Rik kan het niet gedaan hebben: Ferri wil nog lang niet uit GTST.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:13 schreef Woelli het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, de laatste weken van seizoen 8 waren al supergoed qua beeldkwaliteit! seizoen 1 en 2 waren best goed overgezet, seizoen 3 al minder, seizoen 4 was een ramp en de eerste acht discs van seizoen 5 waren daadwerkelijk een ramp!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:06 schreef Frey het volgende:
Tot en met seizoen 5 zaten er soms nog vervelende storingen in, of afleveringen en gedeeltes daarvan die van slechte kwaliteit waren. In de loop van seizoen 5 was dat verdwenen en alles daarna is van zeer goede kwaliteit. Maar seizoen 9 vind ik er mooier uitzien dan alles daarvoor. Lijkt wel een soort mooier licht ofzo.
Liever niet. Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Nina weg.... lijkt me prima, maar ik zie liever Bing gaan. Jammer dat Menno nog geen vaste rol wordt. Homohuwelijk en dan over een jaar of wat adoptie van een kind. Waar dan over weer een paar jaar de moeder van opduikt die het kind terug wil. Ondertussen kan hij de politiezaken doen en blijven ruziën met Ayshen.
en ik voel een vriendschap tussen Noud en Aysen aankomen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet, femkequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind Femke veel beter dan de huidige vrouw van Rick.
Lekker ding
Zn troetelnaam voor menno?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef LetsGame het volgende:
Aflevering van vanavond gezien:
Nina
Aysen![]()
![]()
![]()
![]()
Dorothea
Bing![]()
Lucas
en Lucas zegt
"Ik hoef niet alles van Linda te pikken." ?en ik voel een vriendschap tussen Noud en Aysen aankomen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flashbacks?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef LetsGame het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij sprak Nina 2x uit als Linda in 1 scènequote:
huh?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij sprak Nina 2x uit als Linda in 1 scène![]()
Hoe durft hij
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, toen hij huize Sanders binnenkwam zei hij Linda en later in de scène weer. Ik weet wel zeker dat 't over Nina gaat, maar 't slaat nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:50 schreef LetsGame het volgende:
Over de dader en vaste cast:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa Sjorsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef LetsGame het volgende:
Aflevering van vanavond gezien:
Nina
Aysen![]()
![]()
![]()
![]()
Dorothea
Bing![]()
Lucas
en Lucas zegt
"Ik hoef niet alles van Linda te pikken." ?en ik voel een vriendschap tussen Noud en Aysen aankomen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Bianca2? Wordt ze gewoon vervangen door een nieuwe actrice?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:18 schreef kissaa het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De actrice die Bianca speelde wordt vervangen door een ander, heb ik begrepen. Maar daar heb ik het toch niet over?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat is Bianca2? Wordt ze gewoon vervangen door een nieuwe actrice?
Ja. In ieder geval dat zei Cynthia Abma in een interview. Tijdens het opnemen van haar laatst scene wist ze nog niet eens dat dat haar laatste scene werd..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat is Bianca2? Wordt ze gewoon vervangen door een nieuwe actrice?
Ik dacht die zullen wel samen in bed belanden. Maar Noud is niet echt het type badboy waar ze op valt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef LetsGame het volgende:
en ik voel een vriendschap tussen Noud en Aysen aankomen.![]()
Haha dat dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik dacht die zullen wel samen in bed belanden. Maar Noud is niet echt het type badboy waar ze op valt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:13 schreef Woelli het volgende:
quote:
Misschien denkt hij nog steeds dat Ludo erachter zit en hoopt hij dat Aysen daar achter gaat komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop