quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Sardu op 28-10-2013 20:18:32 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Had overal een dikke joint bij willen shoppen maar ging niet op mobiel.quote:
Achquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Had overal een dikke joint bij willen shoppen maar ging niet op mobiel.
Onder het mom van verloedering mocht ik van Moira geen blote konten meer posten.quote:
Sorry, ik heb zijn pik niet in me gehad. Ik ken hem amper.quote:
moira is hier toch niet de baas?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onder het mom van verloedering mocht ik van Moira geen blote konten meer posten.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb zijn pik niet in me gehad. Ik ken hem amper.
Pfoeh, ik dacht ook van niet maar opeens hele shitstorm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moira is hier toch niet de baas?
Onder het mom van hoe dichter bij de nulquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh, ik dacht ook van niet maar opeens hele shitstorm.![]()
Dus maar een stel peuters in de OP dit keer.
Allemaal down op Krul?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Onder het mom van hoe dichter bij de nul
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AchTevens is Krul niet echt een junk te noemen.
Een grap moeten uitleggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Je hebt een eervolle vermelding, now it's just a matter of time.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een grap moeten uitleggen.
ja ik ben moe jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe dichter bij de nul, allemaal down op krul
ha
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Jonge wat emogiffen jullie ik ga wel weg ey.
Iedereen mag weten dat ik Geertje heet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik jou naam eens posten kabouter
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik Geertje heet.
Hebben we 2 kabouters?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ik jou naam eens posten kabouter
Verdomd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow en nijn ja
ik gok dat ze binnenkort een alliantie vormen van kaboutermeisjes
mijn zusje maakt 3quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomd.![]()
Nog maar 10 en ik kan eindelijk midget bowlen.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Iemand belt en het gaat over mijn tablet? Ik krijg die gene zo aan de foon
Zou bijna medelijden met je krijgen en die junk opmerking vergeven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik Geertje heet.
Gewoon zeggen dat ie van jou is, gratis tablet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef Amarantha het volgende:
Huh iemand haar oma heeft een tablet in Emmen gevonden ofzo. Zal wel niet de mijne zijn!
Krijgt ze een doosje paracetamol omdat die seniele oma het verschil niet weet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie van jou is, gratis tablet.
Neequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie van jou is, gratis tablet.
Vieze junks was gewoon dirty talk jeweetquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou bijna medelijden met je krijgen en die junk opmerking vergeven.
wind je dat niet eens op? dacht dat je wel van piemels hieldquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef Trollscience het volgende:
ga gewoon een beetje chillen met 4 man ofzo, begint ineens een vriend van een vriend te vertellen hoe hij voor het eerst ruktewtf kerel
Dacht altijd dat hij de keuze hadquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wind je dat niet eens op? dacht dat je wel van piemels hield
ja dus ik hoef dit soort verhalen niet te horen wanneer ik geniet van een dampend fallusvormig voorwerp tussen mijn vingersquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wind je dat niet eens op? dacht dat je wel van piemels hield
inderdaad waar ik zin in heb, sommige mensen houden van pepsi, sommigen houden van cola, ik omarm beidenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dacht altijd dat hij de keuze had
wauwquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inderdaad waar ik zin in heb, sommige mensen houden van pepsi, sommigen houden van cola, ik omarm beiden
ik ga voor de gulden middenweg, river cola jonguhquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
inderdaad waar ik zin in heb, sommige mensen houden van pepsi, sommigen houden van cola, ik omarm beiden
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ik ga voor de gulden middenweg, river cola jonguh
Kijk haar in bochten wringen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vieze junks was gewoon dirty talk jeweet.
oh srry hoor skklquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik was ook niet op joiuw bedoeld skkl
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder heeft een vriend over de vloer maar ik wil dat mijn haar gedaan wordt want het zit echt kut en anders wordt het woensdag
okquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder heeft een vriend over de vloer maar ik wil dat mijn haar gedaan wordt want het zit echt kut en anders wordt het woensdag
Pics.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
Wow, problemen zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een grap moeten uitleggen.
Ja dat snapte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De uitleg was dan ook niet voor jou bedoeld meid.quote:
nou dat is wat me druk maakt en wat het forum op mag wat mij betreftquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow, problemen zeg.
Wou dat ik me druk kon maken om zulke dingen, wat een zorgeloos leven zou ik dan voor de rest hebben.
zo in dmquote:
sorry was teveel tekens voor twitterquote:
wayo jij denkt ik ben fa2 jij weet niet eens wat fa2 betekent sahbi jij bent een grote fa2quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Klojo120 het volgende:
EE WAYO IK KLAP JULLIE ALLEMAAL JULLIE DENKEN JULLIE ZIJN FA2
okquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Klojo120 het volgende:
Ik schijt je hele bek vol met dikke diarreestront.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Klojo120 het volgende:
Nvm verkeerd gekeken naar die quotequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
De uitleg was dan ook niet voor jou bedoeld meid.
quote:Nou, dat ging ook niet echt soepel...
Er gingen geruchten dat er weer het e.e.a. tussen Groningen en Amersfoort zouden rijden. Mooi!
Wij met goede moed naar het station gelopen. Sprinter naar Zwolle reed net weg, maar ik wilde de intercity hebben die gelijk door zou rijden naar Amersfoort.
Vrouwtje van de infobalie zei dat die toch niet reed, maar de volgende sprinter naar Zwolle zou even later vertrekken.
Wij op het perron zitten wachten. Wordt er weer omgeroepen dat er helemaal géén treinen naar Zwolle rijden. Krijgt zo'n NS medewerker daar te horen dat er inderdaad niks meer rijdt (terwijl er wel treinen vanuit Amersfoort binnenreden en een andere sprinter naar Zwolle net vertrokken was) omdat overwegbomen zomaar open zouden blijven staan ipv dicht gingen wanneer er een trein langs kwam.
Nog even langs de bussen gelopen. Maar dat was anderhalf uur rijden naar Zwolle, en dan op Zwolle nog maar hopen dat er nog wat naar Amersfoort rijdt, en dán nog hopen dat ik daar nog op tijd zou zijn voor de overstap naar Ede.
Dat is een gok die ik niet durfde te nemen (anders zit ik straks 's avonds laat ergens vast waar ik niet meer weg kan komen), dus zitten we nu weer samen in Mono's kamertje in Groningen.
Nja, dan maar vannacht om 05:00 opstaan in de hoop dat de treinen dan wél weer rijden en ik nog op tijd kan zijn voor werk van 09:00 tot 17:30.
Arme baas moet straks van 23:30 tot 07:00 werken, zonder slaap en een huisgenoot die harde muziek door zijn speakers zit te pompen.
Toon hier je medeleven.
Niet zomaar een keutel, echt zo'n halve lap diarreestront; wanneer je te pittig gegeten hebt of als je teveel gezopen hebt en je op de pot loopt leeg te lopen, waar je de damp gewoon vanaf ziet komen; totdat je mondhoeken scheuren en er alleen maar nog schijt uit je oren, oogkassen en neus druipen.quote:
Je noemt mono ook mono op facebook wat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
Om hier maar even mijn Facebookstatus te delen:
[..]
sterktequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee had ff de naam veranderdquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je noemt mono ook mono op facebook wat?
Da's pech, trein weg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon #YOLO en liften toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
problemen mee ouwe?????quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
ZO, dus iedereen hier steekt wel eens lekker een joint op?
Bah, joints rokenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
Nee, maar we posten hier toch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
Prima prima, ik weet hoe dat voelt broquote:
Opbokken danquote:
Jongen, kom haten, ik chill 'm hier kapotquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, maar we posten hier toch.![]()
Jullie dachten zeker dat wij conceptueel zulke dingen niet konden doen.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Opbokken dan (oh wacht, jij bent het bek houden!)
wij moeten nog een keertje een biertje drinken trouwensquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima prima, ik weet hoe dat voelt bro
[..]
Opbokken dan(oh wacht, jij bent het
bek houden!)
Ik ga er zo wel 1 in het verband gooien. Had nog een verplichting zonet waar ik niet met rode ogen aan mocht komen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, kom haten, ik chill 'm hier kapot
Heb je eerder een lift dan een kerel in z'n eentje.quote:
true :p je wordt ook eerder verkracht dan een kerel in z'n eentje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga er zo wel 1 in het verband gooien. Had nog een verplichting zonet waar ik niet met rode ogen aan mocht komen.
[..]
Heb je eerder een lift dan een kerel in z'n eentje.
Si.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij moeten nog een keertje een biertje drinken trouwens
Denk dat je op die manier wel eerder op je werk komt dan met een facebookpost.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
true :p je wordt ook eerder verkracht dan een kerel in z'n eentje.
Whehehe, ik ben nog aan het werk, sterkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef Sardu het volgende:
Ik ga er zo wel 1 in het verband gooien. Had nog een verplichting zonet waar ik niet met rode ogen aan mocht komen.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat je op die manier wel eerder op je werk komt dan met een facebookpost.
Hoofd krijgen terwijl je werkt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben nog aan het werk, sterkermaar wel thuis, dus wel "relaxed" if you know what I mean
Oh, dat doe ik ook wel als het niet zo druk is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben nog aan het werk, sterkermaar wel thuis, dus wel "relaxed" if you know what I mean
Ik heb geen nachtdienst ofzo, gewoon storingsdienst, maar pep en coke raak ik met geen fucking 10 foot pole aan. Wiet is wel oké zo nu en dan. Hasj doe ik zelfs niet meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel als het niet zo druk is.![]()
Ik werk niet thuis though.
Voor een paar jaar terug nachtdiensten met 1 collega aan de pep, 1 rookte coke en ik met mijn jointjes.
Nja op mijn werk in ieder geval niet. Heel af en toe op een feestje, maar geen fan van beide.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtdienst ofzo, gewoon storingsdienst, maar pep en coke raak ik met geen fucking 10 foot pole aan. Wiet is wel oké zo nu en dan. Hasj doe ik zelfs niet meer
Dit ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Vind hasj ook nooit zo heel chill eigenlijk, rook liever wiet
Dit ja, hasj ga ik raar van denken enzo, dat wil ik niet, gewoon een beetje lekker relaxed zitten is dan beter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Vind hasj ook nooit zo heel chill eigenlijk, rook liever wiet
Tijdje gedaan maar was al snel weer terug bij ethanol snuiven. Dat alpacahaar werkt op je psyche.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik rook altijd alpacahaar en ga daar snoeihard op.
Ze kwamen allemaal kijken naar die kinderjunks.quote:
Wel met de broek aan dan anders heb het geen nutquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Zou Vas scharen 10/10 gewoon uit liefde, omdat het kan.
Dolfijnenshurft is ook zoiets. Al is dat vergelijkbaar met LSD.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik rook altijd alpacahaar en ga daar snoeihard op.
Immer één ruige spijkerbroek. Marlboro man alles.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel met de broek aan dan anders heb het geen nut
Je kunt het niet allemaal meer aan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op mij.
Tuurlijk wel. Ik ben een sterke meid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je kunt het niet allemaal meer aan?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer één ruige spijkerbroek. Marlboro man alles.
Nou dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben een sterke meid.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik start de Sims maar even op denk ik
Allebei 1 been door een pijp en gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer één ruige spijkerbroek. Marlboro man alles.
Twee benen door 1 pijp en m'n derde been door de tweede pijpquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Allebei 1 been door een pijp en gaan.
Marlboromanscissorception.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Twee benen door 1 pijp en m'n derde been door de tweede pijp
Ik heb wel een 4e tepel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Oerbeer het volgende:
Wacht wat, jullie hebben geen vierde been?
die drugs ook vieze junkquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie hebben slechte invloed op mij.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Oerbeer het volgende:
Wacht wat, jullie hebben geen vierde been?
Hard geworden.quote:
PM staat open wil je daar ooit eens een deskundige diagnose over krijgen. Ik heb EHBO weet je.quote:
Jonge, laatste keer dat ik stoned was was de laatste dag van de zomervakantie.quote:
Racisme +1 note.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef OllieWilliams het volgende:
turken die 'wollah ik zweer jou' zeggenachterlijk kutvolk.
Ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:39 schreef OllieWilliams het volgende:
oh nvm dacht dat het nog die kinderjunks was
terechte klachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef OllieWilliams het volgende:
turken die 'wollah ik zweer jou' zeggenachterlijk kutvolk.
drugs zijn drugs, maakt niet uit wanneerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonge, laatste keer dat ik stoned was was de laatste dag van de zomervakantie.
En omdat je stinkt naar currypoeder.quote:
Oh dus alle negers stinken naar currypoeder?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En omdat je stinkt naar currypoeder.
alle indiers hebben wel allemaal zo'n typisch geurtjequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dus alle negers stinken naar currypoeder?
Ben geen koeliequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sommige naar kousebandquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had zo mijn best op deze gedaan.quote:
Geen idee, hoe lang moeten ze in de oven?quote:
Ligt er denk ik aan of je een een elektrische oven of een hete lucht oven hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, hoe lang moeten ze in de oven?
Tot ze goudbruin zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, hoe lang moeten ze in de oven?
quote:
Even een eitje openbreken, klutsen en daarmee insmeren.quote:
Krijg je dan ook zo'n mooi knisperend randje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even een eitje openbreken, klutsen en daarmee insmeren.![]()
Wat goed is voor een saucijzenbroodje moet op een neger ook wel lukken.
BATCOUNTRY! BATS EVERYWHERE!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[ afbeelding ]
enige gif die ik paraat heb
had tijdens de paddo's eens iets vergelijkbaars :p lag op de grond had ff me ogen dicht, deed ze weer open en opeens overal van die zwarte bewegende dingenquote:
Dat moest vast freaky geweest zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
had tijdens de paddo's eens iets vergelijkbaars :p lag op de grond had ff me ogen dicht, deed ze weer open en opeens overal van die zwarte bewegende dingen
Hehequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moest vast freaky geweest zijn
Blauwen die ons bad willen zien gaan.quote:
nou ik ga maar slapen danquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blauwen die ons bad willen zien gaan.
Ik weet niet wat het betekend.quote:
onz reeksje denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekend.![]()
toelichting pls?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Users die overal wiet urineren
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekend.![]()
toelichting pls?
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een oude SC>quote:
Catchy, zou zo een ali b. hitje kunnen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Users die overal wiet urineren
Ah, ik heb nooit verder gekeken dan stoners lang is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een oude SC>
Die had ik ook jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet nog dat ik dat Chrome extensie knop ding van UDOWU had.
Nou ik heb net even gekeken, het schijnt dat zwart nog wel mag. Maar dan wel in de vorm zoals bovenstaand anders is het kwetsend voor mensen die zwart ergens aan binden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog steeds, net zwarte piet. OH WACHT RACISISME!
Maakt ook niet, hij is alweer een jaar dicht ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik heb nooit verder gekeken dan stoners lang is.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef Oerbeer het volgende:
Oh wacht, beter kijk ik even op racismeradar.nl of dit niet beledigend over kan komen.
Ik vind zwarte kool niet kunnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou ik heb net even gekeken, het schijnt dat zwart nog wel mag. Maar dan wel in de vorm zoals bovenstaand anders is het kwetsend voor mensen die zwart ergens aan binden.
Damnquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die site staat op zwart waarschijnlijk
Klojo wtf wanneer krijg ik deel twee mang.quote:
Ik erger mij al aan zwarte auto's die hier voorbij rijden. Ik gooi wel eens stenen omdat ik het er niet mee eens ben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind zwarte kool niet kunnen.
Vond je de eerste keer zo fijn? Ik kom je vanavond wel helemaal klaarmaken dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klojo wtf wanneer krijg ik deel twee mang.
Ohja. Van BBQ en Dalando.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er was op een gegeven moment zelfs een udowu.nl
Nee jonge, van mijn abonnement.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vond je de eerste keer zo fijn? Ik kom je vanavond wel helemaal klaarmaken dan.
Abbo op de Sweet Klojo Love...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee jonge, van mijn abonnement.
Koop het. Niet vergeten mij props te geven voor het idee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
Racismeradar,nl
kun je wel wat leuks mee doen
Ik moet gewoon weten wat de opticien tegen de blinde zei ja.quote:
HIJ ZEI NOU DAT DENK IK OOK MENEER WANT JE STAAT HIER BIJ DE BAKKERquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weten wat de opticien tegen de blinde zei ja.
HAHAHAquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HIJ ZEI NOU DAT DENK IK OOK MENEER WANT JE STAAT HIER BIJ DE BAKKER
Ik gebruik altijd een witte auto en kook altijd op witte kolen. Tevens vermoord ik ook doorgaans zwarte konijnen voor op de blankbeque (zo liefkozend noemen we het nu) zodat we kunnen genieten van onze neutraliteit omtrent kleur.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik erger mij al aan zwarte auto's die hier voorbij rijden. Ik gooi wel eens stenen omdat ik het er niet mee eens ben.
heb toch geen geld jonguhquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Koop het. Niet vergeten mij props te geven voor het idee.
wie is de kpd koning?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
Wat doet de KPD-koning in mijn fobo. Gedver.
Die van de maand na juli.quote:
Jullie zijn mijn voorbeeld in het leven, laat mij toetreden tot jullie wijsheid. Ik heb er mijn 450 zwarte zoute dropjes voor over.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een witte auto en kook altijd op witte kolen. Tevens vermoord ik ook doorgaans zwarte konijnen voor op de blankbeque (zo liefkozend noemen we het nu) zodat we kunnen genieten van onze neutraliteit omtrent kleur.
Beter doneer je 450 liter blanke vla, dat werkt tenminste nog.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn voorbeeld in het leven, laat mij toetreden tot jullie wijsheid. Ik heb er mijn 450 zwarte zoute dropjes voor over.
Heb je 't al?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Klojo120 het volgende:
He ik heb op mn verjaardag toegang aangevraagd
Is goed. Waar mag ik de tankwagen lozen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter doneer je 450 liter blanke vla, dat werkt tenminste nog.
Boks ouwequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Klojo120 het volgende:
He ik heb op mn verjaardag toegang aangevraagd
Vla he? Niet cum vrind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is goed. Waar mag ik de tankwagen lozen?
Mods zijn hier; notes. Ja, zo gaat het altijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn notesik ben soms zo grappig
en soms ook niet
Net twee leuke foto's gevonden.quote:
alle blauwen zijn pedofielen!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!11quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
Maak 1 keer een TT met kinderen erin en moet je al die blauwen als vliegen op stront af zien komen.
Plus twee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Even checken voor humor op de FP: Bladblazers werken stug door
Wedden dat ik keihard in de min eindig?
goeie kans dat ik 3x een ziektenote hebquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Klojo120 het volgende:
Het kan me aan me reet roesten wat er in mijn notest staat....![]()
Want dan kon ik het tenminste nog een beetje zien
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
goeie kans dat ik 3x een ziektenote heb
Heb je wel plichtsgetrouw Mono's plaats ingenomen bij het potje schaak tegen Hork in mij notes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mods zijn hier; notes. Ja, zo gaat het altijd.
Nee, ik ben er van uit gegaan dat Mono gewoon opgegeven heeftquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je wel plichtsgetrouw Mono's plaats ingenomen bij het potje schaak tegen Hork in mij notes?
Waarom heb je van stoners een pedo-lokker topic gemaakt?!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Sardu het volgende:
Maak 1 keer een TT met kinderen erin en moet je al die blauwen als vliegen op stront af zien komen.
Heb er geen omdat ik altijd netjes ben en niet bij sinterklaas op de zwarte lijst wil komen te staan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
goeie kans dat ik 3x een ziektenote heb
DAT IS ONAARDIGquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben er van uit gegaan dat Mono gewoon opgegeven heeft
Ik schaak niet in notes. Alleen Hork doet zoiets.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je wel plichtsgetrouw Mono's plaats ingenomen bij het potje schaak tegen Hork in mij notes?
Komt welquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon totdat hij weer blauw is.
Schuld ligt bij RockNijntje...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom heb je van stoners een pedo-lokker topic gemaakt?!
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |