Is maar goed ook, anders zouden er veel mensen voor lul lopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:24 schreef Rozzje het volgende:
Jammer dat deze kkr duur is nu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders zouden er veel mensen voor lul lopen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vers van de persJammer dat je 1.50 bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vers van de persey waarom kom je niet boven de wastafel uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ey waarom kom je niet boven de wastafel uit?
srs question why?quote:
Faulty genes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
srs question why?
also: height + weight?
je was laatst 1.67quote:
Moeten afronden om zo langer over te komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je was laatst 1.67
waarom lieg je?
Was in de avond en na dagje zwaar squatten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je was laatst 1.67
waarom lieg je?
obviously jellyquote:
full meso up in herequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
True.
Liever ecto/endo en manmore dan jacked manlet.
ben gwn lekker fatfatquote:
niet zo dieken bitch we weten allemaal dat je cravings hebtquote:
Geen van beide, kijk Friday.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:42 schreef Rozzje het volgende:
Welke film zou ik nu kijken horror of sci-fi
Next is nog wel te pruimen. Mike Eppsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:51 schreef deadprez het volgende:
De tweede en derde kun je beter niet kijken trouwens, wat een aids is dat.
Owh ja al gezien maar ziek lang geledenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Friday (1995) - IMDb
Ik weet zeker dat je die film cool vindt.
Nee man, allebei kutfilms. Ze hadden het gewoon moeten stoppen na Friday.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Next is nog wel te pruimen. Mike Epps![]()
Die derde is inderdaad niets.
doe rustig a bezemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
JA IK HEB DIE FILM WEL GEZIEN MI GADO
Mwah, vind Mike Epps daar als dayday nog wel vermakelijk. Hoewel baby powder wel zijn meest geniale rol is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee man, allebei kutfilms. Ze hadden het gewoon moeten stoppen na Friday.
Ik heb niet echt een favoriet, maar net waar ik zin aan heb. Zijn alle 3 vermakelijke films en inmiddels al wel tig keren gezien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:00 schreef deadprez het volgende:
don't be a menace blijft de beste vind ik
I beg to differ.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:06 schreef deadprez het volgende:
maar niks beat Mallrats (1995) - IMDb
dat is ook een bazenfilm inderdaad, een van de weinige films met johnny depp die ik cool vindquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
I beg to differ.
http://m.imdb.com/title/tt0120669/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |