Gewoon jouw vlakke hand met een redelijke snelheid naar zijn gezicht brengen. Sowieso is die eerste blik priceless en hij zal meteen begrijpen dat je niet met je laat sollen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet. Schiet gelijk in de verdediging met allemaal excuses, elke keer weer. En hij gelooft er zelf nog in ook. Het is gewoon onmogelijk om door te dringen bij die jongen.
lager dan zou moetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij staat anders ook verdacht hoog, dus echt klagen mag je ook niet.
Nee, want de docent die had dit zelf ook al wel door. Het gaat consequenties krijgen voor zijn cijfer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon jouw vlakke hand met een redelijke snelheid naar zijn gezicht brengen. Sowieso is die eerste blik priceless en hij zal meteen begrijpen dat je niet met je laat sollen.
Gewoon vanaf moment 1 gedragen als mongool, behalve als je denkt dat een persoon toegevoegde waarde heeft nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Maar voor een eerste impressie gedraag je je toch niet als een mongool? En op basis daarvan hebben mensen bepaalde verwachtingen, en dan ga jij je als een mongool gedragen? Of gedraag je je bij een eerste impressie wel als een mongool? Dan gaan ze toch sowieso niet met je in zee. Nee, ik snap niet hoe deze tactiek werkt.
[..]
hjb over m'n kantoorhumor
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op de werkvloer pas ik dit overigens niet toe.
Dat zou niet slim zijnquote:
Dat is mooi jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon vanaf moment 1 gedragen als mongool, behalve als je denkt dat een persoon toegevoegde waarde heeft niet
Is mooi als het moment daar is en je een uitgebreide analyse tentoon stelt die men totaal niet verwacht.
Op de werkvloer pas ik dit overigens niet toe.
Precies, volgens mij moet je er ook niet te zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
lager dan zou moeten
Maar vind het gewoon grappig. Er een probleem van makeb wat een onbekende denkt. En zeiken terwijl chloro echt haar best heeft gedaan is sowieso niet lief
Dat er voor hem consequenties aan kleven is niet meer dan normaal. Dat jij je nu helemaal op zit te vreten terwijl numbnuts tegenover je lekker in zijn droomwereld zit lijkt me reden genoeg om hem even subtiel te hoeken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want de docent die had dit zelf ook al wel door. Het gaat consequenties krijgen voor zijn cijfer.
Alleen het blijft irritant werken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:43 schreef Nestalgie het volgende:
Neuk hem gewoon, dan zeg je als je dat nog een keer wil maak je dit verslag perfect. Hij doet dat natuurlijk want eerste keer seks, en wanneer het is ingeleverd al het contact verbreken.
jeweetquote:
dwc wou een pic van jouw studiegenoot?quote:
Nee had ik even gestuurd voor wat meer begrip.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeweet
[..]
dwc wou een pic van jouw studiegenoot?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee had ik even gestuurd voor wat meer begrip.
Dus je missie is geslaagdquote:
Of als ze denken dat je niet kan vechten maar als het puntje bij paaltje komt je je tegenstander afslacht. Die gezichten zijn pricelessquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jeweet
[..]
dwc wou een pic van jouw studiegenoot?
Ja jij snapt hem! altijd rustige jongen maar als de situatie er is gewoon iemand in 1x KO slaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of als ze denken dat je niet kan vechten maar als het puntje bij paaltje komt je je tegenstander afslacht. Die gezichten zijn priceless
die situatie is er wel eens?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij snapt hem! altijd rustige jongen maar als de situatie er is gewoon iemand in 1x KO slaan.
In het verleden wel eens meegemaakt, ja. Zelfs mijn vrienden stonden met open mond te kijkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die situatie is er wel eens?
boks ouwequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij snapt hem! altijd rustige jongen maar als de situatie er is gewoon iemand in 1x KO slaan.
hahaha ik ben zo iemand !!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Of als ze denken dat je niet kan vechten maar als het puntje bij paaltje komt je je tegenstander afslacht. Die gezichten zijn priceless
Ik heb ook geen adhd.quote:
ik ook, nou ja, rustig dan, geen jongen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het verleden wel eens meegemaakt, ja. Zelfs mijn vrienden stonden met open mond te kijken![]()
Ben nogal een rustige jongen en laat mij zelden gaan
Oh dacht ikquote:
Oh hahahaha twijfelde al ;Dquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, nou ja, rustig dan, geen jongen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht ik
[..]
Oh hahahaha twijfelde al ;D
Turken en harige poentjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Autochtonen en vechtenx 10000000000000000000000000
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
haha ja, maar die kutbuitenlanders doen niet anders. Ik zou trouwens ook zo doen als ik nergens een baan kon krijgen vanwege mijn knoflookadem en incestbreinquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja, maar die kutbuitenlanders doen niet anders. Ik zou trouwens ook zo doen als ik nergens een baan kon krijgen vanwege mijn knoflookadem en incestbrein
Het is nog een beetje de 'met stokken op stenen slaan' instelling. Moeten tijdens het uitgaan ook altijd het meeste lawaai maken en zoveel mogelijk oerschreeuwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja, maar die kutbuitenlanders doen niet anders. Ik zou trouwens ook zo doen als ik nergens een baan kon krijgen vanwege mijn knoflookadem en incestbrein
op gang brengen is gefaald..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:25 schreef Stimorol- het volgende:
Zo heb weer discussie op gang gebracht. Graag gedaan mensen, doeei.
Jij denkt dat dat puur door het maagd zijn is? Of door de redenen daarvoor?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:40 schreef Dimachaerus het volgende:
15-16 jaar leeftijd is beste leeftijd om seks te hebben als jongen zeggen al die meisjes...
ze vinden ook allemaal afknapper als jongen maagd is
Je weet niet hoe je moet vrijen dan, gaf zo'n meisje ook aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat puur door het maagd zijn is? Of door de redenen daarvoor?
Iedereen weet datquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je moet vrijen dan, gaf zo'n meisje ook aan.
Is voor eenmalig idd niet zo handig, maar een meisje wat jou echt leuk vindt zal echt wel bereid zijn om je in te rijden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je moet vrijen dan, gaf zo'n meisje ook aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |