abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:34:56 #226
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_133299124
Wat is een leuke plek met wat schanzen om overheen te stunten? Op gta 4 ging ik altijd naar het vliegveld, daar had je meerdere dingen die je achter elkaar kon bestunten zeg maar :P
  zaterdag 16 november 2013 @ 14:24:42 #227
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_133317102
Luitjes waar o waar is die Dominator online te vinden?
Ik heb de Maseratie (look-a-like) gevonden, bezit 2 Muscle Gauntlets, maar kan die Dominator niet vinden.

Ik ben wanhopig opzoek naar dat ding om de Money Glitch uit te voeren (verkopen, character switch + respawn met auto en opnieuw verkopen)
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_133319230
ik ben nu op een missie van trevor waarin hij het huis van een man in de fik moet steken door de gril op te blazen, alleen moet ik dus die jerry can gebruiken om eerst rondom het huis wat bezine te dumpen, maar die jerrycan zou ik toch moeten kunnen kiezen tussen mijn wapens? ik dacht aanvankelijk dat ik geen jerrycan had en ben toen naar een gun shop gegaan om een jerrycan te kopen, maar dan geeft ie aan dat ik de jerrycan al heb, maar als ik em al heb is ie niet zichtbaar voor mij en kan ik em ook niet equipen, is dit een glitch of doe ik iets verkeerd? iemand anders ook zoiets meegemaakt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_133319337
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:00 schreef Slayage het volgende:
ik ben nu op een missie van trevor waarin hij het huis van een man in de fik moet steken door de gril op te blazen, alleen moet ik dus die jerry can gebruiken om eerst rondom het huis wat bezine te dumpen, maar die jerrycan zou ik toch moeten kunnen kiezen tussen mijn wapens? ik dacht aanvankelijk dat ik geen jerrycan had en ben toen naar een gun shop gegaan om een jerrycan te kopen, maar dan geeft ie aan dat ik de jerrycan al heb, maar als ik em al heb is ie niet zichtbaar voor mij en kan ik em ook niet equipen, is dit een glitch of doe ik iets verkeerd? iemand anders ook zoiets meegemaakt?
In de wapen cirkel staat 'ie linksboven als het goed is. Als er iets anders staat even pijtlje naar rechts/links terwijl je die geselecteerd hebt, dan switcht 'ie tussen bijv. granaat/jerrycan als het goed is.
Flesje bier
pi_133319408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:05 schreef Gezicht het volgende:

[..]

In de wapen cirkel staat 'ie linksboven als het goed is. Als er iets anders staat even pijtlje naar rechts/links terwijl je die geselecteerd hebt, dan switcht 'ie tussen bijv. granaat/jerrycan als het goed is.
thanks! ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:00:39 #231
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133323010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:24 schreef dabadbass het volgende:
Luitjes waar o waar is die Dominator online te vinden?
Ik heb de Maseratie (look-a-like) gevonden, bezit 2 Muscle Gauntlets, maar kan die Dominator niet vinden.

Ik ben wanhopig opzoek naar dat ding om de Money Glitch uit te voeren (verkopen, character switch + respawn met auto en opnieuw verkopen)
Volgens mij hoeft die Character Switch er niet tussen (maar ik heb niet geglitched, dus zou het niet zeker weten). Vriend van me deed het met een Penumbra.
Maar die Dominator is echt niet zeldzaam ofzo. Als ik af en toe een invite-only sessie start, kom ik er soms 5 per straat tegen bij wijze van spreken. Echt debiel hoeveel je er soms tegenkomt.
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:43:29 #232
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_133327932
Heb inmiddels op dat industrie terrein (vlakbij LS oostelijk op de kaart) een Dominator gevonden. Kennelijk zijn ze niet zoveel waard en moet hij eerst flink gemod worden voor ie veel waard is....
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_133328465
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef dabadbass het volgende:
Heb inmiddels op dat industrie terrein (vlakbij LS oostelijk op de kaart) een Dominator gevonden. Kennelijk zijn ze niet zoveel waard en moet hij eerst flink gemod worden voor ie veel waard is....
Dat is altijd zo voor zover ik weet. Maar dat verdien je toch wel weer terug.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:29:19 #234
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133331534
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef dabadbass het volgende:
Heb inmiddels op dat industrie terrein (vlakbij LS oostelijk op de kaart) een Dominator gevonden. Kennelijk zijn ze niet zoveel waard en moet hij eerst flink gemod worden voor ie veel waard is....
Dan moet je beginnen met de Felon GT van die advocaat uit "Out Of Court Settlement"
Die verkoopt standaard al voor 22K.

Of anders een Baller, die gaan voor 9K, en zie je ook bij bosjes rijden.
  zondag 17 november 2013 @ 10:31:32 #235
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_133337206
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Cryothic het volgende:
Felon GT
Alleen heb ik het over het online gedeelte...dan kun je niet een auto behouden uit de missie (toch?)
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_133337782
Offline kan je die auto's zeker niet verkopen?
pi_133337999
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:12 schreef JohnB52 het volgende:
Offline kan je die auto's zeker niet verkopen?
Dacht ik wel, maar probeer het eens. Merk je vanzelf toch?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_133343475
Duurt lang...

Die aftiteling.
pi_133344379
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:22 schreef JohnB52 het volgende:
Duurt lang...

Die aftiteling.
Vond dat eerste liedje wel vet.
Flesje bier
  zondag 17 november 2013 @ 22:59:41 #240
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133361776
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 10:31 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Alleen heb ik het over het online gedeelte...dan kun je niet een auto behouden uit de missie (toch?)
Tuurlijk kan dat wel. Ik had t ook over Online

Als je DirtRoad (geloof ik) start, kun je aan links op het zandpad de Bodhi van Trevor jatten, en naar je garage rijden (wel even onthouden waar je garage is, want hij staat niet meer op de kaart).
Als je Titan Of A Job doet, en je hebt alles gedood op t vliegveld (incl de 2de lichting) kun je zo'n Merryweather Mesa meenemen.
Als je Out Of Court Settlement doet kun je die Felon GT jatten en naar je garage rijden. Als je hem na de missie verkoopt levert ie om een of andere vage reden 22K op.
En zo zijn er nog wel meer missies waarbij je auto's je garage in kunt rijden.
Alleen dus wel onthouden waar die is, want de marker is weg.
pi_133362997
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:27 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dacht ik wel, maar probeer het eens. Merk je vanzelf toch?
Waar dan?
  maandag 18 november 2013 @ 09:12:11 #242
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133368608
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:27 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dacht ik wel, maar probeer het eens. Merk je vanzelf toch?
In Singleplayer kun je volgens mij geen auto's verkopen. Niet bij LSC in ieder geval.
  maandag 18 november 2013 @ 09:30:27 #243
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133368810
Wouw... voor t weekend al m'n aandelen verkocht.
Ik had aandelen WIZ en die waren een klein beetje gestegen. Schommelen heel erg, dus verkopen als je winst hebt.

Daarna voor miljoenen (verdient met aandelen want story nog niet uit, dus nog geen mega-kapitaal) weer terug in PISSWASSER gestoken. Stond op $ 1.25.
Momenteel staat PIS op $21,61 !! In dit tempo heb ik voor het einde van de dag m'n inleg al ver-twintig-voudigd. Wat inhoud dat Franklin en Trevor zo'n 30 miljoen kunnen incasseren (1,5 miljoen erin gestoken), en Michael zo'n 120 miljoen (zit ongeveer 6miljoen in).

En het mooiste is nog, Pisswasser heeft vorige keer kunnen stijgen tot zo'n $300 per aandeel. Als ie nu weer die kant op gaat...
pi_133371777
Ik zit een beetje vast. Ik heb de Monkey Business missie gedaan, daarna Hang Ten. Vervolgens komt netjes de T bij de striptent te staan.

Nu zou ik hier naar achter moeten kunnen gaan waarna de volgende missie start. Als ik naar achter loop word ik echter door 3 man besprongen waarbij ik me niet kan verweren, ik mag daar niet komen. Met stripper wel maar na de stripact volgt een cut-scene waarbij ik weer naar de bar loop.

Ik kan dus helemaal niks meer. Het icoontje van Hang Ten is weg, dus die heb ik afgesloten. Als ik in mijn missie lijst kijk kan ik Hang Ten echter niet opnieuw spelen, dus daar lijkt iets niet goed te gaan.

Iemand een oplossing?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  maandag 18 november 2013 @ 13:15:11 #245
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_133373488
Iemand die dit weet? Gisteravond GTA 5 uitgespeeld, die Assassination missies van Lester gedaan. Nu kom ik alleen bergen geld tekort om bijv. die grote projecten te kopen (zoals de golfbaan .e.d)
Met die Assassinations halen de meeste mensen bergen geld binnen, ik helaas dus niet meer...

Iemand tips om alsnog geld te vergaren? :o
  maandag 18 november 2013 @ 13:40:28 #246
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133374107
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:08 schreef Mgolovic het volgende:
Ik zit een beetje vast. Ik heb de Monkey Business missie gedaan, daarna Hang Ten. Vervolgens komt netjes de T bij de striptent te staan.

Nu zou ik hier naar achter moeten kunnen gaan waarna de volgende missie start. Als ik naar achter loop word ik echter door 3 man besprongen waarbij ik me niet kan verweren, ik mag daar niet komen. Met stripper wel maar na de stripact volgt een cut-scene waarbij ik weer naar de bar loop.

Ik kan dus helemaal niks meer. Het icoontje van Hang Ten is weg, dus die heb ik afgesloten. Als ik in mijn missie lijst kijk kan ik Hang Ten echter niet opnieuw spelen, dus daar lijkt iets niet goed te gaan.

Iemand een oplossing?
Je gaat wel met de juiste character naar binnen? (maak ik niet op uit je tekst namelijk). Als er een groene T staat naar binnen met Franklin, als er een blauwe T staat naar binnen met michael en een oranje T naar binnen met Trevor. Misschien dat dat compleet duidelijk is, maar voor de zekerheid.

Je kunt ook proberen om via de achterdeur de striptent in te gaan. Als je met Trevor achterin de striptent bent kun je er daar namelijk uit. Maar geen idee of die deur open is als je met M of F daar aankomt.

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:15 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Iemand die dit weet? Gisteravond GTA 5 uitgespeeld, die Assassination missies van Lester gedaan. Nu kom ik alleen bergen geld tekort om bijv. die grote projecten te kopen (zoals de golfbaan .e.d)
Met die Assassinations halen de meeste mensen bergen geld binnen, ik helaas dus niet meer...

Iemand tips om alsnog geld te vergaren? :o
Als je alle assassination missies van Lester goed doet, dus investeren zoals aangegeven, en op het juiste moment weer verkoopt kun je 1,5 miljard binnen halen (per character geloof ik)...

Maar om verder aan geld te komen, zoals ik hierboven al zette... aandelen.
Ik heb donderdag of vrijdag aandelen PISSWASSER gekocht voor 1,25 per stuk (BAWSAQ), En die zijn nu $20 dollar waard. Als ik nu al m'n aandelen verkoop met michael heb ik zo'n 90 miljoen binnen.
pi_133374228
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Je gaat wel met de juiste character naar binnen? (maak ik niet op uit je tekst namelijk). Als er een groene T staat naar binnen met Franklin, als er een blauwe T staat naar binnen met michael en een oranje T naar binnen met Trevor. Misschien dat dat compleet duidelijk is, maar voor de zekerheid.

Je kunt ook proberen om via de achterdeur de striptent in te gaan. Als je met Trevor achterin de striptent bent kun je er daar namelijk uit. Maar geen idee of die deur open is als je met M of F daar aankomt.
Ik heb het met alle 3 geprobeerd, maar helaas werkt dat niet. Overigens heeft de T bij alle 3 de karakters een andere kleur :?

Achterdeur ook geprobeerd, die zit dicht.

Probleem van te weinig geld heb ik overigens ook. Bij een aantal assassination missies lag BAWSAQ er uit, andere heb ik te snel verkocht denk ik. Zit nu op een matige 500K p.p.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_133374242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Bah ben ik de enige te weinig garage plekken offline heeft?

Ik wil meer cars modden, maar al mn garages zitten al vol ;(
Heb ik ook "last" van :') Maar een paar wagens "gedumpt" en er wat nieuws voor in de plaats gezet. Toch meer dan een miljard op de bank met elk character :')
  maandag 18 november 2013 @ 13:47:54 #249
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133374321
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 13:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Heb ik ook "last" van :') Maar een paar wagens "gedumpt" en er wat nieuws voor in de plaats gezet. Toch meer dan een miljard op de bank met elk character :')
6 wagens per persoon... tja, ik vind het ook wat aan de magere kant. Ik mis ook die drang om auto's te zoeken en te upgraden offline :) En ik mis m'n mechanic offline :P

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ik heb het met alle 3 geprobeerd, maar helaas werkt dat niet. Overigens heeft de T bij alle 3 de karakters een andere kleur :?

Achterdeur ook geprobeerd, die zit dicht.

Probleem van te weinig geld heb ik overigens ook. Bij een aantal assassination missies lag BAWSAQ er uit, andere heb ik te snel verkocht denk ik. Zit nu op een matige 500K p.p.
Dat is wel zonde ja. Maar goed, er is nog genoeg zinnigs te handelen op BAWSAQ buiten die missies om hoor. WIZ of WZL doen het ook lekker bij tijden.
pi_133374481
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef Cryothic het volgende:

[..]

6 wagens per persoon... tja, ik vind het ook wat aan de magere kant. Ik mis ook die drang om auto's te zoeken en te upgraden offline :) En ik mis m'n mechanic offline :P
Ik had eigenlijk ook wel gehoopt dat je dus net als online ook offline huizen kon kopen met garages voor 10 wagens. Nu kan je alleen wat bedrijven kopen. En ook het tunen zelf vind ik wat mager, zijn maar weinig wagens waar je echt los kan gaan met bumpers en alles. Had wel iets uitgebreider mogen zijn wat mij betreft. Met bijvoorbeeld air-ride systeem voor van die oude wagens, dat je van die lowriders krijgt. In ieder geval voor een hoop wagens meer opties. In het echt is het natuurlijk geen porum om een gemiddelde SUV of familiebak helemaal uit te bouwen, maar fuck it, het is GTA.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')