Nee, m'n N4 doet het nog prima.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Is er eigenlijk iemand die hem heeft die van een N4 kwam?
Waarom heb je liever een N5 dan een HTC One?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:03 schreef Skillstorm het volgende:
Grrr... Ik wil de N5 ook...maar moet toch noodzakelijk sparen voor iets anders.
Heb de One al dus heb geen goede reden om de N5 te kopen, maar heb nu 400 euro....verleiding is gewoon zo groot dat ik sinds release al aan dit toestel denk.
Niet liever, erbij.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:12 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Waarom heb je liever een N5 dan een HTC One?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Zoveel winst maken ze er niet op, als ze dat überhaupt doen. Kortom, het interesseert ze begrijpelijkerwijs niet. Dit is altijd zo met de Nexus-toestellen en fabrikanten zijn echt niet stom. Ze zijn niet bedoeld als verkoop-wonders. Verder snapt Google ook dat ze de andere fabrikanten niet te veel tegen de haren in moeten strijken. Zeker niet met de andere OS' in het verschiet. Na wat leeswerk van de week zijn, schijnt het dat naast Samsung ook Sony serieus verder aan het kijken is dan Android.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Best een slechte lancering zeg. Ze hadden zoveel meer kunnen verkopen als ze niet zo'n grote leveringsprobleem hadden. Sommigen gaan wachten, maar ook genoeg die dan maar een andere telefoon nemen.
De Nexus hoeft geen verkoopknaller te worden. LG verkoopt denk ik ook liever de G2 dan de Nexusquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Best een slechte lancering zeg. Ze hadden zoveel meer kunnen verkopen als ze niet zo'n grote leveringsprobleem hadden. Sommigen gaan wachten, maar ook genoeg die dan maar een andere telefoon nemen.
De lancering was erg succesvol zelfs, zo succesvol dat ze nu de vraag niet aankunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Maar ik wil het zo graag.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel een klein beetje totale onzin natuurlijk. Spaar dan inderdaad dat geld gewoon.
rare redeneringquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Skillstorm het volgende:
Ging vandaag naar de Mediamarkt, gelukkig hadden ze die de Nexus 5 op voorraad, anders ben ik bang dat ik het gekocht had.
Eens...quote:
Klopt.quote:
Waar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef Catch22- het volgende:
Je was "niet" vergeten in je reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |