quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Oh die mini zwartwit fotoquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij hebt al eens een foto van mij gezien.. Die ik toen op ICM had.
Ik zei niet dat je dom was, maar dat ik het te moeilijk had opgeschreven. Soms ben ik net Rijkman Groenink, dat schijnt ook een hele grappige kerel te zijn volgens hemzelf. Alleen niemand snapt zijn grapjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap het plaatje in de OP nietben ik toch zo dom als robby vanavond zei.
Oh kijk jij ook De Prooi?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je dom was, maar dat ik het te moeilijk had opgeschreven. Soms ben ik net Rijkman Groenink, dat schijnt ook een hele grappige kerel te zijn volgens hemzelf. Alleen niemand snapt zijn grapjes.
Voor elke armvrouw.quote:
Dus jij bent niet rijk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Waaghals het volgende:
een rijk man heeft aan elke arm een vrouw ja
dat klopt
Je hebt het er zelf ingezet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap het plaatje in de OP nietben ik toch zo dom als robby vanavond zei.
Ja, in de hoop dat iemand het zou uitleggenquote:
Dat is denk ik wat Njos zich ook afvraagt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |