haha ja daar maakte ik net een puush van..trollen kan hij welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
altijdgeslaagd.nl Ik hou van jullie
Binnen kort lamborghini veneno kopen eerste Turk die erin gaat rijden in Nederland
Ik heb Asamoah op LM in 41212, doet het wel redelijk maar niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
Serie A LM positie jongens.
iemand al met lulic asamoah of Pereira gespeeld ?
El sharaawy gaat niks bovenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
Echt genieten die flankspelers in de LM..zijn eigenlijk allemaal linksbacks gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
Ik speel met Lulic, heb Bonaventura ook geprobeerd. Lulic had mijn voorkeur, geen zin om veel coins uit te geven aan El Shaa.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt genieten die flankspelers in de LM..zijn eigenlijk allemaal linksbacks gewoon![]()
De Toefjes-LW Armero kan er ook nog wel bij
Lulic lijkt me nog wel prima opzich.
iets boven budgetquote:
Zo duur is hij nou ook weer niet. Hangt ook een beetje van je formatie af. In 41212 zou ik een Mertens ook wel aandurven..in 352 niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel met Lulic, heb Bonaventura ook geprobeerd. Lulic had mijn voorkeur, geen zin om veel coins uit te geven aan El Shaa.
Ik heb ze al verkochtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:16 schreef Toefjes het volgende:
Vanochtend voor het werk een stuk of 25 shadow kaarten kunnen verkopen voor 3800. Prijs inmiddels weer naar de 3000 gedaald. De prijzen rond half 6 a 6 uur sochtends liggen een stuk hoger dan de rest van de dag. Straks weer shadow kaartjes terug proberen te kopen
Spitsen omdraaien voor de finesse?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:28 schreef byah het volgende:
dit wordt waarschijnlijk weer kut, maar wil Bale uitproberen
[ afbeelding ]
Leuk teamquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:28 schreef byah het volgende:
dit wordt waarschijnlijk weer kut, maar wil Bale uitproberen
[ afbeelding ]
nooit te vroeg pieken knulquote:
Sukkel. Ik zei toch de hele tijd al dat ze prima gingen voor hoge prijzen. Heb er zelfs al eentje voor 5600 coins verkocht.quote:
daar is een overkill vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sukkel. Ik zei toch de hele tijd al dat ze prima gingen voor hoge prijzen. Heb er zelfs al eentje voor 5600 coins verkocht.
Heb mn Hunters wel van de hand gedaan, die zijn helemaal niet zo populair.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon keiharde karma voor Dreetje. Na die 478 posts per dag toen over hoeveel chemstyles hij had en hoeveel hij ermee ging verdienen kon het alleen maar fout gaan![]()
Ik heb alleen nog Shadows, had er iets van 40 en toen die gingen verkopen heb ik er nog wat bij gekocht. Nu heb ik er nog 20 over en de rest allemaal voor minimaal 4k verkocht, de meesten voor 4500c.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar is een overkill vanwacht de rest nog even 2 weekjes af
weet ook niet wat hawk en catalyst en dat soort kaarten deden voor de glitch.
De glitch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar is een overkill vanwacht de rest nog even 2 weekjes af
weet ook niet wat hawk en catalyst en dat soort kaarten deden voor de glitch.
zit nog met 150 stuks gevarieerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Shadows, had er iets van 40 en toen die gingen verkopen heb ik er nog wat bij gekocht. Nu heb ik er nog 20 over en de rest allemaal voor minimaal 4k verkocht, de meesten voor 4500c.
Ik verkocht er echt helemaal geen eenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sukkel. Ik zei toch de hele tijd al dat ze prima gingen voor hoge prijzen. Heb er zelfs al eentje voor 5600 coins verkocht.
Heb mn Hunters wel van de hand gedaan, die zijn helemaal niet zo populair.
Ik zit er niet heel erg mee hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon keiharde karma voor Dreetje. Na die 478 posts per dag toen over hoeveel chemstyles hij had en hoeveel hij ermee ging verdienen kon het alleen maar fout gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |