Het voelt nog ver weg ja. Van mij mag het vrijdag 1 december zijn ipv 1 novemberquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt toch nog zo ver weg, though.![]()
Wel zin in volgend jaar.
Ik ook bijna.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
En dan ben ik ook alweer jarig
Ik verwacht 450 maanden aan abo's cadeau
November is een flutmaand waarin vrij weinig gebeurt, beter overslaan, ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het voelt nog ver weg ja. Van mij mag het vrijdag 1 december zijn ipv 1 november
Ja, daar ben ik ook voorstander vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ook bijna.
[..]
November is een flutmaand waarin vrij weinig gebeurt, beter overslaan, ja.
2014 is het jaar van de hosselquote:
Zwarte piet mag blijven, november mag weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook voorstander van
Omdat zo veel plannen en ideeën en dingen.quote:
En Muricaquote:
Het liefst zou ik gewoon jaartje naar school willen daar, echt dat zou ik zo doen.quote:
Succes Stu!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan de slag. Misschien tot vanavond
+1quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het liefst zou ik gewoon jaartje naar school willen daar, echt dat zou ik zo doen.
Sowieso als je alle studierichtingen ziet, alle vakken die je kan kiezen, is zoveel uitgebreider dan in Nederland.quote:
iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso als je alle studierichtingen ziet, alle vakken die je kan kiezen, is zoveel uitgebreider dan in Nederland.
Bewaar gewoon?quote:
Volgens mij welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
Maar was het niet slecht om een diepvriesproduct opnieuw in te vriezen? Dacht zoiets ooit gelezen te hebben.
IJs kan je gewoon opnieuw in de diepvries doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
Maar was het niet slecht om een diepvriesproduct opnieuw in te vriezen? Dacht zoiets ooit gelezen te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |