Samenvatting: Ik vorm enkel een generaliserend beeld van de gemiddeld vrouw die ik dagelijks zie. Dat ik teleurgesteld ben in wat ik constateer betekent niet dat ik enkel naar uiterlijk kijk.quote:
Wees blij dat mannen iets zien in dikke wijven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sowieso valt hij op dikke vrouwen als je door zijn pohi gaat
Dus maakt niks uit.
Ik ben geen lesbo ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees blij dat mannen iets zien in dikke wijven.
Des te meer slanke dames voor ons.
Al die slanke dames denken nu dat er ook mannen zijn die op vetkleppen vallen, dus die laten zich allemaal gaan in de overtuiging dat ze toch wel aan de vent komen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees blij dat mannen iets zien in dikke wijven.
Des te meer slanke dames voor ons.
welneequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Al die slanke dames denken nu dat er ook mannen zijn die op vetkleppen vallen, dus die laten zich allemaal gaan in de overtuiging dat ze toch wel aan de vent komen.
Curvy dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:17 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja me too, maarja echte dunne "chicks" hebben vaak weinig vormen. Soms zie je wel eens meisjes die alleen de juiste vormen hebben... Kont, tetten etc maar toch nog wel smalle benen en een redelijk platte buik. Dat is perfect! Tenger body incl tetties en kont.
Echt wel, waarom anders worden chicks steeds dikker? Vooral op het mbo is echt 80% dik. Loop maar eens naar binnen.quote:
Dat is waar, maar er zijn nogal wat gradaties in dik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:19 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mannen die op dikke vrouwen vallen zijn vaak sowieso van die gare freaks. Daar wil je niks mee te maken hebben. Beh.
Of van die foto's met quotes erbij om dik zijn goed te pratenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Al die slanke dames denken nu dat er ook mannen zijn die op vetkleppen vallen, dus die laten zich allemaal gaan in de overtuiging dat ze toch wel aan de vent komen.
Nee curvy is dikke poten, buik etc en volle armen, tet en bilquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of van die foto's met quotes erbij om dik zijn goed te praten
zodra het niet meer erfelijk is die dikke reet etc maar gewoon van het vreten is het vaak dus al te dik. Al vind ik meiden met brede heupen en een mega ass die ze van moeder ge erfd hebben ook al vaak dik of zo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zijn nogal wat gradaties in dik.
Curvy is een nutteloze woord dankzij alle dikkies die zichzelf zo noemenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee curvy is dikke poten, buik etc en volle armen, tet en bil
Bedoel een tenger body als basis en dan als opvulling 2 goede tetties, en een goede ronde kont.
Dat is!
Preciesquote:
curvy vind ik iig zonder vetrollen. Maar gewoon een iets breder postuur enz.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Curvy is een nutteloze woord dankzij alle dikkies die zichzelf zo noemen
vraag ik me af waar jij je dagelijks bevindtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Samenvatting: Ik vorm enkel een generaliserend beeld van de gemiddeld vrouw die ik dagelijks zie. Dat ik teleurgesteld ben in wat ik constateer betekent niet dat ik enkel naar uiterlijk kijk.
mijn vader houdt ook niet van magere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Valt me wel op hoeveel fokkers geilen op 'volle' vrouwen btw.
Irl ken ik er niet zoveel
Zo vol als een ballon is het geilstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Valt me wel op hoeveel fokkers geilen op 'volle' vrouwen btw.
Irl ken ik er niet zoveel
Als er iets bewijst dat er geen god is die alles heeft geschapen is het wel cellulitis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies
Soms kan het nog wel 'mooi' zijn als het in proporties is, maar helaas zitten bij de meeste volle vrouwen vetjes op verkeerde plaats + cellulitis
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef Inktvisch het volgende:
Maar bij dieren vind ik het wel weer heel lief als ze dik zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |