abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132687673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

wil je daar overheen dan? :o :X
Is nochtans het enige blonde meisje die ik wel leuk vind :o

Val meer op donker haar en getinte huid namelijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:46:15 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132687696
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

slechte smaak :X
of gebruik je ducktape en een zak?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132687714
Dan zoekt en gij zult vinden.
Je zult maar paling lusten :')
(en vergeet de potentiële schoonmoeder niet, moet je op elk servetje schrijven dat dat toch echt van jou is _O- )
Waar het stinkt is het warm.
pi_132687716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

slechte smaak :X
of gebruik je ducktape en een zak?
Over smaak valt helemaal niet te twisten :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:48:13 #105
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132687737
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:47 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Over smaak valt helemaal niet te twisten :D
niet in t geval van de fam smit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132687741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dan zoekt en gij zult vinden.
Je zult maar paling lusten :')
(en vergeet de potentiële schoonmoeder niet, moet je op elk servetje schrijven dat dat toch echt van jou is _O- )
Kut ja, da's ook zo. Laat dan maar zitten idd. :D
pi_132687745
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

niet in t geval van de fam smit
_O_
pi_132687779
Ach ja, voor mij is Volendam toch veels te ver weg.
pi_132687782
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Kut ja, da's ook zo. Laat dan maar zitten idd. :D
Goed zo, het is nogal aan de prijs om een notaris elk servetje te laten notuleren als zijnde jouw eigendom. (en kandelaars zijn nóg duurder om te laten registreren :+ )
En vergeet niet dat veel vrouwen uiteindelijk steeds meer op hun moeder gaan lijken!
(zó, Kper is alvast genezen :P +)
pi_132687853
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bah, deze dagen zit ik altijd met een knoop in de maag, vandaag de 11de sterfdag van mijn moeder, morgen de 5de van pap en overmorgen (op meneer Knoblauch's verjaardag) de 7de van mijn lievelingsoom.
Ben altijd weer blij las het 1 november is en iedereen nog leeft :')
Was vanmorgen weg en zag thuis dat mijn tante gebeld heeft, ik durf niet terug te bellen want 1 oom leeft nog net en daar het eind oktober is... i know, struisvogelpolitiek dan wel paranoïde :P
Dat zei je gisteren ook al :P
pi_132687885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:50 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Goed zo, het is nogal aan de prijs om een notaris elk servetje te laten notuleren als zijnde jouw eigendom. (en kandelaars zijn nóg duurder om te laten registreren :+ )
En vergeet niet dat veel vrouwen uiteindelijk steeds meer op hun moeder gaan lijken!
(zó, Kper is alvast genezen :P +)
Niet vergeten om bij een volgende date te vragen naar een foto van d'r moeder :P
pi_132687905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:41 schreef tombolafan het volgende:
Ken je ook niet iemand die bevriend is met haar oognip?

Dan kan je dr zo zoeken? Of op Google puur op haar bedrijfje+plaats zoeken?
Nee, heb haar ontmoet tijdens het stappen afgelopen zaterdag en dat was in Den Haag, dus ken echt niemand die haar misschien kent :D
Ik moet maar accepteren dat ik haar nooit ga vinden :P
pi_132687916
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Val meer op donker haar en getinte huid namelijk.
Yns, ik zie een match 8-)
pi_132687921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat zei je gisteren ook al :P
Oei, tja, hersenatrofie hè :@
Bovendien hakt het dus mag dat. :6
pi_132687944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:56 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oei, tja, hersenatrofie hè :@
Komt dat door je B12 tekort of zit je ons de gek aan te steken met je hersenatrofie? :P (niet lullig bedoelt, uiteraard)
pi_132687958
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Yns, ik zie een match 8-)
Pics?
pi_132688059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Komt dat door je B12 tekort of zit je ons de gek aan te steken met je hersenatrofie? :P (niet lullig bedoelt, uiteraard)
Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoor ;) maar het is iig geen gelul :* )
Ik heb als 5-jarige een heftig ongeluk gehad, zware schedelbreuk en zo.
Dik 20 jaar geleden werd bij een scan ontdekt dat mijn hersenen niet de schedelpan vullen zoals het zou horen, 3 jaar geleden weer en was het nog iets erger. Dus niemand weet hoe het komt of dat aangeboren is of door het ongeluk, iig niet van de Addinson.
Mogelijk heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie, temeer daar Parkinson veel in de familie voorkomt maar het is allemaal maar gissen.
Ik heb amper herinneringen van vroeger, is allemaal compleet foetsie en korte termijngeheugen is ook niet jofel maar ach, ik draai verder gewoon normaal met de wereld mee.
Wie dan leeft dan zorgt.
pi_132688144
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Nee joh, ik kan heel wat hebben (ook van jou hoor ;) maar het is iig geen gelul :* )
Dik 20 jaar geleden werd bij een scan ontdekt dat mijn hersenen niet de schedelpan vullen zoals het zou horen, 3 jaar geleden weer en was het nog iets erger. Dus niemand weet hoe het komt of dat aangeboren is of door het ongeluk, iig niet van de Addinson.
Mogelijk heb ik een verhoogde kans op Alzheimer/dementie, temeer daar Parkinson veel in de familie voorkomt maar het is allemaal maar gissen.
Ik heb amper herinneringen van vroeger, is allemaal compleet foetsie en korte termijngeheugen is ook niet jofel maar ach, ik draai verder gewoon normaal met de wereld mee.
Wie dan leeft dan zorgt.
Oh wat vervelend zeg!
pi_132688182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:02 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Wie dan leeft dan zorgt.
Je hersenen zijn zeg maar een beetje gekrompen dan? Of hoe moet ik dat precies zien? :@
pi_132688290
Er zijn ergere dingen hoor :*

Het is af en toe wat lastig en het vervelendste van het niet herinneren van vroeger is dat ik me mijn broer amper kan herinneren, dat vind ik best naar temeer daar er bijna niemand meer is die hem gekend heeft en me meer kan vertellen over hem. Rare is wel dat de dag van zijn dood nog elke seconde in mijn hoofd zit. Volgens een kennis die er verstand van heeft ben ik mogelijk een wandelend voorbeeld van cognitieve post-traumatische stress want mijn leven ging thuis niet over gladde banen noch geurige roosjes.
Maar mij hoor je niet klagen, ik zegen mijn man, hont en tel eerder mijn zegeningen dan dat ik tel wat er niet meer is. Ik ben heus heel erg positief ingesteld *O*
pi_132688314
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je hersenen zijn zeg maar een beetje gekrompen dan? Of hoe moet ik dat precies zien? :@
Ja, letterlijk.
pi_132688350
Lastig knoflook... Niks aan te doen meer?

En for the record: ik vind Monique Smit best leuk :+ en ze is aardig ook (iig die ene keer dat ik dr zag) 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_132688514
Nee, eens gekrompen blijft gekrompen :+
Ach, ik ben nu 53 dus ga nog wel een poosje mee. Ik maak me niet zoveel zorgen en áls, zien we dan wel weer. Tuurlijk ben ik bang zo te worden als mijn pap of zo maar dat heb ik zelf niet in de hand. Bovendien is het ook niet eens zeker dat ik mezelf ga verliezen want daar is geen vinger op te leggen, of je nou wel of niet krimpende hersentjes hebt maar áls: Ik hoef ook per sé niet zo oud te worden, moeilijk uit te leggen maar hoewel ik een superlieve man heb en hij en HHH mijn rijkdom zijn vind ik het leven nou niet echt zo'n feestje :@
Maar hé, ik ga eens boodschappen doen, zwaaien naar Bamba's kanjer en genieten van de leuke mensen hier op het dorp :W
pi_132688538
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

Maar mij hoor je niet klagen, ik zegen mijn man, hont en tel eerder mijn zegeningen dan dat ik tel wat er niet meer is. Ik ben heus heel erg positief ingesteld *O*
Beste ook natuurlijk. Jammeren over wat je niet kan of wat er niet meer is komt het ook niet mee terug. Heb altijd wel respect voor mensen die er ondanks bepaalde "tegenslagen", wat het ook is, er toch met plezier het beste van maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef tombolafan het volgende:

En for the record: ik vind Monique Smit best leuk :+ en ze is aardig ook (iig die ene keer dat ik dr zag) 8-)
Ik hoorde hele enge verhalen over haar moeder dus nu hoeft het niet meer zo van mij :D
pi_132688584
Ja maar als je mensen om hun familie gaat afwijzen kan je weinig mensen daten :o
pi_132688587
Dat dus Kper.
en voor wie meer info wil , even googlelen op hersenatrofie en zulks (ik zou het niet doen, ik heb al een reputaaaaaaaatsie hier :X )
;)
pi_132688608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:26 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar als je mensen om hun familie gaat afwijzen kan je weinig mensen daten :o
Had in de tijd dat meneer Knoflook mij leerde kennen Internet maar bestaan, had hij toen nog op tijd kunnen vluchten _O-
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:31:26 #128
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132688692
Alohaaaaaaa *O* *G* *O*

Ik vind Monique Smit zeker niet lelijk en ze is mooi slank 8-)
Maar ze moet idd wel haar mond dichthouden :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_132688773
Hellowwwww ing!

Gisteren ging ik via een andere weg naar huis dan ik vanmorgen naar werk ging, en vanmorgen zag ik pas hoeveel bomen er hier om zijn gewaaid ;(
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:39:24 #130
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132688877
Inggggg *O*

Ja, hier ook veel plat zag ik onderweg.
Ben gisteren pas 's avonds weer de deur uit geweest en toen was het al donker, dus niets gezien.
pi_132689159
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Inggggg *O*

Ja, hier ook veel plat zag ik onderweg.
Ben gisteren pas 's avonds weer de deur uit geweest en toen was het al donker, dus niets gezien.
jij begroet jezelf altijd zo lief O+
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:55:39 #132
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_132689225
Vroleik ende blei *O*
pi_132689259
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Alohaaaaaaa *O* *G* *O*

Ik vind Monique Smit zeker niet lelijk en ze is mooi slank 8-)
Maar ze moet idd wel haar mond dichthouden :+
Ik vind bij haar altijd dat beetje mollige wel lekker :@ Niet dat ze echt heel mollig is ofzo, beetje babyvet denk ik. Hou sowieso niet van catwalkmodellen dun, vind dat lelijk. Vetrandje mag best, goed stukje vlees heeft dat ook.
pi_132689293
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Ze zijn ook helemaal niet zo gespierd hè, dat stelletje ecto's. Hier biceps, triceps, sixpack, dit dat alles, ik zou van de muur afknallen als ik op die kalender zou staan.
foto????

knof sterkte vandaag.

Ik kan natuurlijk mijn mams haar mail checken maar dat gaat mij toch iets te ver. Ik denk dat ze zich nog wel verspreekt voor de 13e.
pi_132689753
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Vroleik ende blei *O*
*O* *G* *O*
pi_132690534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Vroleik ende blei *O*
heu, het is dan nog altijd vroleiCk ende blei hoor :P

Ik stiekum toch eens kijken naar knappe rioolgrondwerkers, nou, zie enkel overal in het dorp enkel stratenmakers aan het werk (inclusief schijnbaar bijhorend decolettee :') ) aan de gang maar de rioolmeneren zitten volgens mij enkel maar te keten 8
Dus heb maar niet gezwaaid :D
pi_132690582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:

Officieel is het Vrooleyck ende Bley }:|
pi_132690865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:51 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik stiekum toch eens kijken naar knappe rioolgrondwerkers, nou, zie enkel overal in het dorp enkel stratenmakers aan het werk (inclusief schijnbaar bijhorend decolettee :') ) aan de gang maar de rioolmeneren zitten volgens mij enkel maar te keten 8
Dus heb maar niet gezwaaid :D
Bied ze een t-shirt aan:

pi_132691266
En ik bijt weer mijn kies kapot -O-
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.
pi_132692260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik bijt weer mijn kies kapot -O-
TA here I come again. Dat ze hem nu maar goed maken. Maar ik vrees dat ze hem eruit gaan halen.
ai. misschien is het idd beter dat ze de kies eruit halen.

kusje op je kies :*

hoe is het met de kindertjes? waren ze niet te bang van de storm? (met kindertjes bedoel ik Sac, Ean en poezels Fire en Rossi)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:43:32 #141
386633 Adnap
I love Life !
pi_132694065
Haai, niet bijgelezen dat doe ik hopenlijk vanavond maar ben suf geluld door de portfolio gesprekken, wel bijzonder en mooi maar zeer vermoeiend

Nu eten koken en straks ouderavond
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132694261
Met alles kindjes goed hoor sara. Hier was het geen ernstige storm dus niemand bang.

Sac weegt 3530 en is 51cm bij 5wk oud flink gegroeid dus.
pi_132694459
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Officieel is het Vrooleyck ende Bley }:|
Ik zie het }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132694472
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:02 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Bied ze een t-shirt aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O-
Mijn tante 2 uur aan de telefoon gehad (dat is de vrouw van mij lievelingsoom waar ik het eerder over had, we hebben vaak contact) en whoei, Iedereen leeft nog *O* maar ze belde enkel vanwege de sterfdagen en zo, elkaar een hart onder de riem steken want ook voor haar zijn het lastige dagen. Ik bel haar ook altijd op de sterfdag van mijn oom maar mijn neef en aanhang hebben haar vanaf vrijdag gekaapt voor een heerlijk weekend in de Ardennen, mijn tante is zo tof O+ Ik hou veel van haar en wat o fijn is, zij ook van hub en mij, ze is 74 en een sterke vrouw, en nog een knappe ook dus uiterlijk helemaal totaal geen 74 zou schatten. Tof mens, ik was als kind al idolaat van haar. Meneer Knoflook is ook dól op haar en vice versa O+
Hoor ik van haar vandaag dat ik bij haar trouwen met mijn oom bruidsmeisje was! Dat wist ik dus helemaal en totaal niet ^O^
Zodra mijn neef mij haar komt krijg ik foto's, ik verheug me daar al op want was toen 5. Aangezien er van mij amper foto's zijn is dat té tof!

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 29-10-2013 17:15:07 ]
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:58:38 #145
386633 Adnap
I love Life !
pi_132694524
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de spoiler staat wat mijn oom vandaag is overkomen.... kijk uit !
I live life, i love life
pi_132694653
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef Adnap het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, en dat gaat geheel automatisch?
pi_132694672
quote:
SPOILER
maarre.... Hoe dan? Want je kan toch niet 'zomaar' geld eraf halen? Was ie gehackt?
pi_132694697
Of via een valse mail op een link geklikt en wachtwoord ingevoerd ofzo? :+
pi_132694735
quote:
SPOILER
Oei }:|
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:05:22 #150
386633 Adnap
I love Life !
pi_132694738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Of via een valse mail op een link geklikt en wachtwoord ingevoerd ofzo? :+
Dat laatste niet, ik weet nog niet hoe het precies kon maar met een creditkaart is het gedaan. Gelukkig is alles terug gestort maar paypal weet niet hoe het kan. Want ze zijn niet gehack en mijn oom heeft oook geen spyware of zo, zelfs geen creditcard. Ook geen wachtwoord wat makkelijk te raden was of dat ze niet regelmatig wijzigen.
I live life, i love life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')