abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132790964
Mijn internet werkt weer dus vanavond online.

Ik zag trouwens van de week iemand met level 230!

En stink ui (tief hoofd) koop een headset.
Ik wilde Exentric90 een achievement geven door die mugger op hem af te sturen en jij schoot zijn mugger dood..... Iets wat wij 10x ingame vertelde maar niet echt werkte. Dat was woensdag avond.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 13:00:09 ]
pi_132792007
Hoe snel kom je in de badsport pool?

Gisteren perongeluk iemand's auto opgeblazen (schoot perongeluk de tank lek) en zojuist weer. Week of 2 geleden ook een keer voorgekomen..

Zit niet op de badsport pool ter wachten :P
pi_132792101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:30 schreef Vendris het volgende:
Hoe snel kom je in de badsport pool?

Gisteren perongeluk iemand's auto opgeblazen (schoot perongeluk de tank lek) en zojuist weer. Week of 2 geleden ook een keer voorgekomen..

Zit niet op de badsport pool ter wachten :P
Volgens mag pas als je iets van 15-20 personal vehicles opblaast in een korte periode
pi_132792147
In de ps3 crew hebben we al vaker stickybom fiasco's gehad bij meets waarbij soms 10 personal vehicles tegelijk verneukt werden door 1 persoon, maar niemand ging direct naar bad sport daardoor
pi_132792171
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:35 schreef kensei het volgende:
In de ps3 crew hebben we al vaker stickybom fiasco's gehad bij meets waarbij soms 10 personal vehicles tegelijk verneukt werden door 1 persoon, maar niemand ging direct naar bad sport daardoor
Bedankt, dat is een geruststelling.

Hadden de pech dat er net 2 chappies voorbij knalde toen we een niet insured voertuig opbliezen om plaats te maken in de garage :X
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:52:43 #256
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_132794204
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn internet werkt weer dus vanavond online.

Ik zag trouwens van de week iemand met level 230!

En stink ui (tief hoofd) koop een headset.
Ik wilde Exentric90 een achievement geven door die mugger op hem af te sturen en jij schoot zijn mugger dood..... Iets wat wij 10x ingame vertelde maar niet echt werkte. Dat was woensdag avond.
Ik heb een mic. Alleen een vriendin die al lag te slapen dus kon niet praten
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 14:58:32 #257
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132794392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:36 schreef Vendris het volgende:

[..]

Bedankt, dat is een geruststelling.

Hadden de pech dat er net 2 chappies voorbij knalde toen we een niet insured voertuig opbliezen om plaats te maken in de garage :X
Daar hoef je ze toch niet voor op te blazen? 8)7
NIEUW: Foto's!
pi_132794653
Is er eigenlijk al bekend wanneer alle bugs weg zijn en we dus de 500k gaan krijgen of niet?
Heb bijna mijn auto collectie compleet (als in, geen ruimte meer in garage en geen mogelijkheid tot nog een garage te kopen, dus houd het op) alleen nog een super en die kost weer wat:p
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:23:14 #259
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132795090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef LeoKrupps het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer alle bugs weg zijn en we dus de 500k gaan krijgen of niet?
Heb bijna mijn auto collectie compleet (als in, geen ruimte meer in garage en geen mogelijkheid tot nog een garage te kopen, dus houd het op) alleen nog een super en die kost weer wat:p
nope, binnenkort... :P
pi_132795447
Oh fuck dit :{
quote:
Update (Nov 1): Currently, we expect the next title update (1.05) addressing player progress loss issues to be available sometime early next week. Following that, we hope to deliver everyone’s GTA$ Stimulus Package before the end of next week. A big thank you to GTA Online players worldwide for your continued patience and understanding and we will continue to keep you all updated.
Stik er ook maar in, ik ga wel glitchen :W
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:37:59 #261
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132795520
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:35 schreef Shadeauw het volgende:
Oh fuck dit :{

[..]

Stik er ook maar in, ik ga wel glitchen :W

het is constant "early next week" en "before the end of..."
maar goed, ik snap ze wel.

ik ga niet glitchen. Ik ben nooit een character/geld kwijt geraakt, dus dat geld is enkel maar een bonus. Ik wil het zelf doen.

Een maat van me heeft gisteren 8 miljoen bij elkaar ge-glitched... nou, dan is voormij de lol er snel af. Kun je binnen een avond alles kopen wat je wilt kopen... en dan? Waar doe je het daarna nog voor?

[ Bericht 3% gewijzigd door Cryothic op 01-11-2013 15:44:34 ]
pi_132795735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

het is constant "early next week" en "before the end of..."
maar goed, ik snap ze wel.

ik ga niet glitchen. Ik ben nooit een character/geld kwijt geraakt, dus dat geld is enkel maar een bonus. Ik wil het zelf doen.

Een maat van me heeft gisteren 8 miljoen bij elkaar ge-glitched... nou, dan is voormij de lol er snel af. Kun je binnen een avond alles kopen wat je wilt kopen... en dan? Waar doe je het daarna nog voor?
Ik ga ook niet een paar miljoen glitchen, "gewoon" die 500k...
Laten we eerlijk wezen, dat geld blijven ze maar uitstellen, en het zou me niets verbazen dat het eind volgende week weer uitgesteld wordt omdat er weer een of andere game-breaking glitch is uitgevonden... Ik wil gewoon m'n Vacca kopen zodat ik m'n garage compleet heb. Met missies en shit ben ik op dat tempo volgend jaar nog bezig.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:48:09 #263
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132795816
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:44 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Ik ga ook niet een paar miljoen glitchen, "gewoon" die 500k...
Laten we eerlijk wezen, dat geld blijven ze maar uitstellen, en het zou me niets verbazen dat het eind volgende week weer uitgesteld wordt omdat er weer een of andere game-breaking glitch is uitgevonden... Ik wil gewoon m'n Vacca kopen zodat ik m'n garage compleet heb. Met missies en shit ben ik op dat tempo volgend jaar nog bezig.
Ben je eerder een character verloren met heel veel geld door die cloud problemen?
pi_132795844
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ben je eerder een character verloren met heel veel geld door die cloud problemen?
Geen character, wel 3 auto's met behoorlijk wat mods.
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:52:03 #265
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132795912
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Geen character, wel 3 auto's met behoorlijk wat mods.
dan kan ik het me nog wel voorstellen ja.

die vriend van me is niks kwijt geraakt. Dan vind ik het gewoon cheaten, zeker als je door gaat tot in de miljoenen.
Aan de andere kant... dat geld komt er ook heus wel. En of ik het nou nu heb en uitgeef, of dat ik het pas volgende week heb en uitgeef... ik heb dat geld niet nodig om me te vermaken :)
pi_132795974
Ik wil alleen nog een entity want dan zit mijn garage vol.... Wil eigenlijk nog wel paar auto's erbij die gewoon leuk zijn om te hebben..... Zeker als die uitbreiding erbij komt.... Beachbuggy ftw maja geen ruimte en heb in elke auto toch redelijk wat geld zitten.....
Hoop dat de datum nu vast staat, ze hadden op twitter 30min geleden ook een bericht gezet over het uitkeren van het geld als goed is...
pi_132796053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef Cryothic het volgende:

[..]

dan kan ik het me nog wel voorstellen ja.

die vriend van me is niks kwijt geraakt. Dan vind ik het gewoon cheaten, zeker als je door gaat tot in de miljoenen.
Aan de andere kant... dat geld komt er ook heus wel. En of ik het nou nu heb en uitgeef, of dat ik het pas volgende week heb en uitgeef... ik heb dat geld niet nodig om me te vermaken :)
En dat respecteer ik ook, zeker. Ik zou me ook vermaken, en missies spelen, maar Rockstar heeft een hele domme fout gemaakt door die beloningen van missies in te korten... Ik vind het leuk om te freeroamen, en te ouwehoeren, maar dan wel in mijn eigen mooie auto's. En als je daar geen geld voor hebt, dan is de lol er ook snel van af.
Zoals ik al zei, je moet ook niet glitchen tot het geld je neus uitkomt. Dat slaat nergens op.
pi_132797177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef LeoKrupps het volgende:
Ik wil alleen nog een entity want dan zit mijn garage vol.... Wil eigenlijk nog wel paar auto's erbij die gewoon leuk zijn om te hebben..... Zeker als die uitbreiding erbij komt.... Beachbuggy ftw maja geen ruimte en heb in elke auto toch redelijk wat geld zitten.....
Hoop dat de datum nu vast staat, ze hadden op twitter 30min geleden ook een bericht gezet over het uitkeren van het geld als goed is...
Je kunt toch een garage en een huis bezitten? Dus 10 + 10 autos?
pi_132797229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Echt?
Mijn garage werd automatisch verkocht verwijderd toen ik een appartement inclusief garage kocht. :')
pi_132797251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Als ik garage wil aanschaffen zegt hij dat ik al een gebouw bezit en dat ik geld terug krijg als ik de garage koop.... Dus neem aan dat ik dan huis kwijtraak en maar 1gebouw tegelijk in bezit kan hebben... Of heeft iemand al een garage en een huis+ garage?
pi_132797289
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Daar hoef je ze toch niet voor op te blazen? 8)7
Wel als je garage vol staat met ballers, en je je nieuwe aankopen op een specifieke plaats wil hebben, er is geen manier om anders uit te vogelen welke je dr uit mikt.
pi_132797316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:42 schreef tralalala het volgende:

[..]

Echt?
Mijn garage werd automatisch verkocht verwijderd toen ik een appartement inclusief garage kocht. :')
Ik heb alleen een garage voor 10 auto's.

Maar die achievement American dream zegt:

GTA Online: Own an Apartment, Garage and an Insured Vehicle.

Vandaar dat ik dat dacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 16:46:20 ]
pi_132797427
die garage telt dus mee als je een huis koopt met garage idd. Heb het even opgezocht. Dat is jammer want ik heb nog maar 1 plek vrij in mijn garage en die is voor de Adder maar ik wil nog wel wat meer auto's kwijt eigenlijk.
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:55:42 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132797573
Fuck de adder, lekker doorsparen voor een fucking tank :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132798723
Namens een vriend:

Als hij een ander (lees op betere locatie) appartement koopt, met ook een 10 slot garage, transfert zn huidige garage dan mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')