Je mist ritmegevoel en uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:48 schreef Chai het volgende:
En wat weet je niet?
Zo lang je kunt communiceren is er geen probleem.
Ik snap wel een beetje waar jouw onzekerheid vandaan komt nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je mist ritmegevoel en uithoudingsvermogen.
Jij hebt geen ritmegevoel en uithoudingsvermogen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje waar jouw onzekerheid vandaan komt nu
Je praat je zelf gewoon te veel aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij hebt geen ritmegevoel en uithoudingsvermogen?
Dit idd, sowieso je zit nu bewust na te denken over zaken die er dan niet toe doen... je bent dan geil en je dierlijke instincten nemen het dan over dus dan ga je echt niet nadenken over hoe je beweegt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dat je je nu al druk maakt om hoe de seks zal zijnniet zo overanalyseren
En als het niet goed is doet ze wel alsofquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd, sowieso je zit nu bewust na te denken over zaken die er dan niet toe doen... je bent dan geil en je dierlijke instincten nemen het dan over dus dan ga je echt niet nadenken over hoe je beweegt.
Zo lang ze geluidjes maakt is het goed. Behalve bij huilen misschien.
Zo is datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als het niet goed is doet ze wel alsof
niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vrouwen zijn niet compleet harteloos!
Neen (?quote:
Madquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik verspreek me een keer. Allemaal even lachen mensen! Het begint een beetje zielig te worden
Ik wacht op djeez zijn bericht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga gelijk een submit maken voor de FP
modjes die in een gesloten topic doorgaanquote:
Idd, stelletje lichtekooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
modjes die in een gesloten topic doorgaan
mooi woord. wordt te weinig gebruikt tegenwoordigquote:
studio voetbalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze quote niet herkennen. Studio Voetbal hooligan gespot
Studio Voetbalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze quote niet herkennen. Studio Voetbal hooligan gespot
Vind ik ook mooi woord, jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi woord. wordt te weinig gebruikt tegenwoordig
het antwoord dat ik hierop wilde geven zal waarschijnlijk als racistisch worden gekenmerktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Studio Voetbal![]()
[..]
Vind ik ook mooi woord, jahoe krijgen we dit meer te sprake?
Seks is altijd goed aangezien je het zelf in de hand hebt. Is het niet goed, dan ben je een faalhaas die zich niet met dat soort dingen bezig moet houden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:01 schreef Mortaxx het volgende:
Dat je je nu al druk maakt om hoe de seks zal zijnniet zo overanalyseren
Hij wil zich graag bewaren voor de eerste die gek genoeg isquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
Aaawh is dima nog maagd? Koetjiekoetjiekoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |