quote:
Beter een goede buur dan een verre vriend...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Rezania het volgende:
Die buren.Godverdomme, wat een idioten.
Whehe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef yulian het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend...
Oh wacht
Zo gaat dat op vandaag...quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef padlarf het volgende:
Wat voor zieke kronkel zit er overigens in je kop als je eerste gedachte bij iemand die een foto maakt van een kind pedo is?
Hoezo? Wij vinden dat overvallers dood moeten en een pedosexueel heeft minder rechten.quote:
Nee, de heksenjachten op pedo's die zijn vaak nog erger dan de mensen in kwestie. Eenmaal het woordje pedofiel of seksueel op voorhoofd en je komt er nier meer vanaf, vaker ten onrechte dan terecht. Maar zelfs als een pedoseksueel die dus ook echt in de fout is gegaan, dan is een heksenjacht niet de oplossing en eerder hypocriet en dom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Xaryna het volgende:
Het is dat deze man onschuldig was, maar als hij echt seksuele foto's van die kinderen had gemaakt om keihard op te fappen, dan vonden vele van jullie die mensen helden.
Grote woorden voor iemand die niet kan lezenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lukte het je nu echt niet om iets leukers te bedenken?
Sorry man
Man man, als er niet had bijgestaan dat na onderzoek de man geen pedo bleek had je staan juichen. Hoeveel boter heb je op je kop kerel ?quote:
Ik vermoed dat de cijfers mbt eigenrichting in landen met zo'n 'verschrikkelijk soft rechtssysteem' nog wel eens lager konden liggen dan in landen waar strenger gestraft wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap wel wat jij bedoelt, maar snap jij wat ik bedoel?
Welke grote woorden? Ow wacht je kan niet meer dan tien woorden in een posting stoppen? Ga lekker in onz mensen belachelijk makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die niet kan lezen
Die onzin die je uitkraamt suggereert dat inderdaad vrij hard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ow wacht, jij dacht (...) dat ik gemist had dat die man onschuldig was...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef opgebaarde het volgende:
Ik begrijp niet wat de fokkers op zijn dood aan te merken hebben
Dit. http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-bristol-24623582quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:39 schreef De_Coulance het volgende:
Lijkt meer op een racistische aanval van debielen.
Communiceer je altijd zo op de man? Wil niet weten hoe jij je moeder 's-ochtends aanspreekt als ze je wakker maakt voor je school of omdat ze je huiswerk niet snapt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die onzin die je uitkraamt suggereert dat inderdaad vrij hard.
Geen man.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Man man, als er niet had bijgestaan dat na onderzoek de man geen pedo bleek had je staan juichen. Hoeveel boter heb je op je kop kerel ?
Nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef Xaryna het volgende:
Het is dat deze man onschuldig was, maar als hij echt seksuele foto's van die kinderen had gemaakt om keihard op te fappen, dan vonden vele van jullie die mensen helden.
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die op internet hun frustraties uiten en mensen die daadwerkelijk dit soort zaken doen. Hoewel de rellen in Deventer onlangs wel een voorbeeld zijn van de manier waarop pedo's als rode lap werken op tokkies.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die dit verbaast hebben nog nooit de reacties op telegraaf.nl of geenstijl.nl gelezen. Kan in Nederland ook zomaar gebeuren.
Of die vrouw die werd belaagd bij die zwarte piet demo zaterdag. Het gaat ook niet direct om die mensen die iets op internet kwakken, maar meer om mensen die dat dan lezen of horen op straat en dat als norm gaan zien. Het zijn vaak de meelopers die de daad plegen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die op internet hun frustraties uiten en mensen die daadwerkelijk dit soort zaken doen. Hoewel de rellen in Deventer onlangs wel een voorbeeld zijn van de manier waarop pedo's als rode lap werken op tokkies.
Het overtrof bijna een zwarte vrouw op het Malieveldquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
een wonder dat dit nog niet in Nederland is gebeurt
Zonet nog op pownews. Die vrouw die een pro zwartepieten-demonstratie zogenaamd verstoorde. Domme, enge haat was haar deel. Ze moest maar "opkankeren naar Papoea", en meer van dat soort teksten. Het zat dicht tegen een molestatie aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die dit verbaast hebben nog nooit de reacties op telegraaf.nl of geenstijl.nl gelezen. Kan in Nederland ook zomaar gebeuren.
Het gaat nergens meer overquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonet nog op pownews. Die vrouw die een pro zwartepieten-demonstratie zogenaamd verstoorde. Domme, enge haat was haar deel. Ze moest maar "opkankeren naar Papoea", en meer van dat soort teksten. Het zat dicht tegen een molestatie aan.
Uit interesse, enig idee welk wijk in Bristol dit heeft plaatsgevonden? (Kan het in het bronartikel zo snel niet vinden.)quote:
Ik ben niet zo bekend daar. Is dat een slechte wijk?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Uit interesse, enig idee welk wijk in Bristol dit heeft plaatsgevonden? (Kan het in het bronartikel zo snel niet vinden.)
EDIT: Ah, Brislington blijkbaar.
Ik kom eigenlijk nooit aan die kant van de stad, dus ik zou het niet durven zeggen. Wel zijn studenten daar redelijk schaars volgens mij, aangezien de universiteiten in het centrum en ten noord-oosten van Bristol zitten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend daar. Is dat een slechte wijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |