quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderlokker TT inspiratie gegeven.quote:
Ik schrijf 'm op voor als ik ooit een kloon moet maken.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
plottwist
moira is stiekem toch een orka
Plottwist: Morka is een kruising tussen Hork en Moira terwijl we geile seks hebben op een verlaten strand.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
Ik moest denken aan iets van morka ofzo maar dat lijkt te veel op orka EN IK BEN GEEN ORKA![]()
Lepelquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
Morka morka morka, moira lijkt op een ....?
ow shit vertel meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
plottwist
moira is stiekem toch een orka
Morgen nieuwe Awkward kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, dat is de kleur van een brandweerauto.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dat was weinig.
[..]
Morgen nieuwe Awkward kijken.
#teammatty
Collin.
je bent een meisje die snap ik sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dat was weinig.
[..]
Morgen nieuwe Awkward kijken.
#teammatty
Collin.
Matty was een dick in seizoen 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
BHquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
Morka morka morka, moira lijkt op een ....?
Hoofdpersoon Jenna hoert met Jake, Matty en Collin. Jake is nu bezet door haar beste vriendin en zelf heeft ze iets met Matty en hoert ze met Collin.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent een meisje die snap ik sowieso niet
Ja oke en Collin is wel lief, maar ik weet niet. Jenna is gewoon een sletquote:
Ik zou jenna zo graag mee uit eten willen nemenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoofdpersoon Jenna hoert met Jake, Matty en Collin. Jake is nu bezet door haar beste vriendin en zelf heeft ze iets met Matty en hoert ze met Collin.
Puur vermaak toch.
[..]
Ja oke en Collin is wel lief, maar ik weet niet. Jenna is gewoon een slet [ afbeelding ].
Ja ze is wel echt knap.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
Klaar met werk
Tijd voor chillings jeweetzelf. (Lees: fappen)
Aiino Sarduquote:
Dag mono Succes met werkon.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
Ik ben Mono en ik ga zometeen naar werk dus ik post niet meer mee. gr gr
Zo komt moira weer. Ze heeft sinds kort een staart
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
X100000000000000000000000000000000000000000000000000
Wat schuift dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee klaphark, daar heb ik personeel voor.
Kusje op je teelbal broederquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
Werk ze monoquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop het G ik hoop hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de cliffhanger, super spannend :S :S.
Beter gaat ze er met Klojo vandoor. Plottwist alles.
sorry hompemorkquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee klaphark, daar heb ik personeel voor.
Deal ik kom morgen bij je langsquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
-450 euro, gaarne vraag ik er geld voor.
Soms heb ik het idee dat jullie een soort van catdog zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat jullie een soort van catdog zijn.
Okquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nais. *insert brofist* lijkt me wel baas (nohommo).
That feelingquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
Yes! Ik ben fucking stoned en heb al super lang dorst... vond ik net toen ik thuis kwam 1 coca cola blikje in de koelkast. Ijskoud. Hmmm heerlijk
Geef me haar nummer zouden meer mensen zo moeten zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een meisje van 19 in mijn klas en ze heeft nog nooit ook maar een druppel alcohol gedronken. Wtf.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geef me haar nummer zouden meer mensen zo moeten zijn.
De kleine dingen die soms zo magistraal kunnen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
Yes! Ik ben fucking stoned en heb al super lang dorst... vond ik net toen ik thuis kwam 1 coca cola blikje in de koelkast. Ijskoud. Hmmm heerlijk
20 jaar in een ijskast slapen.quote:
Ze heeft een rood kort pittig kapsel. En een vriend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geef me haar nummer zouden meer mensen zo moeten zijn.
Echt, he!quote:
Passquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft een rood kort pittig kapsel. En een vriend.
Mijn portie -> fikkiequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft een rood kort pittig kapsel. En een vriend.
Net zoals jij.quote:
quote:
Ik hoop dat het zo blijft. Dan sta je een stuk gezonder in het leven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een meisje van 19 in mijn klas en ze heeft nog nooit ook maar een druppel alcohol gedronken. Wtf.
Gewoon vrijgezellig zijn tog tog togquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]bah, vrouwen met een vriend.
Gewoon vies.
vrijgezellig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon vrijgezellig zijn tog tog tog
Jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon vrijgezellig zijn tog tog tog
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef Oerbeer het volgende:
Als jullie mij nu willen excuseren, ik moet mijn PC nalopen op kapotte RAM enzo.
watquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plottwist: Morka is een kruising tussen Hork en Moira terwijl we geile seks hebben op een verlaten strand.
Precies, ik hou daar ook niet van.quote:
Schreeuw niet zo joh, gek.quote:
Nu praat iemand wel tegen me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh, gek.
Schrik mij de pestpleuris.
Die ene die wel zo gek is om daar in te trappen.quote:
truste manquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
ik ga slapen terwijl ik gloei als een radiatortje
doei
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
doei
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
doei
Noem je Morka nou gek?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die ene die wel zo gek is om daar in te trappen.
Join teh club, broeder beer.quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ook slapen liefjens
Wekker gaat om 04:30![]()
Hopen dat de treinen dan wél rijden
Succes, het is tegenwoordig zo hard gokken met de NS dat ze bijna kansspelbelasting op die kaartjes mogen heffen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
Wekker gaat om 04:30
Trustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
Chaotisch zooitje, daarquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Succes, het is tegenwoordig zo hard gokken met de NS dat ze bijna kansspelbelasting op die kaartjes mogen heffen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Succes, het is tegenwoordig zo hard gokken met de NS dat ze bijna kansspelbelasting op die kaartjes mogen heffen.
Trusten Morkaquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
Stiekem zit je gewoon helemaal vol van onze aanstaande sushidate.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef Snowbells het volgende:
Bij hompe mork denk ik aan een homo walvissenvlees
Whutquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef Snowbells het volgende:
Bij hompe mork denk ik aan een homo walvissenvlees
Wauw... GMTAquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
roll that shit, light that shit, smoke it
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
roll that shit, light that shit, smoke it
quote:
Ja bedankt, ik heb niks aan .gifs dus zit naar een pixelated plaatje te kijken wat mijn laadtijd met 150% verhoogt.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik heb niks aan .gifs dus zit naar een pixelated plaatje te kijken wat mijn laadtijd met 150% verhoogt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:20 schreef Sardu het volgende:
Uhm... Ja.
Wat een feest, 2 mensen die .gifs kunnen vinden op internet.![]()
Bedankt, zal ze allemaal bewaren in mijn .gif schatkist.
Je bent niet het meest heldere licht of wel?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent niet het meest heldere licht of wel?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
jezus het zijn ook echt de meest kansloze GIFs vindbaar
Ik heb geen flauw idee, als ie niet beters te doen heeft of niks heeft toe te voegen verder mag ie er opzich wel mee stoppen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
jezus het zijn ook echt de meest kansloze GIFs vindbaar
Jezus man. Doe relaxed.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, als ie niet beters te doen heeft of niks heeft toe te voegen verder mag ie er opzich wel mee stoppen.![]()
Maar hij zal hier wel niet zitten om vrienden te maken.
Modje doet ook lekker mee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
US / Userfoto's #311 - u nu!
Gvd alweer rel in userfoto'svanaf pag 5
Dat topic soms.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
US / Userfoto's #311 - u nu!
Gvd alweer rel in userfoto'svanaf pag 5
Want je was echt hilarisch bezig wou je zeggen?quote:
tijd dat er iemand even komt vertellen wie er wel of niet mag posten hoor, dat was niet het originele idee van dat topic!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat topic soms.![]()
Was daar laatst ook al niet een storm in een glas water?
Slechte dag gehad? Vertel ons erover, ik krijg je wel weer aan het lachen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Want je was echt hilarisch bezig wou je zeggen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:28 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme
loop naar de prullenbak om zo'n plastic verpakkinkje weg te gooien, kom ik terug, heb ik nog steeds dat kutplasticje in m'n hand en ben ik m'n telefoon kwijt
gvdquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd dat er iemand even komt vertellen wie er wel of niet mag posten hoor, dat was niet het originele idee van dat topic!
Nee hoor, vrije dag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Slechte dag gehad? Vertel ons erover, ik krijg je wel weer aan het lachen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd dat er iemand even komt vertellen wie er wel of niet mag posten hoor, dat was niet het originele idee van dat topic!
Dat gezeik komt wekelijks terug. Meestal wanneer een foto net wat sexy is of een leuke chick post.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat topic soms.![]()
Was daar laatst ook al niet een storm in een glas water?
Wat een gezeik zeg. Zal wel afgunst zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat gezeik komt wekelijks terug. Meestal wanneer een foto net wat sexy is of een leuke chick post.
Ik kom er niet zo vaak. Meestal een blik werpen na een link hier of in de klb sc.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat gezeik komt wekelijks terug. Meestal wanneer een foto net wat sexy is of een leuke chick post.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak. Meestal een blik werpen na een link hier of in de klb sc.
Sinds ik verliefd ben geworden op een 15 jarige Crack_ kom ik daar niet meer vrijwillig.
Jammer dat ze bezet is voor je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak. Meestal een blik werpen na een link hier of in de klb sc.
Sinds ik verliefd ben geworden op een 15 jarige Crack_ kom ik daar niet meer vrijwillig.
Oerbeer heeft ook schoongemaakt. Nothing to see anymore.quote:
Check laatste pagina klb sc, was een stuk informatiever.quote:
Nothing newquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
snakelady post een foto met mega inkijk. 1 iemand zeikt erover en bam fittie en slowchat.
Ja die link had ik al gelegd, weet alleen niet wie meloewa is.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blonde meid die vaak in klb kwam. Niet al te slim en heeft dus blijkbaar een fokker geneukt
quote:
Ghehequote:Op maandag 28 oktober 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blonde meid die vaak in klb kwam. Niet al te slim en heeft dus blijkbaar een fokker geneukt
Je mist niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja die link had ik al gelegd, weet alleen niet wie meloewa is.
Ik merk hetquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
maarja ik duik m'n nest inmorgenochtend tentamentje inkoppen hopelijk
xoxo lysm
Ergens gelezen en onthouden.quote:
Daar post je niet zo vaak mee dus dan valt het ook niet op.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je mijn kloon ook al gevonden dan?
Uns?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
you were wietparkiet all along.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke dag hoor. Vaker dan op deze.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar post je niet zo vaak mee dus dan valt het ook niet op.
Ik zou wel impressed zijn als dit waar is. Ik geloof er alleen geen hol van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke dag hoor. Vaker dan op deze.
Geeft niet, ik wil nog wel sushi met je eten hoor. Zonde van je kloon, maar daar vreet ik me wel doorheen.quote:
Ik heb jou ook al eens vaker gequotequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou wel impressed zijn als dit waar is. Ik geloof er alleen geen hol van.
Dadelijk zit er ghb in mijn sushi..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wil nog wel sushi met je eten hoor. Zonde van je kloon, maar daar vreet ik me wel doorheen.
Dat zou ik na enige tijd wel door hebben gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb jou ook al eens vaker gequote
Ik zal je zeker eerst meenemen naar een restaurant voordat ik je drogeer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dadelijk zit er ghb in mijn sushi..
Dat denk jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zou ik na enige tijd wel door hebben gehad.
Zeker wel. Ik denk niet dat jij het in je hebt om met een kloon te posten zonder doorzichtig te zijn. Sorry.quote:
Once again, dat denk je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik denk niet dat jij het in je hebt om met een kloon te posten zonder doorzichtig te zijn. Sorry.
Misschien drogeer ik jou wel eerderquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal je zeker eerst meenemen naar een restaurant voordat ik je drogeer.
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien drogeer ik jou wel eerder
Spannend he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het zomaar mis hebben ja. Het is maar een aanname.
Ik ben niet zoals monopoly die weken lang in mijn DM de namen van mijn mogelijke kloontjes plaatst.quote:
Komt ze straks met haar moeder.quote:
Plottwist: Komt Uns opeens na jullie laatste portie sushi vragen of het lekker was terwijl hij zijn gigantische fallus streelt voor jullie K.O. gaan. Daarna worden jullie in een donker steegje wakker en merken dat lopen met een uitgescheurde anus best lastig isquote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Plottwist: Komt Uns opeens na jullie laatste portie sushi vragen of het lekker was terwijl hij zijn gigantische fallus streelt voor jullie K.O. gaan. Daarna worden jullie in een donker steegje wakker en merken dat lopen met een uitgescheurde anus best lastig is
Je hoofd uit het bord met sushi houden als je out gaat?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Plottwist: Komt Uns opeens na jullie laatste portie sushi vragen of het lekker was terwijl hij zijn gigantische fallus streelt voor jullie K.O. gaan. Daarna worden jullie in een donker steegje wakker en merken dat lopen met een uitgescheurde anus best lastig is
Tegen de tijd dat jij mij drogeert lig je al op de grond te kwijlen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hoofd uit het bord met sushi houden als je out gaat?
Niet tijdens het eten? Ik zie haar al posten dat ze sushi in dr haar heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hoofd uit het bord met sushi houden als je out gaat?
En wat was je precies van plan met 1.80m+ aan dood gewicht?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij mij drogeert lig je al op de grond te kwijlen.
Laat je gewoon liggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
En wat was je precies van plan met 1.80m+ aan dood gewicht?
Zie je al struggelen met je korte armpjes.![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet tijdens het eten? Ik zie haar al posten dat ze sushi in dr haar heeft
Ja maar dat is Mur, daar kijkt niemand meer verbaasd van op. Van hem verwacht je hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:27 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat zal het laatste zijn waar ik bang voor ben. Denk nog eerder dat Mur stiekem wat in een hoekje rommelt.
quote:
Mja, hoe krijg je angst voor iemand die in het openbaar amper durft te praten met vreemden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar dat is Mur, daar kijkt niemand meer verbaasd van op. Van hem verwacht je het
Dan komt mijn white boy mur die me red.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
En hoe denk je dat met die boete op te lossen omdat je opeens heel wat vlees in bord laat liggen?
Wel een beetje hard van je snöwie.
Kijken hoeveel haar haar kan hebbenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Naast de mayo en waterijs kan dat er ook nog wel bij.
Hallo ik heb geen froquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijken hoeveel haar haar kan hebbenIk zou de sushi chef in haar haar gooien
Je eigen sushi chef
Niets van aantrekken, die vreemden zie je waarschijnlijk niet meer. En als het Fok!kers zijn dreig je dat je hun zolderkamer gaat verhuren als ze je uitlachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, hoe krijg je angst voor iemand die in het openbaar amper durft te praten met vreemden.![]()
Mur boezemt gewoon angst in door zijn directe aanwezigheid.
Dit is nog wel een goed idee ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijken hoeveel haar haar kan hebbenIk zou de sushi chef in haar haar gooien
Je eigen sushi chef
Koken met Snowquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit is nog wel een goed idee ook.![]()
Allemaal shit in dr haar smeren zonder dat ze het door heeft en kijken hoeveel ingredienten je kan combineren.
Ik hypnotiseer je met mijn ogen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan komt mijn white boy mur die me red.
Ik heb daar geen moeite meequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, die vreemden zie je waarschijnlijk niet meer. En als het Fok!kers zijn dreig je dat je hun zolderkamer gaat verhuren als ze je uitlachen
Als je na die dag niet meer reageert hier dan kom ga ik je wel zoekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de dag dat ik sushi ga eten met sardu, ik spoorloos verdwijn
Ik zal proberen rooksignalen jouw kant op te sturenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je na die dag niet meer reageert hier dan kom ga ik je wel zoeken
Nee dank jequote:
Tof, dan vind ik je vast welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal proberen rooksignalen jouw kant op te sturen
Gewoon je haar gebruiken om hem spoorloos te laten verdwijnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Gewoon je haar gebruiken om hem spoorloos te laten verdwijnen![]()
It rubs the lotion on its skin. It does this whenever it is told.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal proberen rooksignalen jouw kant op te sturen
Niet aan huis, wel aan auto. Zijspiegel eraf en voorruit aan diggelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog mensen hier schade rond het huis door de storm vandaag?
Morgen vrijquote:
Aah lelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet aan huis, wel aan auto. Zijspiegel eraf en voorruit aan diggelen.
Neuh geen schade ondanks de metershoge bomen hier. Wel een dikke takkenzooi dus daar morgen maar even wat aan doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
boom in de voortuin is omgewaaid en schutting van de buren tegen mijn schutting aan geknaldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu doet mijn auto zijn naam wel eer aan
Auto heeft als naam Jason zoals in Jason Voorhees. Ding blijft rijden ondanks alle mankementenquote:
Nu inmiddels wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nadat ik het gepost had bedacht ik me idd dat ik gelezen had dat je tot 4 uur zou werken.
Komt wel goed, als ik eenmaal echt wakker ben, hehequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 04:58 schreef FL_Freak het volgende:
Even doorbikkelen Moira![]()
En nu echt slapen
* moemoe geeft koffie aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 05:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt wel goed, als ik eenmaal echt wakker ben, hehe
Slaap lekker
Jeweettoch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf hoezo Stokers! ipv. ONZ Stoners!
Nu heet alles ONZ Stoners behalve de laatste 2 delen.
Fucking lelijk man
Oh god die verandering.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:36 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf hoezo Stokers! ipv. ONZ Stoners!
Nu heet alles ONZ Stoners behalve de laatste 2 delen.
Fucking lelijk man
Heuj, nu is alleen de mijne stokersquote:
Omdat jij speciaal bentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god die verandering.![]()
![]()
[..]
Heuj, nu is alleen de mijne stokers![]()
I like to be different.![]()
Stiekem wel een beetje he.quote:
Uhh nee, ik denk dat ik weer een mini variant ga doen begin zomer volgend jaar. In de winter heeft het niet zo veel nutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje he.![]()
![]()
Is er trouwens nog een schimmelpot?
Dat klopt inderdaad, hoewel dingen in mijn koelkast ook wel beschimmelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uhh nee, ik denk dat ik weer een mini variant ga doen begin zomer volgend jaar. In de winter heeft het niet zo veel nut
Wakker worden ook wel vanochtend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Tentamen was behoorlijk pittig...
Gelukkig knipperde er een lampje op mijn telefoon, met een heel lief berichtje van snöwie.quote:
Enge dromen waardoor ik nooit een volle nacht kan slapen.quote:
Dat lijkt me nou mieters kerol.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
Misschien zo nog even een dutje. Met een deken op mijn bank is een dutje altijd in de buurt
Wat doe je met een deken op de bank?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:20 schreef Murdera het volgende:
Misschien zo nog even een dutje. Met een deken op mijn bank is een dutje altijd in de buurt
ziekjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat doe je met een deken op de bank?
Had jij niet een baan en dat soort verplichtingen?
Verkeerd zaad geslikt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ziekjesik denk voedselvergiftiging
moest lachenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verkeerd zaad geslikt?
Of oude winegum gevonden in je haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |