Das minderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet alle uren helaas, daarom doe ik er na schooltijd nog wat bij
Ze zal vast wel een lekker pittig kapsel hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker in je kontje genomen worden door een strap-on alsof ze bubba is.
Ik ken hier wel mooie verhalen over hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zal vast wel een lekker pittig kapsel hebben
ik moest er ook aandenken jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie nu pas de TS van het topic.
Kan ook echt niet iemand anders wezen he
Misschien kun je alvast gaan kijken voor begin volgend jaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, ik wil wel weer naar 't buitenland
Die staat hier ook in de koelkast maar mijn broertje die flikker (gna gna gn) Heeft alles zelf opgevretenquote:
Ik mag niet meer weg voordat het echt hélemaal opgelost isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun je alvast gaan kijken voor begin volgend jaar
Ben je er nou al achteraan gegaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer weg voordat het echt hélemaal opgelost is
Fair enough. Hopelijk gaat dat niet maandenlang duren though!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer weg voordat het echt hélemaal opgelost is
Hoop het ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Hopelijk gaat dat niet maandenlang duren though!
Dat is al bijna. Tijd vliegt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kun je alvast gaan kijken voor begin volgend jaar
quote:
Inderdaad, nog maar 2 maandjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is al bijna. Tijd vliegt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |