zo aanspreekt aan La Place is dat het zo’n gezellige sfeer uitstraalt (ook op de website).Het klinkt als het ideale bijbaantje en het zou mij leuk lijken om deel uit te mogen maken van een enthousiast team.
Omdat ik student ben spreken mij de flexibele werktijden zeer aan, verder ben ik een vrij rustige jongen maar wel een harde werker.
Graag zou ik bij uw organisatie aan de slag gaan als x. Het ervaring opdoen van het bereiden van gerechten en broodjes is een leuke bijkomstigheid omdat ik sinds kort bewuster ben gaan eten.
In een persoonlijk gesprek zou ik mijn motivatie graag verder willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan
wie zou aannemen
Geeft niet man, is niet jouw schuld, schuld ligt bij het zorgsysteem in Nederland en er geen natuurlijke selectie meer is.quote:
Solliciteer nou maar gewoon, koppige tuinkabouter dat je er rondloopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil nu niet eens meer solliciteren daar
ze verdienen beter
Zou aannemen en bij aankomst ontslaan, gewoon voor de lol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Geachte Ingrid de Vries,
Op de website van uw organisatie ben ik de vacature "x" tegengekomen.
Wat mij zo aanspreekt aan La Place is dat het zo’n gezellige sfeer uitstraalt (ook op de website).Het klinkt als het ideale bijbaantje en het zou mij leuk lijken om deel uit te mogen maken van een enthousiast team.
Omdat ik student ben spreken mij de flexibele werktijden zeer aan, verder ben ik een vrij rustige jongen maar wel een harde werker.
Graag zou ik bij uw organisatie aan de slag gaan als x. Het ervaring opdoen van het bereiden van gerechten en broodjes is een leuke bijkomstigheid omdat ik sinds kort bewuster ben gaan eten.
In een persoonlijk gesprek zou ik mijn motivatie graag verder willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan
wie zou aannemen
Lan sus lan. Wat ga je jezelf zo neerhalen? Ga solliciteren!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil nu niet eens meer solliciteren daar
ze verdienen beter
Volgens mij stond er in je geboortejaar ergens een flesje sperma op tafel in een shoarmatent, en is je moeder bezwangerd met de eerder aanwezige knoflooksaus ofzo. Er ging in ieder geval iets mis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef Dimachaerus het volgende:
kennen nu jullie beetje mijn datingsite profiel voorstellen nu hahahaa![]()
water verkoopt beter aan een afrikaan die dorst heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:03 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan gewoon (relatief) goed leren, ben geen tekstschrijver
zou niet eens water aan hongerige afrikaan kunnen verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |