Ja wanneer ploppen dan?quote:
Ik heb ook nooit gezegd dat het sophie was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Xcachet. Dat ruben vs geval is weer op tv.
Maar is vs. Katja, niet sophie
Sophiequote:
Oh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat het sophie was.
R&P / Versierblunders # 29 -quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef Stuart het volgende:
Zo wordt het niets natuurlijk Ess en zul je moeten wachten tot morgen
Maar misschien kom ik op tv.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef d4v1d het volgende:
Xcachet. Dat ruben vs geval is weer op tv.
Maar is vs. Katja, niet sophie
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuhmaar ik kan niet echt met dit meepraten
Ik kom net pas binnenrollen en heb geen zin om terug te lezenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuhmaar ik kan niet echt met dit meepraten
weet je het zeker?quote:
Sophiequote:
Je zag alleen even snel in de stats dat ik nog niet echt op stoom ben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom net pas binnenrollen en heb geen zin om terug te lezen![]()
Ja sorry dat ben ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
Gadverdamme wat een lelijke trol zie ik nu staan![]()
Wat diss je me? Slet ;s beetje van 2 walletjes etenquote:
Precies. Maar goed, deze maand gaat het sowieso lukken natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zag alleen even snel in de stats dat ik nog niet echt op stoom ben?
23, heozo?quote:
Tjacka is van #teaminsomnia_ en mijn fok-verkeringquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat diss je me? Slet ;s beetje van 2 walletjes eten
Goed topic ditquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
R&P / Versierblunders # 29 -
Dit topic. Bijna elke versierblunder had wel met een "Sophie" te maken
Hoi Beertjequote:
Vandaag of morgen denk ik welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, deze maand gaat het sowieso lukken natuurlijk
hahahihihoho xd iksdee lolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
"Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma. Haha dat was wel echt hilarisch!"!!
Heerlijk man, kan je uren doorlezenquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaag of morgen denk ik weliig deze week
Ohquote:
Ik bn ook van teaminsomnia, wij zijn broeders for lifequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka is van #teaminsomnia_ en mijn fok-verkering
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |