ZEG DAT DAN GEWOON JOHquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON EEN KLEINE LUL
Zou jij mij uit bed schoppen vanwege mijn 11cm?quote:
Dat is toch niet klein?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jij mij uit bed schoppen vanwege mijn 11cm?
Charmander want charizardquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trouwens. Charmander, squirtle of bulbasaur
Ik zou het niet heel chill vinden om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou jij mij uit bed schoppen vanwege mijn 11cm?
komt omdat je mij verwart met iemand anders, nikkuh. Heb de afgelopen tijd geen foto's gepost met leren jas, volgens mij.quote:
Hoer, met je grote kutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel chill vinden om eerlijk te zijn
Dat kan. Maar denk toch echt wel zeker dat het jou username was maar goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komt omdat je mij verwart met iemand anders, nikkuh. Heb de afgelopen tijd geen foto's gepost met leren jas, volgens mij.
je hbt toch 2 handenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel chill vinden om eerlijk te zijn
THEN PROVE ME WRONGquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar denk toch echt wel zeker dat het jou username was maar goed
ik weet welke je bedoeltquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar denk toch echt wel zeker dat het jou username was maar goed
Je bent zelf een manletquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Charizard.Manlets
[ afbeelding ]
Hehehehequote:
Die zijn toch nog kleiner dan 11 cm jonge Mr. Miniquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hbt toch 2 handen
5 vingers genoeg alternatief
Owja die, vergeten. Lederpaleis of zo, hindakalverquote:
Daar komt mijne ook vandaan. Voorbestemd enz <3 <3quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Owja die, vergeten. Lederpaleis of zo, hindakalver
zozo dure jongenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gtfo slet jij mag niet aan de 11cm komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar komt mijne ook vandaan. Voorbestemd enz <3 <3
ben enorm rijk jaquote:
Ik was al bij Leder maar ik kon niks leuks vinden daarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yellowzo fake. En pikachu dwingen te evolueren
![]()
het is uit
Awh he madquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gtfo slet jij mag niet aan de 11cm komen
Die winkel is al helemaal onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
wqwat een kutsite lederpaleis ging ff kijken
quote:#LederPaleis #Amsterdam #BALMAIN #look #a #like met zeer goede kwaliteiten! echt leer dik leer kalfs leer geen pangang zwarte markt kwaliteit!!! Niet geloven? Kom langs steek ik die jas in de fik kijk of tie smelt! Vraag in zwarte markt of je dat mag doen woelahmeh hij smelt niet!
moet je kk klapquote:
Hoho doe eens rustigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Doen die turken srs wel voor je neus
enthousiast met die kk aansteker over die jas: "IS ECHT LIIEER"
[..]
moet je kk klap
ben je te dik voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit wel wat voor mij.
[ afbeelding ]
Too gayquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind dit wel wat voor mij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |