Autch. Fijn hè, dat gesukkelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik bijt weer mijn kies kapot
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.

Nu krijg ik dus het gevoel dat ik om het uur mijn rekening moet checken omdat mijn PayPal ook verbonden is met mijn bankrekening. Ik kan dus gewoon via PayPal betalen ook al staat er niks op mijn PayPal saldo. Voor als Ideal er weer eens een keer uitligtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.

Ik heb gebeld met paypal, die zeggen *uiteraard* dat het niet kan, maar toch heb ik mijn rekening (deed er niets mee) uitgegooid, ik ga geen risico lopen heb wel wat anders te doen dan mijn rekening checkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu krijg ik dus het gevoel dat ik om het uur mijn rekening moet checken omdat mijn PayPal ook verbonden is met mijn bankrekening. Ik kan dus gewoon via PayPal betalen ook al staat er niks op mijn PayPal saldo. Voor als Ideal er weer eens een keer uitligt

O ja, die dus, maar ik heb in 1880 ook nét niet mijn school afgemaaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Officieel is het Vrooleyck ende Bley

wel gek dat t met een creditcard gedaan is maar hij geen creditcard heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef Adnap het volgende:
[..]
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.

ik denk eigenlijk dat t ook niet 'zomaar' kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:09 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met paypal, die zeggen *uiteraard* dat het niet kan, maar toch heb ik mijn rekening (deed er niets mee) uitgegooid, ik ga geen risico lopen heb wel wat anders te doen dan mijn rekening checken

Dan ga ik het ook maar uitzetten. Doe toch bijna niks met PayPal. Heb ik toen een keer aangemaakt omdat ik geen creditcard wilde en zo wel internationaal kon bestellen. Maar dat doe ik tegenwoordig ook al nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel gek dat t met een creditcard gedaan is maar hij geen creditcard heeft
Bij mij hebben ze t wel eens met een valse mail geprobeerd en toen heb ik mn rekening er van losgekoppeld had eerst alles aan elkaar zoals kper

Tja, en dan wordt.Paypal altijd geroemd mbt veiligheid...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu krijg ik dus het gevoel dat ik om het uur mijn rekening moet checken omdat mijn PayPal ook verbonden is met mijn bankrekening. Ik kan dus gewoon via PayPal betalen ook al staat er niks op mijn PayPal saldo. Voor als Ideal er weer eens een keer uitligt

ik hou m wel aan, maar niet meer gekoppeld dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan ga ik het ook maar uitzetten. Doe toch bijna niks met PayPal. Heb ik toen een keer aangemaakt omdat ik geen creditcard wilde en zo wel internationaal kon bestellen. Maar dat doe ik tegenwoordig ook al nauwelijks meer.
Heb altijd al een beetje een "apart" gevoel gehad bij PayPal. Weet niet waarom, maar toch.

Nou, Ideal vertrouw ik wel, maar als ik ergens kom waar ik nog nooit geweest ben check ik altijd wel even of ze bij Thuiswinkel Waarborg aangesloten zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tja, en dan wordt.Paypal altijd geroemd mbt veiligheid...![]()
Ik betaal via internet bestelde goederen enkel achteraf met een ac. Ik betaal nooit, nimmer ook maar iets vooral, zelfs de verbouwing en de badkamer, nieuwe meubels, noo één cent vooraf, pas als het hier in huis staat dok ik

Goh jij was dus net als ik een jaartje laterquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
O ja, die dus, maar heb ik 1880 ook nét niet mijn school afgemaakt

terwijl bv bij marktplaats je makkelijker je geld terug krijgt na paypalbetaling en je krijgt niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, Ideal vertrouw ik wel, maar als ik ergens kom waar ik nog nooit geweest ben check ik altijd wel even of ze bij Thuiswinkel Waarborg aangesloten zijn.

Ga er meteen achteraan. dat huis naast jullie is toch huur? Bellen, meteen, desnoods met de politie! Met die twee schaapjes hoef je niks te tolereren na die kwekerij eerst naast je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn rekening is ook gekoppeld aan paypal. misschien toch maar loskoppelen.
Kan iemand mij zeggen dat ik paranoia ben? k hoor getimmer in het huis naast ons. De auto en spullen van de vorige bewoners zijn nog in het huis. Ik kijk naar buiten en zie een busje van timmerwerken staan. Wat ik nooit doe maar nu dus wel ik trek zijn naam door google en wat blijkt zijn bedrijf is in 2011 failliet gegaan.
En nu denk ik dus om dit tijdstip nog timmeren dat is nooit wit ze zullen toch niet weer een plantage oid aan het bouwen zijn?

ja dit frquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Goh jij was dus net als ik een jaartje later![]()
Vanavond even aan man vragen over paypal en anders ook loskoppelen van de rekening als het eraan vast zit.
F-R ik zou even de politie bellen en om informatie vragen, na wat ze bij jullie buren aangetroffen hebben vind ik dat je wel het recht hebt om te weten of het huis weer vrijgegeven isen en dan zijn ze gelijk op de hoogte dat er geklust wordt en dan houden ze het misschien in de gaten

Ja, alle wijzen uit alle windstreken en ook nog eens die uit het oostenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Wat goed dat je juist nu hebt gegoogled f_rWat die wijzen hier boven mij zeggen, even bellen.

Bon apetitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Eerst maar eens even richting huis rijden en bij die papa en die mama eten, hoorde dat ze rooie kool stamppot met hachee hadden. Ja, dan komt die jongen wel ff langs hoor

Ah, wat lief!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
Zohw vandaag de griepprik gehaald en daarna met de kinderen van mijn broer geknuffeld...Mijn middelste nichtje heeft eerst 5 minuten staan gillen nadat ze wakker as want ze dacht dat ik niet zou komen vandaag...Dus ze moest haar blijdschap tonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |