quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Tokus het volgende:
nieuw festivalletje in Rotterdam, Scumbash.
[ afbeelding ]
Die gaan ook lekker. Mogen vast nog wel een dagje Pinkpop doen van Smeets.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Arctic Monkeys erbij voor Roskilde.
Lijkt mij eigenlijk ook. Headlinen wel een dag denk.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die gaan ook lekker. Mogen vast nog wel een dagje Pinkpop doen van Smeets.
Zo komen we wel aan de line-up dit jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk ook. Headlinen wel een dag denk.
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arcade Fire naar Pinkpop.
Ajax wordt kampioen van Nederland.
Het is allebei kutnieuws, en je ziet het allebei van een kilometer afstand aankomen.
Metallica, Iron Maiden, Kings of Leon en Linkin Park waren reeds bevestigd.quote:ALLIGATOAH
ALTER BRIDGE
AVENGED SEVENFOLD
BABYSHAMBLES
BOOKA SHADE
DIE FANTASTISCHEN VIER
FALL OUT BOY
GHOST
GOGOL BORDELLO
GOJIRA
HEAVEN SHALL BURN
IN EXTREMO
IN FLAMES
JAKE BUGG
JAN DELAY & DISKO NO. 1
JOHN NEWMAN
KLANGKARUSSELL LIVE
KVELERTAK
LEFT BOY
MANDO DIAO
MARTERIA
MASTODON
MAXIMO PARK
MILKY CHANCE
NINE INCH NAILS
OF MICE & MEN
OPETH
PORTUGAL. THE MAN
QUEENS OF THE STONE AGE
ROB ZOMBIE
SDP
SIERRA KIDD
SLAYER
SUICIDE SILENCE
TEESY
THE OFFSPRING
Ja, vond ik ook wat dubieusquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Pearl Jam op Rock Werchter
Neil Young op de Lokerse Feesten (en dus niet op Pukkelpop???)
Jep, al maal ik er niet om. Vond hun show vorige keer in de ZiggoDome vrij tegenvallen (blijkbaar was ik een van de weinige). Dan liever wat jonger talent als Arctic Monkeys de kans geven imo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel knap dat Pinkpop er wéér naast grijpt dus.
Ja, niet iedereen staat er om te springen natuurlijk. Al schermt Jan wel regelmatig met wat grote namen, die lang niet altijd haalbaar zijn naar mijn idee. Of hij wil gewoon de prijs niet betalen, maarja, ik neem aan dat hij wel een beetje bij de absolute toppers weet wat hij kan verwachten aan gage, dus dan moet je misschien niet op 3FM roepen dat je met een band bezig bent als je niet weet of je hun gage kan/wil betalen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep, al maal ik er niet om. Vond hun show vorige keer in de ZiggoDome vrij tegenvallen (blijkbaar was ik een van de weinige). Dan liever wat jonger talent als Arctic Monkeys de kans geven imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |