SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Snorrenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe wel aan Movember dan(Moustace November) oftewel, een snor laten staan
Watje.quote:
Jaja sorry hoe kon ik aan je twijfelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch dat hij op het nieuws was, hoef je dan niet in twijfel te trekken hoor
Een uur red ik nog wel hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lukt je al geen uur zonder?
Ringbaardjequote:
Voordeel is wel dat hij altijd een maatje groter kan varen, omdat die stalen ballen zo veel wegenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
gestoorde malloot met die vlieger in dat filmpje
Dat maakt movember juist zo leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Niet iedereen kan een snor hebben
nee.. Dat kan mij niet aangedaan wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat maakt movember juist zo leuk
Je mag de fokkers welke mij de afgelopen maanden hebben gezien, vragen hoe het mij staatquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Dat kan mij niet aangedaan worden
Niet!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag de fokkers welke mij de afgelopen maanden hebben gezien, vragen hoe het mij staat
ik denk dat het je goed staat. Dan zie je minder van je gezichtquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag de fokkers welke mij de afgelopen maanden hebben gezien, vragen hoe het mij staat
Jij hebt mij niet gezienquote:
en jij ook nietquote:
Goed puntquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat het je goed staat. Dan zie je minder van je gezicht
goede punten. Ik heb ze somsquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet gezien
[..]
en jij ook niet
[..]
Goed punt
Ik ken je van toen je nog haar op je hoofd had.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet gezien
[..]
en jij ook niet
[..]
Goed punt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken je van toen je nog haar op je hoofd had.
Ja, dat is er vanafquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ho, ho, dit was er maar 1 he.quote:
Ringbaardquote:
Je had je haar op je hoofd moeten houden, niet onder je neus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat is er vanafje hebt me nooit met een snor gezien
Dan herinner je mn haar echt heel slechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had je haar op je hoofd moeten houden, niet onder je neus.
ik krijg wel vaker te horen dat ik een goed punt heb. Of goede punten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ho, ho, dit was er maar 1 he.
[..]
Ringbaard
ik denk dat een grindtegel je.ook goed zou staanquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan herinner je mn haar echt heel slechtKale kop is t beste kapsel dat ik ooit heb gehad
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat een grindtegel je.ook goed zou staan
Bazenkapselquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan herinner je mn haar echt heel slechtKale kop is t beste kapsel dat ik ooit heb gehad
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat een grindtegel je.ook goed zou staan
Waar is de liefde geleven?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg een berichtje van mijn moeder.
Of ik Vin al heb gebeld. Mijn eerste reactie: Waarom zou ik in vredesnaam Vinnie bellen?
Na een minuut bedacht ik me pas dat ze een andere Vin bedoelde.
jij niet, joof welquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat vind ik dan weer een minder goed punt
geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niks aan doen.
Komt door GvsE.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of ik Vin al heb gebeld. Mijn eerste reactie: Waarom zou ik in vredesnaam Vinnie bellen?
daar weet jij heul niks vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar, jij hebt goeie punten. En die prikken. Hard.
Haar? Dat was een bosje vlasquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jou heb ik er niet mee gepriktquote:
Niks van prikken gemerkt tijdens het zoenen hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou heb ik er niet mee geprikt
tijdens een kusje prikken ze ook niet.. Tijdens andere bezigheden wel schijntquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks van prikken gemerkt tijdens het zoenen hoor
Whahahaha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdens een kusje prikken ze ook niet.. Tijdens andere bezigheden wel schijnt
quote:
Ach kom op. Met die terugtrekkende haarlijn en dat dunne haar was kaalscheren idd je beste idee ooitquote:
ik vind ze steeds leukerquote:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar zo erg was het toen nog niet toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach kom op. Met die terugtrekkende haarlijn en dat dunne haar was kaalscheren idd je beste idee ooit
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijdens een kusje prikken ze ook niet.. Tijdens andere bezigheden wel schijnt
Wil je mijn brute eerlijkheid of heb je liever dat ik je gevoelens spaar?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar zo erg was het toen nog niet toch?
Ja heuj, als ik die optie niet krijg, dan hij ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mijn brute eerlijkheid of heb je liever dat ik je gevoelens spaar?
Ik denk dat ik al weet wat je gaat zeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mijn brute eerlijkheid of heb je liever dat ik je gevoelens spaar?
jou gunnen we onze eerlijkheid omdat je er wat mee doetquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heuj, als ik die optie niet krijg, dan hij ook niet
Gheghequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmhm, truequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou gunnen we onze eerlijkheid omdat je er wat mee doet
Jup, was wel grappigquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Escape Plan nog gezien?
Of was jij dat niet?
Ik vond het een beetje een mix van The Cube en The Rock..quote:
dat zullen we zien morgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmhm, true
I stopped bitching and hiding
Nou geen chicken worden he !!quote:
Die ken ik beide niet. Ik moet er wel bij zeggen dat 'wel grappig' bij mij niet echt positief isquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een mix van The Cube en The Rock..
The cubequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een mix van The Cube en The Rock..
Smurf gaat een chick scoren morgen!!quote:
Whoohoo, you go girlquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf gaat een chick scoren morgen!!
Of op zn minst haar naam en nummer
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf gaat een chick scoren morgen!!
Of op zn minst haar naam en nummer
Ik moest zo hard lachen dat ik er gewoon weer duizelig van werdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay tranen rollen nu over mijn wangen!!
https://www.facebook.com/(...)84805&type=2&theater
Dit is te fucking grappig
Ik ben eindelijk klaar met huilenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat ik er gewoon weer duizelig van werd
Wat een sissyquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk klaar met huilen
Die reactie van Ellen ook op het eind: bedankt, nu hebben we een nieuwe traditie, voortaan sturen we jullie allebei door het spookhuis!quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay tranen rollen nu over mijn wangen!!
https://www.facebook.com/(...)84805&type=2&theater
Dit is te fucking grappig
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die reactie van Ellen ook op het eind: bedankt, nu hebben we een nieuwe traditie, voortaan sturen we jullie allebei door het spookhuis!
Deze is wel een heel nieuw niveau van watje hoorquote:
Hoe lang is het rijden naar Berlijn?quote:
Roy's niveauquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze is wel een heel nieuw niveau van watje hoor
Die zie ik al als mislukte ninja daar rondlopen.quote:
Geen idee, zal ik eens kijken, via Nijmegen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Berlijn?
Jij snapt hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik eens kijken, via Nijmegen?![]()
achter ons jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zie ik al als mislukte ninja daar rondlopen.
Nee joh gekkiequote:
Met zn kartonnen werpsterrenquote:
kutquote:
Vertel me meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buiten mijn comfortzone dude!
[..]
Poging tot ja
Ze hebben niet allemaal een achtbaan aan het eindquote:
LOL! Directe route vanaf Gorinchem is globaal gezien, en je gelooft het nooit.. 666kmquote:
quote:
Afblijven!! Dit is Joof zn chickquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer.
Waar ken je haar van? Zou ik haar doen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LOL! Directe route vanaf Gorinchem is globaal gezien, en je gelooft het nooit.. 666km
ff kijken via Nijmegen xD
Ja weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via m'n werk. Nee. teveel vlees voor jou.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer.
Waar ken je haar van? Zou ik haar doen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LOL! Directe route vanaf Gorinchem is globaal gezien, en je gelooft het nooit.. 666km
ff kijken via Nijmegen xD
Ga dan met een stel ervaren PUA's op stap, niet om je een vrouwen verslinder te maken, maar die kunnen je wel over een aantal barrieres helpenquote:
dat doen wij welquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan met een stel ervaren PUA's op stap, niet om je een vrouwen verslinder te maken, maar die kunnen je wel over een aantal barrieres helpen
Ik heb alle vertrouwen in Smurf. Die hosselt morgen gewoon een naam en een nummer!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan met een stel ervaren PUA's op stap, niet om je een vrouwen verslinder te maken, maar die kunnen je wel over een aantal barrieres helpen
Hij heeft dibs, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afblijven!! Dit is Joof zn chick
Ah, ik zie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Via m'n werk. Nee. teveel vlees voor jou.
Waar ken je d'r van? Juffvrouw van een van de zwemlesjes oid?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Via m'n werk. Nee. teveel vlees voor jou.
Nee schat, wij smijten hem gewoon meteen van de hoge duikplank het diepe inquote:
No-offence, maar ik denk dat een goede (M)PUA het iets beter kanquote:
Kantinemeisje op het terrein van Q8 Europoortquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar ken je d'r van? Juffvrouw van een van de zwemlesjes oid?
Naam en nummer is 1), date en dat ze komt opdagen is 2 en 3quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Smurf. Die hosselt morgen gewoon een naam en een nummer!!
Hij kan dat wel
Werken daar voornamelijk kerels?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kantinemeisje op het terrein van Q8 Europoort
Beter waagt hij het gewoon een keer. Deze chick heeft hij vrijdag voor het eerst gezien, ze ziet er leuk uit en hij moet over die angst voor afwijzing heen komen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naam en nummer is 1), date en dat ze komt opdagen is 2 en 3![]()
Betere oefent hij eerst op een heel aantal chicks die em niks boeien.
hij is zeker een halve cm gegroeid!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, wij smijten hem gewoon meteen van de hoge duikplank het diepe in
Op het terrein wel, zeker nu tijdens de turnaround (verbouwing)quote:
Sowieso!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij is zeker een halve cm gegroeid!!
Nah, zie d'r al een tijdje hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter waagt hij het gewoon een keer. Deze chick heeft hij vrijdag voor het eerst gezien, ze ziet er leuk uit en hij moet over die angst voor afwijzing heen komen.
Hoe lang is het dus rijden naar Berlijn?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op het terrein wel, zeker nu tijdens de turnaround (verbouwing)
Die kantine is daar tijdelijk
je kent ons nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar ik denk dat een goede (M)PUA het iets beter kan
Zie app.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang is het dus rijden naar Berlijn?
Dan viel ze je vrijdag pas echt goed opquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, zie d'r al een tijdje hoor![]()
Dan moet ik opstaan en naar de bank?quote:
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Smurf. Die hosselt morgen gewoon een naam en een nummer!!
Hij kan dat wel
Klopt, maar je laat het hem in een omgeving doen die zelfs voor gevorderden lastig isquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter waagt hij het gewoon een keer. Deze chick heeft hij vrijdag voor het eerst gezien, ze ziet er leuk uit en hij moet over die angst voor afwijzing heen komen.
Mjah, ze bood zich vrijwillig aan om de kassa voor mij te openen, 3 dagen achter elkaar, terwijl ze eigenlijk nog niet open zijn, behalve dus voor de chauffeurs die die rare bouwlui moeten rondrijdenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan viel ze je vrijdag pas echt goed op
zo goed wijquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso!
Nog even en zn ego past niet meer in dat smurfenlijfje
Ik moet ff je straatnaam hebben..quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan en naar de bank?
Dat gaat me niet lukken. ik ben even immobiel![]()
Ik hoor mijn foon al de hele tijd gaan.
Succes, als het je lukt echt super veel kudo's. Dan krijg je van mij wat exclusieve documentatie over hoe je een meid via de sms/Whatsapp kan versieren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op het terrein wel, zeker nu tijdens de turnaround (verbouwing)
Die kantine is daar tijdelijk
You're gonna scorequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ze bood zich vrijwillig aan om de kassa voor mij te openen, 3 dagen achter elkaar, terwijl ze eigenlijk nog niet open zijn, behalve dus voor de chauffeurs die die rare bouwlui moeten rondrijden
van hoornequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet ff je straatnaam hebben..
Ik weet (uit ruime ervaring) hoe lastig het is.quote:
Zo ik ga dit echt met de beste bedoelingen zeggen hoor dus raak aub niet beledigd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Succes, als het je lukt echt super veel kudo's. Dan krijg je van mij wat exclusieve documentatie over hoe je een meid via de sms/Whatsapp kan versieren.
Damn...quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're gonna score
[..]
van hoorne
En dat is vanaf Gorinchem via Nijmegen...quote:Auto via A2 · 708 km 6 u. 32 min.
ik was ooit ook zonder zelfvertrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet (uit ruime ervaring) hoe lastig het is.
zo mee eens!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ik ga dit echt met de beste bedoelingen zeggen hoor dus raak aub niet beledigd.
WHO DIED AND MADE YOU GODS GIFT TO WOMEN AND THE ONLY MAN WHO KNOWS HOW TO HOSSEL?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ik ga dit echt met de beste bedoelingen zeggen hoor dus raak aub niet beledigd.
WHO DIED AND MADE YOU GODS GIFT TO WOMEN AND THE ONLY MAN WHO KNOWS HOW TO HOSSEL?
Duh, firefly is de pua god op FOK!.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peu kom op, zo doe je welquote:
het is natuurlijk wel zo.. Echt een goede referentie heb je niet op dit momentquote:
Hmm dus dat rij je ook niet ff op en neer op een dagjequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn...
[..]
En dat is vanaf Gorinchem via Nijmegen...
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duh, firefly is de pua god op FOK!.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dus dat rij je ook niet ff op en neer op een dagje
Mwah, het is te doen hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook totaal niet de behoefte toe, maar onzekerheid wegnemen of serieus vrouwen hosselen daar zit een hele oceaan tussen. Heb kerels meegemaakt die helemaal het mannetje waren, totdat iemand ze zei eens met een middelmatig aantrekkelijke vrouw te gaan pratenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peu kom op, zo doe je wel![]()
Ik denk toch echt dat ik en GvsE joof iets beter kennen, wij weten waar zijn knelpunten zitten en dat is niet het hosselen an sich maar dat is gewoon zn onzekerheid over zn lengte en die hebben we al zo goed als weg gekregen!
Laat dit maar aan ons over en just sit back and watch! Je hoeft echt niet jezelf op te werpen als leermeester oid
incl dungeon?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, het is te doen hoor
Vind ik dan..
En dan nog terug ook, dus zo'n 1500 km (verdwalen incl) dat is 3x tanken?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, het is te doen hoor
Vind ik dan..
Dan vind ik wel dat we dungeon en wat eten/drinken moeten doen.. Zo lang duurde Adam DUngeon ook niet.. beetje zonde om daar 13 uur voor te rijdenquote:
Smurf heeft dat helemaal niet nodig joh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik ook totaal niet de behoefte toe, maar onzekerheid wegnemen of serieus vrouwen hosselen daar zit een hele oceaan tussen. Heb kerels meegemaakt die helemaal het mannetje waren, totdat iemand ze zei eens met een middelmatig aantrekkelijke vrouw te gaan praten![]()
Toevallig heb ik wat handige materialen welke ik graag met Jofu deel, dat bood ik aan, maar als jullie je daardoor bedreigd voelen, zal ik het intrekken
Genoeg, maar die zijn niet voor de openbaarheid. google maar eens op "fuck pua's" oid en dan weet je snel genoeg waarom.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel zo.. Echt een goede referentie heb je niet op dit moment
Ja d0h!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat we dungeon en wat eten/drinken moeten doen.. Zo lang duurde Adam DUngeon ook niet.. beetje zonde om daar 13 uur voor te rijden
ja duh! Ik leef niet op lucht!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat we dungeon en wat eten/drinken moeten doen.. Zo lang duurde Adam DUngeon ook niet.. beetje zonde om daar 13 uur voor te rijden
Als ik mijn oude velgen zou gebruiken ipv die flitsende die er nu op zitten 1 keer tanken, op de terugweg.. Er vanuit gaande dat ik dus vertrek met een volle tank.. Dan zou ik makkelijk 1800km moeten kunnen halen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog terug ook, dus zo'n 1500 km (verdwalen incl) dat is 3x tanken?
Kan wel hoor, maar dan moet je wel minimaal met 2 man zijn die ervaren is met lange stukken rijden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik mijn oude velgen zou gebruiken ipv die flitsende die er nu op zitten 1 keer tanken, op de terugweg.. Er vanuit gaande dat ik dus vertrek met een volle tank.. Dan zou ik makkelijk 1800km moeten kunnen halen..
Hallo, hij is buschauffeur!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar dan moet je wel minimaal met 2 man zijn die ervaren is met lange stukken rijden.
Ik deed Arnhem (Dieren) - Bretagne in 1 ruk, alleen, mijn ex had toen nog geen rijbewijs.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar dan moet je wel minimaal met 2 man zijn die ervaren is met lange stukken rijden.
Smurf is geen ONS kinda guy... Vergeet je dat niet?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Genoeg, maar die zijn niet voor de openbaarheid. google maar eens op "fuck pua's" oid en dan weet je snel genoeg waarom.
Met je vriendin?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee joh, hoe kom je daar bij.
Ik heb D&D geprobeerd, wel vetjes
Ik heb ook wel eens vanuit Toscane in een ruk naar huis gereden omdat de rest te lam was om te rijden. Alleen is dat niet verstandig, dat weet jij net zo goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deed Arnhem (Dieren) - Bretagne in 1 ruk, alleen, mijn ex had toen nog geen rijbewijs.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ze vond het zelf niet zo boeiend.
PUA staat niet gelijk aan ONSquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smurf is geen ONS kinda guy... Vergeet je dat niet?
Ligt eraan. Je weet hoe ervaren ik ben achter het stuur, en dit keer zou ik hups hebben als backup evt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vanuit Toscane in een ruk naar huis gereden omdat de rest te lam was om te rijden. Alleen is dat niet verstandig, dat weet jij net zo goed
Dat is ook zeker waar!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smurf is geen ONS kinda guy... Vergeet je dat niet?
Hij wel, maar de rest?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan!!
Wanneer gaan we?
[..]
Hallo, hij is buschauffeur!!
Warrior, wizard, cleric en thief. Nouja, in globale lijnen dan want de mogelijkheden zijn daarin vrij beperkt.quote:
Rijdt niet. Alleen Hups.quote:
Waarom niet een overnachting in een hostel erbij? Dan een leuke dag Berlijn eraan plakken, hostels in Berlijn zijn de kosten niet, zeker niet op zo'n rit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je weet hoe ervaren ik ben achter het stuur, en dit keer zou ik hups hebben als backup evt.
Ik heb ook wel ervaring met lange stukken maar ik heb ook ervaring met in Duitsland rijden, ik heb een hekel aan in Duitsland rijden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je weet hoe ervaren ik ben achter het stuur, en dit keer zou ik hups hebben als backup evt.
Automaat, nog nooit gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rijdt niet. Alleen Hups.
Maar of ze dat wil in mijn auto weet ik niet..
Geen Ranger?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Warrior, wizard, cleric en thief. Nouja, in globale lijnen dan want de mogelijkheden zijn daarin vrij beperkt.
Na de afslag?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ervaring met lange stukken maar ik heb ook ervaring met in Duitsland rijden, ik heb een hekel aan in Duitsland rijden.
Dat gaat goed, heel goed tot ik eraf moet. Doordat die sukkel de borden NA de afslag hebben gezet rijd ik er elke keer heel braaf voorbij!
Opties genoeg hoor, maar dat was nu niet van belang, alleen de afstand, tijd en of ik daar evt wat in zou zien.. Ja dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet een overnachting in een hostel erbij? Dan een leuke dag Berlijn eraan plakken, hostels in Berlijn zijn de kosten niet, zeker niet op zo'n rit.
Als je dat eenmaal ervaren hebt, wil je niet meer terug voor lange afstanden of file/stads verkeer (eigenlijk voor alles buiten een leuk stukje sturen in het weekend).quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Automaat, nog nooit gedaan![]()
Dan wil ik eerst even op bekend terrein kijken of dat wat is
Voor de lange afstanden maakt een automaat niet uit, wel voor stadsverkeer of files.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal ervaren hebt, wil je niet meer terug voor lange afstanden of file/stads verkeer (eigenlijk voor alles buiten een leuk stukje sturen in het weekend).
Trust me, mijn hybride mormel went echt niet iedereen aan hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal ervaren hebt, wil je niet meer terug voor lange afstanden of file/stads verkeer (eigenlijk voor alles buiten een leuk stukje sturen in het weekend).
Na de afslag. Op het punt dat ik niet meer kan uitvoegen en dan staat er een bord: dit was je afslag!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na de afslag?De borden staan beter dan in Nederland, ze beginnen eerder met aankondigen en doen het vaker
Heb ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor de lange afstanden maakt een automaat niet uit, wel voor stadsverkeer of files..
Lange afstanden = cruise control.
Maar geen echte ranger dus? Kutspelquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel ranged wapens te vinden.
Is niet hetzelfde.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn wel ranged wapens te vinden.
mwha, rijdt niet anders dan een Prius of Fiskher lijkt me, of andere auto's met een CVT. En die vond ik weer niet echt anders rijden dan een normale automaat. Behalve dan het ontbreken van of minder geluid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trust me, mijn hybride mormel went echt niet iedereen aan hoor
Het is een bordspel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar geen echte ranger dus? Kutspel![]()
Tjah, ze kunnen niet overal in voorzien.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na de afslag. Op het punt dat ik niet meer kan uitvoegen en dan staat er een bord: dit was je afslag!!
Al zo vaak mee de mist in gegaan.
Civic rijdt iets anders dan Prius, tenminste, het systeem is anders, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mwha, rijdt niet anders dan een Prius of Fiskher lijkt me, of andere auto's met een CVT. En die vond ik weer niet echt anders rijden dan een normale automaat. Behalve dan het ontbreken van of minder geluid.
knopjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind al die snufjes enz die je tegenwoordig in moderne auto's heb wel heel veel lol van het rijden weghalen hoor![]()
Om nog maar te zwijgen over die verschrikkelijke parkeersensoren.
Ik ken iemand die nog niet kan parkeren al hangt het leven er vanaf, die rekent echt op de piep van die sensor.![]()
Als die sensor ooit kapot gaat rijdt het die auto echt wel in puin!
Wat is er anders aan dan? Op papier zijn de systemen hetzelfde heb ik altijd begrepen? Brandstof motor, electro motor, kunnen apart maar ook samen werken, regeneratie en een CVT?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Civic rijdt iets anders dan Prius, tenminste, het systeem is anders, laat ik het zo zeggen.
Zie editquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan? Op papier zijn de systemen hetzelfde heb ik altijd begrepen? Brandstof motor, electro motor, kunnen apart maar ook samen werken, regeneratie en een CVT?
Ja. Die bedoel ik sulle!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]er staat "Ausfarth" hier in Nederland "Uit" nog nooit een bord na de afslag gezien in Dld?
Mijn ouders kwamen gister op bezoek. Nu heb ik weer een flesje cloudy cider.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een bordspel.
[..]
Tjah, ze kunnen niet overal in voorzien.
Is toch niet eens leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knopjes
Maar alleen vd radio/cd gebruik ik ze.
Ik heb geen parkeersensoren nodig
Dat heb je in Dld ook, 2000m > 1500m > 1000m > 500m en dan 300m > 200m > 100m, dat zijn 4 borden meer dan in NLquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Die bedoel ik sulle!!
Dat is te laat voor een blondje die is gewend dat er eerst een bord is met nog 900m, dan nog 500m dan nog 300m en dan eraf!!
Dus ik rijd altijd braaf de afslag voorbij in Duitsland en dat was geen pretje toen ik zonder tomtom van Emmen naar Keulen ging door Duitsland hoor!!
Haha nice, wel een fijn gevoel dat alles steeds completer wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen gister op bezoek. Nu heb ik weer een flesje cloudy cider.
En een tafel
Heb de taart die mijn zusje meebracht maar aan de buren gegeven. Waren ze erg blij mee. Ik voelde me een goed mens dat ik het niet weggooide en er mensen mee blij maakte.
Het zal mij een zorg zijn hoeveel er in duitsland zijn, ik raak daar gewoon in de war!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je in Dld ook, 2000m > 1500m > 1000m > 500m en dan 300m > 200m > 100m, dat zijn 4 borden meer dan in NL![]()
Die "Ausfarth" borden zijn exact gelijk aan wat hier in Nederland "Uit" isalleen ander kleurtje en teskt
maar de plek waarop ze staan zijn gelijk
Het enige dat ik heb zijn parkeersensoren, maar als ik ze niet heb gaat het ook prima..quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niet eens leuk.
Ja ik rijd auto, ik kan auto rijden maar ik heb wel moderne techniek nodig om te parkeren, om door te hebben wanneer ik mijn lichten aan moet doen of wanneer ik de ruitenwissers aan moet zetten, van baan verwisselen kan ik alleen na goedkeuring van die sensor en gelukkig is er ook een systeem dat voor mij in de gaten houd of ik er niemand tegen mijn auto gaat knallen.
Het is niet het kunnen, maar een kwestie van gemak, niet de hendels hoeven te bedienen om de verlichting of ruitenwissers aan te doen, zorgt dat je kan focussen op rijden. Sommige auto's zijn lastig in te parkeren, dan zijn sensoren wel fijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niet eens leuk.
Ja ik rijd auto, ik kan auto rijden maar ik heb wel moderne techniek nodig om te parkeren, om door te hebben wanneer ik mijn lichten aan moet doen of wanneer ik de ruitenwissers aan moet zetten, van baan verwisselen kan ik alleen na goedkeuring van die sensor en gelukkig is er ook een systeem dat voor mij in de gaten houd of ik er niemand tegen mijn auto gaat knallen.
Bosvruchten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha nice, wel een fijn gevoel dat alles steeds completer wordt.
Wat aardig van je.
Wat voor een taart was het?
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn hoeveel er in duitsland zijn, ik raak daar gewoon in de war!
Keihard in de war en dan maak ik extra kilometers!
Het is in sommige gevallen wel degelijk het niet kunnen. Die mensen vertrouwen blind op die sensoren en om eerlijk te zijn vind ik het nog gevaarlijker om naast zo iemand te zitten dan naast iemand die net zijn rijbewijs heeft opgehaald!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet het kunnen, maar een kwestie van gemak, niet de hendels hoeven te bedienen om de verlichting of ruitenwissers aan te doen, zorgt dat je kan focussen op rijden. Sommige auto's zijn lastig in te parkeren, dan zijn sensoren wel fijn.
automatisch remt en tegenwoordig parkeren auto's zichzelfquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niet eens leuk.
Ik heb geen auto meer en ik woon niet meer naast de Duitse grens, ik denk niet dat ik die bordjes snel zal tegenkomenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
De volgende keer, als je ziet dat er een afslag aan komt, let op deze bordjes:
[ afbeelding ]
Soms vertrouw ik er ook op, in het donker zie ik vaak echt niet of er een paaltje staat of hoe ver de auto achter me. Dan is het echt wel fijn om niet extra tijd te besteden aan kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is in sommige gevallen wel degelijk het niet kunnen. Die mensen vertrouwen blind op die sensoren en om eerlijk te zijn vind ik het nog gevaarlijker om naast zo iemand te zitten dan naast iemand die net zijn rijbewijs heeft opgehaald!
In Nederland wel, in Duitsland staan ze voor elk afrit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer en ik woon niet meer naast de Duitse grens, ik denk niet dat ik die bordjes snel zal tegenkomen![]()
En dat zijn toch net de HOI JE NADERT EEN SPOORWEGOVERGANG bordjes
Nee, dat zijn einde vluchtstrook bordjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat zijn toch net de HOI JE NADERT EEN SPOORWEGOVERGANG bordjes
Ik hou niet van taart, of vlaai.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow dat klinkt wel goed.
Hou je daar zelf niet van?
Schandaligquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
automatisch remt en tegenwoordig parkeren auto's zichzelf
Like wtf. Pak dan gewoon de trein of de bus als niks wilt doen
Als jij op klaarlichte dag de sensor nodig hebt om de auto te parkeren in een ruim parkeervak bij jou voor je huis dan ben je het autorijden niet waardig naar mijn ideequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms vertrouw ik er ook op, in het donker zie ik vaak echt niet of er een paaltje staat of hoe ver de auto achter me. Dan is het echt wel fijn om niet extra tijd te besteden aan kijken.
Ze heeft gelijk hoor, voor spoorweg overgangen staan deze.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat zijn einde vluchtstrook bordjes.
Wat gezond van je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van taart, of vlaai.
In duitsland ja?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor, voor spoorweg overgangen staan deze.
Einde vluchtstrook ziet er anders uit, die zijn vierkanten.
Ik blijf er van genieten als iemand zegt dat ik gelijk hebquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk hoor, voor spoorweg overgangen staan deze.
Einde vluchtstrook ziet er anders uit, die zijn vierkanten.
Neehee!!quote:
Dan moet je leren je auto in te schatten, zegt weinig over de rest van je rij capaciteiten. Parkeren kan ik ook niet, maar als chauffeur hoefde ik ook zelden te parkeren, liet de auto gewoon midden voor de deur staan. Nu heb ik ook een parkeervak ter formaat van een invalide parkeerplaats.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig
[..]
Als jij op klaarlichte dag de sensor nodig hebt om de auto te parkeren in een ruim parkeervak bij jou voor je huis dan ben je het autorijden niet waardig naar mijn idee
In Duitsland weet ik niet of die bordjes ook voor einde vluchtstrook staan, ze staan iig voor uitritten.quote:
hoiquote:
Geloof mij, diegene kan ook niet rijden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet je leren je auto in te schatten, zegt weinig over de rest van je rij capaciteiten. Parkeren kan ik ook niet, maar als chauffeur hoefde ik ook zelden te parkeren, liet de auto gewoon midden voor de deur staan. Nu heb ik ook een parkeervak ter formaat van een invalide parkeerplaats.
Ontzettend.quote:
Onzeker achter het stuur is nooit goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof mij, diegene kan ook niet rijden.
Zit behoorlijk onzeker achter het stuur.
Lul niet, ik bedoel ook de duitse bordjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neehee!!
Die bordjes uit dl lijken op onze HOI enz bordjes.
Wel een beetje begrijpend lezen hoor
Heeft jaren niet gereden, en toen opeens een grote S-Max onder de kont.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzeker achter het stuur is nooit goedZulke mensen zouden eigenlijk verplicht extra rijcursussen moeten volgen.
In nederland zijn ze wit met zwarte strepen, wel op dezelfde wijze en aangezien ze in Duitsland voor een afrit staan kunnen ze wel hetzelfde betekenen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Duitsland weet ik niet of die bordjes ook voor einde vluchtstrook staan, ze staan iig voor uitritten.
Die zijn bestwel andersquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In nederland zijn ze wit met zwarte strepen, wel op dezelfde wijze en aangezien ze in Duitsland voor een afrit staan kunnen ze wel hetzelfde betekenen.
Nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In nederland zijn ze wit met zwarte strepen, wel op dezelfde wijze en aangezien ze in Duitsland voor een afrit staan kunnen ze wel hetzelfde betekenen.
Heel jammer dit joofquote:
Is geen excuus, dan moet je het niet doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft jaren niet gereden, en toen opeens een grote S-Max onder de kont.
De einde vluchtstrook borden in NL en Dld waren gelijk in mijn herinnering. De borden welke ik net liet zien hebben daar niks mee te maken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef het op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee.
Kijk nog eens goed
Die einde vluchtstrook borden zin doorlopend, de afrit borden in Dld tellen af. Net als onze spoorweg overgang bordjes.
Okequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik leg net uit waarom ik denk dat ze wel die betekenis delen.
Ik merk hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hai, sorry, verhitte discussie(s)
Dat dacht ik dus ookquote:
Ik weet nog toen ik bezig was met mn theoriecursus. Een vrouw zei:quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzeker achter het stuur is nooit goedZulke mensen zouden eigenlijk verplicht extra rijcursussen moeten volgen.
Ik rij ook niet vaak door Duitsland. Hooguit eens per jaar ofzo. Tenminste, op de snelweg dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookmaar ik rij ook maar 3-4k km per jaar in Dld dus weet het niet zeker.
dat kwam zo niet over, je bracht het als een feitquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik leg net uit waarom ik denk dat ze wel die betekenis delen.
True. Ben al aan het zoeken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kwam zo niet over, je bracht het als een feit
Dat zijn de ergste jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik bezig was met mn theoriecursus. Een vrouw zei:
als ik straks mijn rijbewijs haal ga ik eerst een week of 2 door de buurt rijden, dan een maand door de wijk en misschien dat ik dan een keer naar het centrum durf!!
Ze werd niet blij toen ik voorstelde dat ze beter gewoon kon stoppen met rijlessen omdat ze met die onzekerheid en angst hoogstwaarschijnlijk juist heel snel ongelukken zou maken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik bezig was met mn theoriecursus. Een vrouw zei:
als ik straks mijn rijbewijs haal ga ik eerst een week of 2 door de buurt rijden, dan een maand door de wijk en misschien dat ik dan een keer naar het centrum durf!!
Ze werd niet blij toen ik voorstelde dat ze beter gewoon kon stoppen met rijlessen omdat ze met die onzekerheid en angst hoogstwaarschijnlijk juist heel snel ongelukken zou maken.
Aanstellerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]en daarom vertrouw ik nooit iemand in de auto buiten mijzelf en rijd ik nooit met iemand mee.
Ik rij ook maar met een beperkt aantal mensen mee als het geen noodzaak is..quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]en daarom vertrouw ik nooit iemand in de auto buiten mijzelf en rijd ik nooit met iemand mee.
Bij iemand die onzeker rijdt zit ik echt niet op mn gemak in de auto. Maar ik heb ook echt niet de drang om altijd maar zelf te moeten rijden hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Jeweettochquote:
Ik wil best nog even verder zoeken als je een andere bedoeld, maar ik gok erop dat je deze bedoeldquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat lijkt een hele goede mogelijkheid ja
Ik heb teveel debielen in mijn vrienden groepquote:
Je hebt goede zoekskills.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil best nog even verder zoeken als je een andere bedoeld, maar ik gok erop dat je deze bedoeld
Nee, kweetnietquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jeweettoch
[..]
Ik wil best nog even verder zoeken als je een andere bedoeld, maar ik gok erop dat je deze bedoeld
Zelf een auto hebben helpt en ik heb altijd liever zelf gereden, zit in mijn aard.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij iemand die onzeker rijdt zit ik echt niet op mn gemak in de auto. Maar ik heb ook echt niet de drang om altijd maar zelf te moeten rijden hoor.
Dat was het Nederlandse bord.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt goede zoekskills.
Ik denk dat ik er naast zit.
Dat bord wat eerder werd gelinked deed me wel aan het nederlands bord denken.
Ik rij ook graag zelf maar ik was toch ook wel heel blij dat ik een bob had op mijn verjaardag hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf een auto hebben helpt en ik heb altijd liever zelf gereden, zit in mijn aard.
Dat is minderquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik merk dat mijn moeder oud wordt aan haar rijstijl.
Vroeger voelde ik me veilig bij mama in de auto, tegenwoordig niet meer
Taxismurf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij ook graag zelf maar ik was toch ook wel heel blij dat ik een bob had op mijn verjaardag hoor
Huh? Hij bedoelt toch jou foto?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heb jij je theorie gehaald?
176 over de A15quote:
*bedoeltquote:
Ja, die eerste was de Nederlandse, die tweede de Duitse.quote:
Omdat ik dagelijks op de snelweg rijd?quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik dagelijks op de snelweg rijd?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het bord wat als EERSTE werd gelinked.
Dude.quote:
En 2x he, hij heeft zijn A ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe heb jij je theorie gehaald?
Die met aftellende strepen? Daarvan hebben we er geen in Nederlandquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dude.
Het bord wat Peu postte was het Duitse afritten bord, dat zwart/witte bord dat gepost werd het einde vluchtstrook bord. en het geel.zwarte bord is de Duitse variant op einde vluchtstrook.
Dat weeeeeeeeeeeeeeeeeet ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die met aftellende strepen? Daarvan hebben we er geen in Nederland
Wat bedoel je dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ik
[..]
Dat weeeeeeeeeeeeeeeeeet ik
JAWEL!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serieus dit wordt fucking irritant.quote:
[quote]Ze postte er 2, eentje zwart wit en eentje geel wit, de 1e was het nederlandse bord voor einde vluchtstrook. De 2e is volgens mij einde vluchtstrook bij wegwerkzaamheden in Dld, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Oja, maar ik bedoelde niet langs de snelwegquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAWEL!!
HOI JE NADERT EEN SPOORWEGOVERGANG!!
over 240m, 160m en 80m !
Ja en als jij in jouw reactie de quote meeneemt dan weet ik waar jij het over hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[quote]Ze postte er 2, eentje zwart wit en eentje geel wit, de 1e was het nederlandse bord voor einde vluchtstrook. De 2e is volgens mij einde vluchtstrook bij wegwerkzaamheden in Dld, maar dat weet ik niet zeker.
Door TGND ja, die schuine zwart/witte strepenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij niet voor werkzaamhedenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[quote]Ze postte er 2, eentje zwart wit en eentje geel wit, de 1e was het nederlandse bord voor einde vluchtstrook. De 2e is volgens mij einde vluchtstrook bij wegwerkzaamheden in Dld, maar dat weet ik niet zeker.
Nee, het bord wat alles veroorzaakte natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door TGND ja, die schuine zwart/witte strepen
Jawel, zonder de meter aanduiding worden ze in NL gebruikt voor spoorweg overgangen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja en ik had mijn bakkes moeten houden want het ging daarna nergens meer over.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar de hele discussie begon dus omdat ik zei dat het duitse je nadert een afrit bord lijkt op het NL je nadert een spoorwegovergang bord.
quote:
Spuit 11quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, zonder de meter aanduiding worden ze in NL gebruikt voor spoorweg overgangen.
Dat dat even duidelijk is jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en ik had mijn bakkes moeten houden want het ging daarna nergens meer over.
Serieus, leer duidelijker posten, is al de 2e keer vanavondquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ik
[..]
Dat weeeeeeeeeeeeeeeeeet ik
Lol serieus gast? Leer quoten dan want jij post een opmerking zonder dat het MIJ duidelijk is aan wie die is gericht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, leer duidelijker posten, is al de 2e keer vanavond
En dat was volledige correct (voor de 2e keerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar de hele discussie begon dus omdat ik zei dat het duitse je nadert een afrit bord lijkt op het NL je nadert een spoorwegovergang bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |