Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vindquote:

slechte smaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vind![]()

Over smaak valt helemaal niet te twistenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
slechte smaak
of gebruik je ducktape en een zak?

niet in t geval van de fam smitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Over smaak valt helemaal niet te twisten

Kut ja, da's ook zo. Laat dan maar zitten idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan zoekt en gij zult vinden.
Je zult maar paling lusten![]()
(en vergeet de potentiële schoonmoeder niet, moet je op elk servetje schrijven dat dat toch echt van jou is)

Goed zo, het is nogal aan de prijs om een notaris elk servetje te laten notuleren als zijnde jouw eigendom. (en kandelaars zijn nóg duurder om te laten registrerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kut ja, da's ook zo. Laat dan maar zitten idd.

Dat zei je gisteren ook alquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bah, deze dagen zit ik altijd met een knoop in de maag, vandaag de 11de sterfdag van mijn moeder, morgen de 5de van pap en overmorgen (op meneer Knoblauch's verjaardag) de 7de van mijn lievelingsoom.
Ben altijd weer blij las het 1 november is en iedereen nog leeft![]()
Was vanmorgen weg en zag thuis dat mijn tante gebeld heeft, ik durf niet terug te bellen want 1 oom leeft nog net en daar het eind oktober is... i know, struisvogelpolitiek dan wel paranoïde

Niet vergeten om bij een volgende date te vragen naar een foto van d'r moederquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Goed zo, het is nogal aan de prijs om een notaris elk servetje te laten notuleren als zijnde jouw eigendom. (en kandelaars zijn nóg duurder om te laten registreren)
En vergeet niet dat veel vrouwen uiteindelijk steeds meer op hun moeder gaan lijken!
(zó, Kper is alvast genezen+)

Nee, heb haar ontmoet tijdens het stappen afgelopen zaterdag en dat was in Den Haag, dus ken echt niemand die haar misschien kentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Ken je ook niet iemand die bevriend is met haar oognip?
Dan kan je dr zo zoeken? Of op Google puur op haar bedrijfje+plaats zoeken?

Yns, ik zie een matchquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vind![]()
Val meer op donker haar en getinte huid namelijk.

Komt dat door je B12 tekort of zit je ons de gek aan te steken met je hersenatrofie?quote:

Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt dat door je B12 tekort of zit je ons de gek aan te steken met je hersenatrofie?(niet lullig bedoelt, uiteraard)

Oh wat vervelend zeg!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoormaar het is iig geen gelul
)
Ik heb als 5-jarige een heftig ongeluk gehad, zware schedelbreuk en zo.
Dik 20 jaar geleden werd bij een scan ontdekt dat mijn hersenen niet de schedelpan vullen zoals het zou horen, 3 jaar geleden weer en was het nog iets erger. Dus niemand weet hoe het komt of dat aangeboren is of door het ongeluk, iig niet van de Addinson.
Mogelijk heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie, temeer daar Parkinson veel in de familie voorkomt maar het is allemaal maar gissen.
Ik heb amper herinneringen van vroeger, is allemaal compleet foetsie en korte termijngeheugen is ook niet jofel maar ach, ik draai verder gewoon normaal met de wereld mee.
Wie dan leeft dan zorgt.

Je hersenen zijn zeg maar een beetje gekrompen dan? Of hoe moet ik dat precies zien?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoormaar het is iig geen gelul
)
Ik heb als 5-jarige een heftig ongeluk gehad, zware schedelbreuk en zo.
Dik 20 jaar geleden werd bij een scan ontdekt dat mijn hersenen niet de schedelpan vullen zoals het zou horen, 3 jaar geleden weer en was het nog iets erger. Dus niemand weet hoe het komt of dat aangeboren is of door het ongeluk, iig niet van de Addinson.
Mogelijk heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie, temeer daar Parkinson veel in de familie voorkomt maar het is allemaal maar gissen.
Ik heb amper herinneringen van vroeger, is allemaal compleet foetsie en korte termijngeheugen is ook niet jofel maar ach, ik draai verder gewoon normaal met de wereld mee.
Wie dan leeft dan zorgt.

Ja, letterlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je hersenen zijn zeg maar een beetje gekrompen dan? Of hoe moet ik dat precies zien?

Beste ook natuurlijk. Jammeren over wat je niet kan of wat er niet meer is komt het ook niet mee terug. Heb altijd wel respect voor mensen die er ondanks bepaalde "tegenslagen", wat het ook is, er toch met plezier het beste van maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar mij hoor je niet klagen, ik zegen mijn man, hont en tel eerder mijn zegeningen dan dat ik tel wat er niet meer is. Ik ben heus heel erg positief ingesteld
Ik hoorde hele enge verhalen over haar moeder dus nu hoeft het niet meer zo van mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef tombolafan het volgende:
En for the record: ik vind Monique Smit best leuken ze is aardig ook (iig die ene keer dat ik dr zag)

Had in de tijd dat meneer Knoflook mij leerde kennen Internet maar bestaan, had hij toen nog op tijd kunnen vluchtenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar als je mensen om hun familie gaat afwijzen kan je weinig mensen daten

jij begroet jezelf altijd zo liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Inggggg![]()
Ja, hier ook veel plat zag ik onderweg.
Ben gisteren pas 's avonds weer de deur uit geweest en toen was het al donker, dus niets gezien.

Ik vind bij haar altijd dat beetje mollige wel lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaaaa![]()
![]()
Ik vind Monique Smit zeker niet lelijk en ze is mooi slank![]()
Maar ze moet idd wel haar mond dichthouden

foto????quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet zo gespierd hè, dat stelletje ecto's. Hier biceps, triceps, sixpack, dit dat alles, ik zou van de muur afknallen als ik op die kalender zou staan.

heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoorquote:

Officieel is het Vrooleyck ende Bleyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor![]()

Bied ze een t-shirt aan:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor![]()
Ik stiekum toch eens kijken naar knappe rioolgrondwerkers, nou, zie enkel overal in het dorp enkel stratenmakers aan het werk (inclusief schijnbaar bijhorend decolettee) aan de gang maar de rioolmeneren zitten volgens mij enkel maar te keten 8
Dus heb maar niet gezwaaid

ai. misschien is het idd beter dat ze de kies eruit halen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik bijt weer mijn kies kapot
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.

Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Officieel is het Vrooleyck ende Bley

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bied ze een t-shirt aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
Wow, en dat gaat geheel automatisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !

maarre.... Hoe dan? Want je kan toch niet 'zomaar' geld eraf halen? Was ie gehackt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

OeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !
Waar het stinkt is het warm.

Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Of via een valse mail op een link geklikt en wachtwoord ingevoerd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |