quote:Op maandag 2 december 2013 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]leuk toch
![]()
Gelukkig begint het weer een beetje te draaien.
Neen,quote:Op maandag 2 december 2013 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hadden we Arcade Fire & Pixies voor Benicassim al?
Pinkpop verdrinken ze, BKS zou prima kunnen maar dan moet de geld kraan open. De zelf gecreëerde hype is echt te belachelijk rondom Arcade Fire.quote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Neen,.
The Pixies en Arcade Fire zijn dus de festival hoeren van dit jaar?
Hopelijk dat AF dan nog wel iets doet in NL.
Inderdaad Pinkpop is te groot (of ze zouden assistentie moeten krijgen van bijvoorbeeld een Arctic Monkeys). Maar daar staan hun ego's ook voor in de weg denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 15:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pinkpop verdrinken ze, BKS zou prima kunnen maar dan moet de geld kraan open. De zelf gecreëerde hype is echt te belachelijk rondom Arcade Fire.
Of ze komen helemaal nietquote:Op maandag 2 december 2013 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad Pinkpop is te groot (of ze zouden assistentie moeten krijgen van bijvoorbeeld een Arctic Monkeys). Maar daar staan hun ego's ook voor in de weg denk ik.
Lowlands kan ook niet aangezien dan in de USA touren.
BKS lijkt me nog steeds de grootste kanshebber. Al hoewel je Down The Rabbit Hole ook nog een open optie blijft, die moeten toch ook met degelijke namen komen om boven water te blijven.
Teveel festivals gewoonweg dit jaar.
De band met NL is niet heel best neequote:
Hoe komt dat eigenlijk? Die Lowlands optredens waren toch een vrij groot succes?quote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De band met NL is niet heel best nee
quote:Op dinsdag 3 december 2013 03:04 schreef Aisumasen het volgende:
Als iedereen straks wakker is wederom een grote headliner voor Rock Werchter. Band stond er reeds in 2006, 2007 en 2011, en komt nu terug: groter en beter dan ooit.
quote:Ook Arctic Monkeys op Rock Werchter 2014
Toen een paar weken geleden dé vraag ‘wie wil jij op Rock Werchter 2014 zien?’ gesteld werd, was het vaakst terugkerende antwoord ‘Arctic Monkeys’. In menig huishouden wordt een vreugdedans ingezet. Arctic Monkeys zullen namelijk op vrijdag 4 juli het festival headlinen. Twee toppers van groot formaat zijn nu gekend: Metallica (3 juli) en Arctic Monkeys (4 juli). Meer festivalnieuws volgt. De ticketverkoop start komende zaterdag 7 december om 14u.
http://www.rockwerchter.b(...)p-rock-werchter-2014
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Netjes Aisumasen,
Respect voor AM, een van de weinige bands van de laatste 10 jaar die zich volledig tot headliner hebben ontwikkeld zonder allerlei commerciële fratsen.
Zouden ze dan ook kanshebber zijn op Pinkpop?
Nee, dan zitten ze in de VS.quote:
En dus ook geen Lowlands. Dit betekend dat enkel BKS/Rabbit Hole/Pinkpop kans maakt. Er vanuit gaan dat ze belachelijk veel geld vragen, zal het of Pinkpop of een apart concert worden denk ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee, dan zitten ze in de VS.
Dat heeft Roskilde in ieder geval bekend gemaakt, en dat valt gelijkertijd met Werchter.
Doe dan maar apart concert.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dus ook geen Lowlands. Dit betekend dat enkel BKS/Rabbit Hole/Pinkpop kans maakt. Er vanuit gaan dat ze belachelijk veel geld vragen, zal het of Pinkpop of een apart concert worden denk ik.
Smeets ging wel wat dieper in op de Arcade Fire vraag van Giel Beelen. Ik denk dat Pinkpop ze toch gaat krijgen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dus ook geen Lowlands. Dit betekend dat enkel BKS/Rabbit Hole/Pinkpop kans maakt. Er vanuit gaan dat ze belachelijk veel geld vragen, zal het of Pinkpop of een apart concert worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |